PSV lijkt me erger THUISquote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Op deze manier zet Ajax de minst gênante prestatie neer. Wat leuk.
Mwa PSV dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ speelde dan wel weer beter vandaag dan ze in weken gedaan hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.
Kramerinho.quote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het de 2-0 gaat worden
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het de 2-0 gaat worden
Ik vind dat Ajax een lastige tegenstander heeft gehad in de eerste helft. Van PSV vind ik het lastiger te zeggen aangezien die als elftal voor geen ruk kloppen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.
Bilal is dan ook van het niveau Willem IIquote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een uur om voor te geven en dan zo'n bal
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaarquote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax een lastige tegenstander heeft gehad in de eerste helft. Van PSV vind ik het lastiger te zeggen aangezien die als elftal voor geen ruk kloppen.
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaar
Nou ja als ik mag kiezen, doe dan maar alles.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon een keuze?
Heb je de eerste helft gezien? In de tweede helft had Ajax het af moeten maken.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaar
Maar alles is voor Bassiequote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als ik mag kiezen, doe dan maar alles.
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.quote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?
zo matig alsquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.
Slechtquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?
Arme skedquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.
OOOOOOHHHHHHHquote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als manager FP maak je veel typefouten, of kopieren jullie alleen maar berichten daar?
sowquote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als manager FP maak je veel typefouten, of kopieren jullie alleen maar berichten daar?
Dat wil ook niemand, vandaar...quote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |