Dat is lekker.quote:Op zondag 6 november 2016 18:33 schreef RobinOok het volgende:
Dat zijn aardappelen die eerst gekookt of gestoomd zijn (misschien zijn ze over van gisteren) en die je nu opbakt in een koekenpan.
Ongeveer dit, maar dan met kerrie en wat meer kruiden:quote:
Ja dat is zo enorm kut!! Wat voor pizza en waarom smaakte hij niet?quote:
Wokkels Yheeeee!! Berenbuurg Neeyyyquote:Op donderdag 10 november 2016 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokkels naturel en een cola berenburg
En kreeg ook nog gebraden kipkarbonades in saus met o.a. kaneel, tomaat, uien en chili.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Provencette fromage van Delifrance.
Vnv aardappelgratin met bacon en gebakken uien en witlofrolletjes met ham en kaas.
En eet je dat dan op?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
met daarin gegaarde uien, knoflook en champginons
patat onder de rivieren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de Bredase snackbar gezeten; bord patat met Belgische mayo en een kaassoufflé.
Vnv drankjes en hapjes.
Italiaanse kruiden, flink wat pecorini of parmezaan en pancettaquote:Op maandag 14 november 2016 15:30 schreef Cinemaniak het volgende:
Goed, bij mij ontbreekt dus elk beetje inspiratie. Mijn vriendin is nog minimaal een week op vakantie, dus ik eet vanavond sowieso alleen. Eventueel kan ik een tweede portie invriezen.
Ik heb in huis:
4 lente-uitjes, allerlei pasta's en een blikje gepelde tomaten 400g (Mutti Pomodori a filetti) als eventuele basis. Zo'n heel blik is misschien wat veel voor 1 portie, dus misschien twee porties maken.
De vraag is... wat zouden jullie hier nog bijgooien?
Net ff gecheckt; lijkt me ook echt wat voor jouquote:Op maandag 14 november 2016 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden een heerlijke lunch met alleen producten van biologische producenten binnen een straal van 20 kmEcht lekker!
Net hadden wij: zoete worteltjes, gewokte spinazie, gebakken aardappelen en een dorade uit de oven.
Lekker, kan niet beter... alhoewel, ik heb nu koffie mét een chocoladetaart van collegaquote:
En wat had je vanavond?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef aloa het volgende:
Nu een Heineken![]()
Vanmiddag soep met stokbrood gegeten
lekker zegquote:Op donderdag 17 november 2016 08:18 schreef minilot het volgende:
Gisteravond omelet van vier eieren, gochujang, paksoi-groen en bisuitjes.
Vanavond paddestoelenrisotto
Ik heb ook een oliebol gegeten vanmiddag... Vind mijn eigen lekkerder.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Gegrilde halve kip van de markt, roergebakken groente.
Voor na: ik heb 2 oliebollen gekocht bij de kraam
(al even geproeft)
Gaaf! Lekkerste burger van de Mcquote:
Deze vielen ook flink tegen... wel een lekkere krokant laagje maar enorm (oud)vetquote:Op donderdag 17 november 2016 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ook een oliebol gegeten vanmiddag... Vind mijn eigen lekkerder.
Tsjoch!quote:Op donderdag 17 november 2016 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Deze vielen ook flink tegen... wel een lekkere krokant laagje maar enorm (oud)vet
Nu een fryske kofje
en hoe was het?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:21 schreef Pacman123 het volgende:
Oke, ik heb net wat ingredienten grof geneden en bij elkaar in een grote kookpan gegooit, met het idee om er straks wat water en een paar boillion blokjes bij te doen. Zou dit enigsinds gaan smaken?
4 kippenbouten
3 teentjes knoflook
3 uien
6 tomaten
1 bakje champions
1 paprika
1 broccoli
2 pepertjes
peper/zout
die broccoli lijkt me nief zo'n succes erbij. Verder moet het wel gesmaakt hebben denkquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:21 schreef Pacman123 het volgende:
Oke, ik heb net wat ingredienten grof geneden en bij elkaar in een grote kookpan gegooit, met het idee om er straks wat water en een paar boillion blokjes bij te doen. Zou dit enigsinds gaan smaken?
4 kippenbouten
3 teentjes knoflook
3 uien
6 tomaten
1 bakje champions
1 paprika
1 broccoli
2 pepertjes
peper/zout
Lekker zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de poelier kiploempia's voor in de oven en Surinaamse bami gehaald. Op de kiploempia gaat een gebakken eitje en pindasaus
quote:Op zondag 20 november 2016 20:53 schreef Thezappa het volgende:
restjes dag , pittige kipkluifjes , paar kippendijtjes met soy sauce en knoflook , spinazie uit diepvries met eitjes erdoor , mais met chilli en paprika , paddenstoeltjes met knoflook en uitje..
kaasbroodje van de lidl uit de oven met brie erin gesneden , stukje brie , paar plakjes bosnisch vlees ook uit driepvries
wodka en de vrouw alcoholvrije amstel bright achtig iets
Veel restjes maar allemaal heerlijk zo te lezenquote:Op zondag 20 november 2016 22:36 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
Dat is een hele berg voedsel![]()
quote:Op zondag 20 november 2016 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel restjes maar allemaal heerlijk zo te lezen
En, hoe liep het af?quote:Op maandag 21 november 2016 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Iets met eendenborst, de bereidingswijze is nog niet helemaal duidelijk...
van alles een klein beetje , en ben grote eter en drinker hehequote:Op zondag 20 november 2016 22:36 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]![]()
Dat is een hele berg voedsel![]()
Het is geworden:quote:
quote:Op maandag 21 november 2016 19:36 schreef Thezappa het volgende:
[..]
van alles een klein beetje , en ben grote eter en drinker hehe
Thoms? Is het wat?quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Lunch (al om 11:00 uur)
[ afbeelding ]
Welbekende mixed bowl met een Fernandez groen.
Opvolgend:
[ afbeelding ]
Heerlijk acclimatiseren gezien het fraaie weer.
Mjam!quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ei met basilicum, tomaat en kaas.
Vanavond weet ik nog niet
Deze zijn niet ingelegd en voorzien van truffelquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mjam!. Instant trek door zien van eidooier. Eidooiers =
Nee, da's wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze zijn niet ingelegd en voorzien van truffel
En de gesmolten kaasquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mjam!. Instant trek door zien van eidooier. Eidooiers =
Dat is jammur zegquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Niets. Net mijn Airfryer binnen maar de bak staat scheef en sluit niet goed. Komt vaker voor, dus kan direct weer retour. Nu best wel een lege maag.
Qua menukaart, zoals met soepen, bar slecht, de vleesplank is nog het meest redelijk als je over eten praat. Is het een aarader om daar gewoon in brasserie stijl een hapje te doen? Nee!quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Thoms? Is het wat?
Iedere keer als ik daar langs loop vraag ik mij af wat er underground aan is
Welke? De bacon-ui variant met extra baconreepjes en gebakken uien is echt heerlijkquote:
Die idd. Met gehakt.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke? De bacon-ui variant met extra baconreepjes en gebakken uien is echt heerlijk
Dat eten ze in Schipluiden minstens 1x per week... Wel lekkerquote:
Lijkt me ook lekker. Dikke laag kaas is altijd goedquote:Op woensdag 23 november 2016 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die idd. Met gehakt.
Dikke laag kaas erboven op![]()
Wat voor kaas is eigenlijk het lekkerst voor op een ovenschotel? Staat nooit op het pakje (volgens mij). Maar kan je beter belegen hebben of toch jonge kaas.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker. Dikke laag kaas is altijd goed![]()
Smakelijk!
Ik vind extra belegen of oud het lekkerst.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voor kaas is eigenlijk het lekkerst voor op een ovenschotel? Staat nooit op het pakje (volgens mij). Maar kan je beter belegen hebben of toch jonge kaas.
Het is dus zoals het eruit zietquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Qua menukaart, zoals met soepen, bar slecht, de vleesplank is nog het meest redelijk als je over eten praat. Is het een aarader om daar gewoon in brasserie stijl een hapje te doen? Nee!
De service is helemaal een ramp en je wacht minutenlang op je bestelling, ook al bestel je een limonade/ koffie of thee en er maar een paar mensen in de zaak zitten. En als het heel druk als in stamvol is,dan kan je echt zeker tot 45 minuten op je bestelling wachten. Om over fouten als in foute besteling ( wat je bestelt had./ aantal...of niet kloppende rekening maar te zwijgen)
Maar het interessert de eigenaar ook helemaal niet om goede service te geven omdat hij op zo een geweldig doorlop punt zit (Rode Zand) dan zijn zaak toch wel vol komt.
Het is echt een hipster/ kantoor tent op de vrijdag met veelal scholeren/stagiares uit de buurt.
Vooral op de vrijdagavond verzamelen ze het liefst beneden bij de keuken omdat het zo Urban (underground= BS omdat het alleen veel hout heeft) aanvoelt en waar ze dan de standaard cocktails die hip zijn( en je overal kunt krijgen) drinken. En dan van cocktails van het niveau Aperol Spritz of hoe het ook heten mag.
Beter Alternatief:
Pierre Rotterdam. Ligt iets verwijderd van de drukke Meent, achterin en erg goede uitgebreide kaart met redelijke prijzen! Google maar op " iwanius + Pierre Rotterdam " als je mijn ervaringen wilt lezen in mijn topic.
Liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
Vanavond een pannenkoek met geitenkaas rucola pijnboompitten en honing
enjoyquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG, er worden hier 6 grote verwarmde grillworsten afgeleverd waaronder met kaas en met een krokante donkerbruine korst
Okee... ik kwijlquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG, er worden hier 6 grote verwarmde grillworsten afgeleverd waaronder met kaas en met een krokante donkerbruine korst
Omg.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmmmmm.quote:Op zondag 27 november 2016 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Straks eten bij m'n moeder, rauwe andijviestamp met spekjes en een gehaktbal
Heerlijk!quote:
O, dat ziet er fantastisch uit zeg!quote:Op maandag 28 november 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Uitstekend gegeten met fantastische sake's bij En in de Pijp, Amsterdam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |