Dit is Nijhuis.quote:
Misschien geel vanwege de duw vooraf? Enige reden die ik kan bedenkenquote:Op zondag 6 november 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
Toch gewoon dik rood wat Berghuis doet.
Ik hoop dat Excelsior degradeert.quote:Op zondag 6 november 2016 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat Go Ahead in de Eredivisie blijft.
Dan moet Feyenoord zich wel thuis voelen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal doorgesnoven tokkies.
Dan lijkt het voor de Feyenoord-spelers alsof ze thuis spelenquote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal doorgesnoven tokkies.
Excelsior en Roda moeten verdwijnen ja.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Excelsior degradeert.
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien geel vanwege de duw vooraf? Enige reden die ik kan bedenken
Past mooi bij Feyenoord, valt me nog mee dat het "Legioen" geen connecties heeft met het volk daar.quote:
Eerste duw heeft helemaal geen kaart gekregenquote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel gebeuren dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Excelsior degradeert.
Allebei duwen terwijl er geen bal in de buurt isquote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.
Samenvatting: Nijhuis.quote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste duw heeft helemaal geen kaart gekregen... Jezus... Kwaliteit van de arbitrage in NL is meteen weer overduidelijk
Yquote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Excelsior en Roda moeten verdwijnen ja.
Yep.quote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Excelsior en Roda moeten verdwijnen ja.
Kunnen we veroorloven. Het is GAE maar.quote:Op zondag 6 november 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom speelt Feyenoord met een B-elftal?
quote:Op zondag 6 november 2016 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat Liverpool kan wel ballen bohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
OOOOOHHHHHHHquote:Op zondag 6 november 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij jouw geboorte ook.
SOWOWOWOWWOWOquote:Op zondag 6 november 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij jouw geboorte ook.
Drie keepers geblesseerd, KEA geblesseerd en de moeder van Vilhena is vorige week overleden. Daarom.quote:Op zondag 6 november 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou zo genieten van die striemende fluitconcenten van die doorgesnoven apen als ik Berghuis was.
Daarom zijn wedstrijden in de Kuip ook zo leuk, daar zitten er 50.000 die dat doenquote:Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou zo genieten van die striemende fluitconcenten van die doorgesnoven apen als ik Berghuis was.
Dat verklaart 3 posities met slechte voetballers. En de rest?quote:Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Drie keepers geblesseerd, KEA geblesseerd en de moeder van Vilhena is vorige week overleden. Daarom.
Ik ook, zou me eerder opgelaten voelen als ze me toezongen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Van die gekken die een god als Zlatan uitfluiten omdat hij toen hij ywaalf was ooit een keer bij ajax speelde en daar uitgekotst werdquote:Op zondag 6 november 2016 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom zijn wedstrijden in de Kuip ook zo leuk, daar zitten er 50.000 die dat doen
welke rest?quote:Op zondag 6 november 2016 17:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat verklaart 3 posities met slechte voetballers. En de rest?
Sylvana is een lelijke stoephoer.quote:Op zondag 6 november 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sylvana vond het racisme.
Ze kunnen niet anders.quote:Op zondag 6 november 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
welke kea?quote:Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Drie keepers geblesseerd, KEA geblesseerd en de moeder van Vilhena is vorige week overleden. Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |