Dit is Nijhuis.quote:
Misschien geel vanwege de duw vooraf? Enige reden die ik kan bedenkenquote:Op zondag 6 november 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
Toch gewoon dik rood wat Berghuis doet.
Ik hoop dat Excelsior degradeert.quote:Op zondag 6 november 2016 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat Go Ahead in de Eredivisie blijft.
Dan moet Feyenoord zich wel thuis voelen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal doorgesnoven tokkies.
Dan lijkt het voor de Feyenoord-spelers alsof ze thuis spelenquote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal doorgesnoven tokkies.
Excelsior en Roda moeten verdwijnen ja.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Excelsior degradeert.
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien geel vanwege de duw vooraf? Enige reden die ik kan bedenken
Past mooi bij Feyenoord, valt me nog mee dat het "Legioen" geen connecties heeft met het volk daar.quote:
Eerste duw heeft helemaal geen kaart gekregenquote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel gebeuren dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Excelsior degradeert.
Allebei duwen terwijl er geen bal in de buurt isquote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan beter geel voor de eerste duw en rood voor Berguis ipv alleen geel voor Berghuis.
Samenvatting: Nijhuis.quote:Op zondag 6 november 2016 17:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste duw heeft helemaal geen kaart gekregen... Jezus... Kwaliteit van de arbitrage in NL is meteen weer overduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |