Vandaag, ja.quote:Op zondag 6 november 2016 16:08 schreef Bugno het volgende:
Er wordt vandaag niet zo heel goed verdedigd.
Hehe. Nee, dat is echt een prima verdediger, goed scoutingswerk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eén mindere dag en gelijk haten
Pilletje vergeten in te nemen?quote:
Dat kan geen enkele club joh.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat er geen enkele club in NL 10 wedstrijden achter elkaar goed kan spelen
gisteren was echt zaad. (behalve 2e helft PSV - Twente) Vrijdag en deze pot prima.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag niet klagen met dit eredivisie weekend.
Wij zijn al blij met niet 10 wedstrijden achter elkaar verliezen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat er geen enkele club in NL 10 wedstrijden achter elkaar goed kan spelen
Ik bedoel ook de 3 behaalde punten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gisteren was echt zaad. (behalve 2e helft PSV - Twente) Vrijdag en deze pot prima.
Nep Ajaciedquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord beter halen jullie verdomme die 3 punten. Gun het jullie wel.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Welke UI neem je in dat geval?quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Veltman volgende week weer in de basis zie staan.
Dan ga je mensen afschieten net zoals Remlofquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Veltman volgende week weer in de basis zie staan.
denk gelijkspel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Hey! Dat ben ik toch?quote:
Dan is PSV weer de lachende derde.quote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de schade nog beperkt gebleven voor PSV.
FireFox1 kloon gespotquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Feyenooit nog gelijkspelenquote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de schade nog beperkt gebleven voor PSV.
8/10quote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is PSV weer de lachende derde.
Waarom zou je je rivaal CL voetbal en mooie successen gunnen die je eigen club ook wil behalen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun het ook Feyenoordnoem me maar een nep ajacied.
omdat de laatste grote prijs 10+ jaar geleden was. Zo een misgunner ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom zou je je rivaal CL voetbal en mooie successen boeken die je eigen club ook wil behalen.
Tijd voor de hattrick.quote:Op zondag 6 november 2016 16:16 schreef DonRaja het volgende:
Hmm dit is lastig. Ik heb eigenlijk een teringhekel aan Weghorst...
Ik ook, walgelijk speler.quote:Op zondag 6 november 2016 16:16 schreef DonRaja het volgende:
Hmm dit is lastig. Ik heb eigenlijk een teringhekel aan Weghorst...
Ik proef frustratie uit deze post.quote:Op zondag 6 november 2016 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
omdat de laatste grote prijs 10+ jaar geleden was. Zo een misgunner ben ik nou ook weer niet.
Dat heb ik bij Cassierra, Sanchez en Onana ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Het gebrek aan spelintelligentie van Traore is om te janken
Aha. Nou dan zal ik het voor de volgende keer anders verwoordenquote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit zijn namelijk vaak de reacties als PSV of Ajax punten verspeeld.
Ik ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax dit nog wint ben ik erg mad.
Botsing Onana en 5 wissels. Dus vrij logischquote:
Je mag blij zijn met een punt. Ajax had hier niet meer met 11 man op het veld mogen staan.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat je hier niet wint is treurig
Ik hoop het ook King. Grote wedstrijden bezoeken met mijn club. Waarom zou ik dat andere clubs gunnen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aha. Nou dan zal ik het voor de volgende keer anders verwoordenmaar ik gun het jullie wel hoor
Nog 23 finales.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord krigjt nog de lastige uit potjes
psv enzoquote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef PSVCL het volgende:
quote:
krigjtquote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef PSVCL het volgende:
Ado thuis, altijd lastig. (5-0 krijgen wij op de broek, maar goedquote:Op zondag 6 november 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel meer, wij zitten nog wel in de beker namelijk.
PSV krijgt nog lastige thuis potjes.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel meer, wij zitten nog wel in de beker namelijk.
Haalt hij nog december?quote:Op zondag 6 november 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fraser haalt de kerst niet hoor.
Mwah wel een heel makkelijk tegendoelpunt weer. Met een acceptabel seizoen word je wss geen kampioen.quote:
Lag meer aan je radiostation denk ikquote:Op zondag 6 november 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
Als ik de radiocommentator mag geloven, was de scheids behoorlijk pro-ajac aan het fluiten. Klopt dat?
ajacquote:Op zondag 6 november 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
Als ik de radiocommentator mag geloven, was de scheids behoorlijk pro-ajac aan het fluiten. Klopt dat?
Moet je dit nog vragen? Elke week hetzelfde liedje.quote:Op zondag 6 november 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
Over het geheel gezien is dit gewoon geen gekke uitslag. Tuurlijk is er weer genoeg gebleken, maar ik kan er niet boos om worden of zo.quote:Op zondag 6 november 2016 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah wel een heel makkelijk tegendoelpunt weer. Met een acceptabel seizoen word je wss geen kampioen.
Jaquote:Op zondag 6 november 2016 16:24 schreef RvLaak het volgende:
Ik zou ziedend zijn als Weghorst 2x tegen ons zou scoren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het geheel gezien is dit gewoon geen gekke uitslag. Tuurlijk is er weer genoeg gebleken, maar ik kan er niet boos om worden of zo.
Ik ben woedend over Veltkutjequote:Op zondag 6 november 2016 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou ziedend zijn als Weghorst 2x tegen ons zou scoren.
Eens. Slechte dingen gezien en goede. En nu al 15? op rij ongeslagen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het geheel gezien is dit gewoon geen gekke uitslag. Tuurlijk is er weer genoeg gebleken, maar ik kan er niet boos om worden of zo.
Radio1, doorgaans behoorlijk objectief. Vond het al vreemd dat er commentaar op de eventuele partijdigheid van de arbitrage kwam.quote:Op zondag 6 november 2016 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lag meer aan je radiostation denk ik
Daar kwam AZ goed weg ja.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Pascalus het volgende:
Veltman had wel een tweede gele kaart mogen hebben
Mvg de gebroeders Anker
Inb4 Wolters 2xquote:Op zondag 6 november 2016 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van der geer zeker?quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Radio1, doorgaans behoorlijk objectief. Vond het al vreemd dat er commentaar op de eventuele partijdigheid van de arbitrage kwam.
Past zo bij Ajax dus?quote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Wolters. Weghorst vind ik gewoon een kwal van een vent.
Ja mee eens. als ik ergens mee kan zitten vandaag is het de dubbelslag van die vreselijk smerige vogelverschrikkerquote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht.quote:Op zondag 6 november 2016 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
net als je moeder vannachtquote:
"Wout 2 keer gescoord, voelt vast goed met een Muhren die onder de loep lag". "Ja tuurlijk maar uiteindelijk is het niet goed genoeg om te winnen." Voor het team bla bla bla met een grijns op zijn muil dat je ziet dattie liegt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:29 schreef Rabieluh het volgende:
Straks zeker nog een interview met Weghorst? Ik word nu al boos.
SOWquote:
Brrrr.quote:Op zondag 6 november 2016 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Wout 2 keer gescoord, voelt vast goed met een Muhren die onder de loep lag". "Ja tuurlijk maar uiteindelijk is het niet goed genoeg om te winnen." Voor het team bla bla bla met een grijns op zijn muil dat je ziet dattie liegt.
Bijzonder triviaalquote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heracles 12e na 12 wedstrijden met 12 punten.
en 12 mensen die geen neuk gevenquote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds Rostov uit niet verloren en steeds progressie geboekt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Slechte dingen gezien en goede. En nu al 15? op rij ongeslagen.
illuminatiquote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
#leukefeitjesquote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Matige jynx poging.quote:Op zondag 6 november 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord zal wel met een een nulletje of 3 winnen. Go Ahead kan er niks van.
dertien-in-een-dozijnclub is het toch ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn ze nog winnaar van het weekend ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord zal wel met een een nulletje of 3 winnen. Go Ahead kan er niks van.
Waarom zou ik. Het is hun werkelijke niveau dus het zou raar zijn als ik boos zou worden als ze gewoon niet beter kunnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk dat je best boos kan zijn op de prestaties van enkele spelers.
Weghorst hoort echt in een GGZ-instelling thuis. Dat zou ik zelfs niet over Diego Costa zeggen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er geen kut van.quote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
slechts 2 uit de laatste 6 daar gewonnen![]()
Go Ahead ook niet hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er geen kut van.
Welke van de 2?quote:Op zondag 6 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er geen kut van.
Ik vond Sanchez wel tegenvallen vandaag en ik heb toch Veltman wel beter zien spelen dan dit. Wat denk jij eigenlijk over de buitenposities, hoe gaan we dat oplossen, wie moeten we halen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Het is hun werkelijke niveau dus het zou raar zijn als ik boos zou worden als ze gewoon niet beter kunnen.
Oud-Heracles genotquote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
Lachwekkend dat Ajax. AZ was zo zwaar uit vorm.
Dat dusquote:Op zondag 6 november 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wij blijven Feyenoord.
Bij Costa is het onderdeel van het spel, Wout is gewoon kwaadaardig.quote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst hoort echt in een GGZ-instelling thuis. Dat zou ik zelfs niet over Diego Costa zeggen.
Denk eigenlijk dat ik liever met Wout bier ga drinken.quote:Op zondag 6 november 2016 16:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij Costa is het onderdeel van het spel, Wout is gewoon kwaadaardig.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
Lachwekkend dat Ajax. AZ was zo zwaar uit vorm.
Sanchez was inderdaad teleurstellend. Veltman heeft al drie jaar niet meer zijn niveau bereikt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond Sanchez wel tegenvallen vandaag en ik heb toch Veltman wel beter zien spelen dan dit. Wat denk jij eigenlijk over de buitenposities, hoe gaan we dat oplossen, wie moeten we halen?
Kap eens met dat indekken joh.quote:Op zondag 6 november 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal duur worden inderdaad, misschien moeten we ook gewoon eens echt diep in de buidel tasten en een ervaren goede buiten halen. Rashica ben ik ook fan van, maar daar kan je gewoon niet van op aan dat hij constant gaat presteren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanchez was inderdaad teleurstellend. Veltman heeft al drie jaar niet meer zijn niveau bereikt.
Ik zou zelf zeggen dat Ajax Larsson moet halen, alleen gaat Heerenveen daar grof geld voor vragen. Hij ligt tot 2018 vast, maar ook nog een eenzijdige optie tot 2019 als ik het goed zie. Marc zal daar vast geen zin in hebben.
Je bent zelf fucking vet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stadion van GAE is wel fucking vet.
Geen idee, heb de avond grotendeels doorgebracht op de eerste hulp in het zkhquote:Op zondag 6 november 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij ook pik. Wij hadden geluk julie?
Jij hebt de afgelopen 10 jaar geen wedstrijden van ons gezien? Niks indekken, gewoon realisme. Alles wat we niet verliezen zie ik als een pluspunt.quote:
Zo voelt het ondertussen wel... Helemaal tegen de lagere ploegenquote:Op zondag 6 november 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen 10 jaar geen wedstrijden van ons gezien? Niks indekken, gewoon realisme. Alles wat we niet verliezen zie ik als een pluspunt.
Stop hiermee.quote:Op zondag 6 november 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen 10 jaar geen wedstrijden van ons gezien? Niks indekken, gewoon realisme. Alles wat we niet verliezen zie ik als een pluspunt.
Matige jinx-poging.quote:Op zondag 6 november 2016 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Cerny gewoon rechtsbuiten wordt, dus ik zat meer te denken aan een linksbuiteninvestering aangezien Younes zijn trucje vervelend wordt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal duur worden inderdaad, misschien moeten we ook gewoon eens echt diep in de buidel tasten en een ervaren goede buiten halen. Rashica ben ik ook fan van, maar daar kan je gewoon niet van op aan dat hij constant gaat presteren.
Hoezo dat da?quote:Op zondag 6 november 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, heb de avond grotendeels doorgebracht op de eerste hulp in het zkh
Misschien wel, maar ik ben er nog niet 1 wedstrijd echt gerust op geweest dit seizoen.quote:
Mijn dochter was met d'r hoofd op de hoek van de tafel gevallen. Enorm grote bult, ging ook overgeven dus toch even na laten kijken. Gelukkig niks ernstigs ofzo.quote:
Ja en dat mag wel eens kappen. We hebben het over GAE. Al bijna 0-1 zelfs.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is geen indekken, we zijn gewoon bijna altijd pessimistisch over uitwedstrijden.
Alleen Caland heeft lef.quote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Tegen GAE. Het is gewoon zielig.
Met Feyenoord sjaaltje?quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Want Caland zit op een thuisvak tussen de fanatieke aanhang.
Aii das wel even schrikken ja. Mooi dat er niks ernstigs isquote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter was met d'r hoofd op de hoek van de tafel gevallen. Enorm grote bult, ging ook overgeven dus toch even na laten kijken. Gelukkig niks ernstigs ofzo.
Kan best, zo goed was hij niet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens heel veel Feyenoorders de nieuwe Clasie
Samen met Happie?quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Want Caland zit op een thuisvak tussen de fanatieke aanhang.
Hmmm, daar heb je gelijk in. Cassiera is natuurlijk ook niet een linksbuiten, ik denk dat ik nouri daar nog eerder zou neerzetten. Al vond ik cassiera toch niet heel onaardig invallen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cerny gewoon rechtsbuiten wordt, dus ik zat meer te denken aan een linksbuiteninvestering aangezien Younes zijn trucje vervelend wordt.
Die scoorde ook nooit inderdaadquote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens heel veel Feyenoorders de nieuwe Clasie
Gelukkig, ik ken dat.quote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter was met d'r hoofd op de hoek van de tafel gevallen. Enorm grote bult, ging ook overgeven dus toch even na laten kijken. Gelukkig niks ernstigs ofzo.
Nouri moet je niet op linksbuiten verkrachten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je gelijk in. Cassiera is natuurlijk ook niet een linksbuiten, ik denk dat ik nouri daar nog eerder zou neerzetten. Al vond ik cassiera toch niet heel onaardig invallen.
Kishna terug ?
quote:Op zondag 6 november 2016 16:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ken dat.
Heeft mijn dochter ook eens gedaan. Gelukkig heeft ze zelf de hoek weer netjes aan de tafel gelijmd
Pics?quote:Op zondag 6 november 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat spandoek dat werd geweigerd
Op basis van wat zou jij daar Nouri boven Cassierra verkiezen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je gelijk in. Cassiera is natuurlijk ook niet een linksbuiten, ik denk dat ik nouri daar nog eerder zou neerzetten. Al vond ik cassiera toch niet heel onaardig invallen.
Kishna terug ?
Daar schijnen een paar kernwoorden voor te zijn op Fok.quote:Op zondag 6 november 2016 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op basis van wat zou jij daar Nouri boven Cassierra verkiezen?
Ja liefst gewoon op zijn beste positie en dat is linksbuiten niet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri moet je niet op linksbuiten verkrachten.
Ik heb me ook flink ingedekt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he.
Tegen GAE. Het is gewoon zielig.
Gewoon een linksbuiten halen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja liefst gewoon op zijn beste positie en dat is linksbuiten niet.
Maar liever dat ie gewoon hele wedstrijden maakt, ipv helft jong ajax en hele wedstrijd banken
quote:Op zondag 6 november 2016 16:50 schreef Pascalus het volgende:
Overigens gaat Feyenoord gewoon winnen.
FEYENOORD GAAT GO AHEAD EAGLES VERSLAAN MET 0-3quote:Op zondag 6 november 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij mans genoeg om dat ook te zeggen?
Zie je daarom houdt iedereen hier van jouquote:Op zondag 6 november 2016 16:50 schreef Pascalus het volgende:
Overigens gaat Feyenoord gewoon winnen.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
FEYENOORD GAAT GO AHEAD EAGLES VERSLAAN MET 0-3
gr gr een Feyenoorder.
nouja zegquote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op een overwinning van Go Ahead. Laat die kunstgrasclubsmaar degraderen.
Eens. Kunstgrasclubsquote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop op een overwinning van Go Ahead. Laat die kunstgrasclubsmaar degraderen.
mwoa hij kan moeilijk zeggen dat het klein isquote:Op zondag 6 november 2016 16:55 schreef Vasion het volgende:
Van Bronckhorst die aangeeft dat het vertrouwen in Vejinovic groot is
Lijkt mij best een sympathieke gozer i.t.t. andere Slavische middenvelders bij een top drie club.quote:Op zondag 6 november 2016 16:55 schreef Vasion het volgende:
Zo, die haalt echt alles uit de kast.quote:Op zondag 6 november 2016 16:55 schreef Vasion het volgende:
Nee, want dan had-ie het waarschijnlijk over je PIEMOL! ha!quote:Op zondag 6 november 2016 16:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa hij kan moeilijk zeggen dat het klein is
Ik voorspel 1-2 #zienerquote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
FEYENOORD GAAT GO AHEAD EAGLES VERSLAAN MET 0-3
gr gr een Feyenoorder.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, want dan had-ie het waarschijnlijk over je PIEMOL! ha!
Krankzinnige teksten hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo, die haalt echt alles uit de kast.
Hopelijk andersom.quote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk schaft de KNVB kunstgras af vanaf volgend jaar.
niemand zou dat durvenquote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
In deze vorm kun je me beter niet proberen te dissen.
Zou mijn waardering voor de KNVB in 1 klap weer goed maken.quote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, hoop het wel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al die hervormingen in de competitie die er waarschijnlijk aankomen is dat prima.quote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou mijn waardering voor de KNVB in 1 klap weer goed maken.
Zal dus wel niet.
Ik vrees van niet. Helaas kut kunstgrasquote:Op zondag 6 november 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer komt je voorspelling uit wat betreft Heracles?
quote:Op zondag 6 november 2016 17:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Helaas kut kunstgras
Dan zal de 0-1 zo wel vallen - Davyquote:Op zondag 6 november 2016 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Feyenoord had allang 3-0 achter moeten staan.
Vond die uitspraak van Pastoor wel mooi, paar weken terug.quote:Op zondag 6 november 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk wel dat het ooit verboden wordt gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |