Vandaag, ja.quote:Op zondag 6 november 2016 16:08 schreef Bugno het volgende:
Er wordt vandaag niet zo heel goed verdedigd.
Hehe. Nee, dat is echt een prima verdediger, goed scoutingswerk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eén mindere dag en gelijk haten
Pilletje vergeten in te nemen?quote:
Dat kan geen enkele club joh.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat er geen enkele club in NL 10 wedstrijden achter elkaar goed kan spelen
gisteren was echt zaad. (behalve 2e helft PSV - Twente) Vrijdag en deze pot prima.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag niet klagen met dit eredivisie weekend.
Wij zijn al blij met niet 10 wedstrijden achter elkaar verliezen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef Evertjan het volgende:
het is jammer dat er geen enkele club in NL 10 wedstrijden achter elkaar goed kan spelen
Ik bedoel ook de 3 behaalde punten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gisteren was echt zaad. (behalve 2e helft PSV - Twente) Vrijdag en deze pot prima.
Nep Ajaciedquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord beter halen jullie verdomme die 3 punten. Gun het jullie wel.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Welke UI neem je in dat geval?quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Veltman volgende week weer in de basis zie staan.
Dan ga je mensen afschieten net zoals Remlofquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Veltman volgende week weer in de basis zie staan.
denk gelijkspel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Hey! Dat ben ik toch?quote:
Dan is PSV weer de lachende derde.quote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de schade nog beperkt gebleven voor PSV.
FireFox1 kloon gespotquote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Feyenooit nog gelijkspelenquote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de schade nog beperkt gebleven voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |