SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Trump doet dat trouwens vaak, iets negatiefs over een ander opmerken wat hij zelf sterk heeft. Niet alleen Trump, het is een van de minder begrepen eigenschappen die mensen in het algemeen hebben. Let er maar eens op, als jij je ergert aan iets van een ander...quote:Op zondag 6 november 2016 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als dit niet nep is, is het buitengewoon grappig en ironisch.. Trump die iemand aanpakt ivm " daddy's money"![]()
![]()
Is wel echt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
het is wel nepkan het niet terugvinden op zijn twitter
Dat zegt niets, hij kan het inmiddels hebben weggehaald. Het maakt weinig uit.quote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik kan het ook niet vindenquote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
ik zocht die account ook op en het heeft maar 1 tweet en dat was in 2013quote:Op zondag 6 november 2016 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zegt niets, hij kan het inmiddels hebben weggehaald. Het maakt weinig uit.
Oke je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo "weer niet goed" @tweek
Dat maak jij er zelf van...
True, and probably true..quote:Op zondag 6 november 2016 02:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trump doet dat trouwens vaak, iets negatiefs over een ander opmerken wat hij zelf sterk heeft. Niet alleen Trump, het is een van de minder begrepen eigenschappen die mensen in het algemeen hebben. Let er maar eens op, als jij je ergert aan iets van een ander...
Ik geloof niet zo in die kaart...op basis van early voting denk ik dat Clinton zowel Nevada als Florida pakt.quote:
Dan zal het wel nep zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ik zocht die account ook op en het heeft maar 1 tweet en dat was in 2013
https://twitter.com/searc(...)t%20elected&src=typdquote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef vigen98 het volgende:
Wat gebeurde er? Ik hoorde maar toen ik schakelde liep Trump weg.quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef vigen98 het volgende:
WTF?!?!?!
CLINTON SUPPORTERS HELEMAAL GEK
Dit lijkt wel meest reëel.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die kaart...op basis van early voting denk ik dat Clinton zowel Nevada als Florida pakt.
ik hoorde iemand heel hard GUN roepen en opeens werd trump door secret service weggevoerdquote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik hoorde maar toen ik schakelde liep Trump weg.
jA CLINTON SUPPORTERS HEBBEN TRUMP GEPROBEERD TE VERMOORDEN!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef vigen98 het volgende:
WTF?!?!?!
CLINTON SUPPORTERS HELEMAAL GEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |