Het kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Opper postte in het livetopic ipv hier hahahaha!
Ja, omdat mensen zo traag zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Opper postte in het livetopic ipv hier hahahaha!
Zeefuik zit er tegenwoordig niet meer in, dus dat is nog best een prestatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Overigens wen leuk feitje: ik haalde vandaag de spelersbus van FC Groningen in
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klootzak
Dacht dat we vrienden waren
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klootzak
Dacht dat we vrienden waren
hoe je een wedstrijd kan winnen met 30% balbezit, toen zei hij iets met percentages van spelers die aan de bal waren en hoe ze hebben gescoord.quote:
Dan zullen die wel niet gewonnen hebben.quote:
toch 1 puntje ingelopen op de nummer 1 positiequote:Op zondag 6 november 2016 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foutje van Feyenoord. Zonde dat PSV niet won.
Hahaquote:Op zondag 6 november 2016 19:10 schreef bombmannl het volgende:
Haha weer zo'n Kuyt stopwatch momentje
Heeft hij jullie allemaal persoonlijk mishandeld ofzo..quote:Op zondag 6 november 2016 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad veel verstandige mensen.
Iedere keer als ik hem op tv zie loop ik schade op intern.quote:Op zondag 6 november 2016 19:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft hij jullie allemaal persoonlijk mishandeld ofzo..
quote:Op zondag 6 november 2016 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem op tv zie loop ik schade op intern.
Het zit diep. Wonen jullie samen ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 19:26 schreef Durmada het volgende:
Weghorst kan nooit wat goed doen hier geloof ik
Hij was Twente fan dan weet je het welquote:Op zondag 6 november 2016 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Uit die streek komen veel debieltjes
Jawel. Topper, held, ik ben fan!quote:Op zondag 6 november 2016 19:26 schreef Durmada het volgende:
Weghorst kan nooit wat goed doen hier geloof ik
Echt he..quote:Op zondag 6 november 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
NOU BEDANKT DEZE WEDSTRIJD KAN IK OVERSLAAN.
Dan ben je niet veel meer dan een irritant schepsel iddquote:Op zondag 6 november 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was Twente fan dan weet je het wel
quote:Op zondag 6 november 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was Twente fan dan weet je het wel
Ja leukquote:Op zondag 6 november 2016 19:28 schreef Zorro het volgende:
Zo die Darri schiet aardig, zou me niks verbazen als ie er nog eentje inschiet.
Lekker snuivenquote:Op zondag 6 november 2016 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan ben je niet veel meer dan een irritant schepsel idd
Rare postquote:
Fijn.quote:Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken is er in het buitenland wel veel genot op de zaterdag.
Jammer, want ik blijf in Nederland.quote:Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
mooi excelsior en roda outquote:Op zondag 6 november 2016 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Excelsior staat alweer onder de streep. Genot
Welke wedstrijden?quote:Op zondag 6 november 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dan zit ik in center parcsquote:Op zondag 6 november 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester United - Arsenal
Borussia Dortmund - Bayern Munchen
Atlético Madrid - Real Madrid
Jeetje. En het is ook nog goed uitgesmeerd over de dag.quote:Op zondag 6 november 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dan zit ik in center parcs
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. En het is ook nog goed uitgesmeerd over de dag.
Waarom is center parcs in de quote wel blauw maar in het originele bericht niet?quote:Op zondag 6 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. En het is ook nog goed uitgesmeerd over de dag.
Eens.quote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was een leuk weekend moet ik zeggen, jongens en meisjes.
Dat is vooral balen voor degene die na jou dat huisje huurt en op dat matras moet liggen.quote:Op zondag 6 november 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dan zit ik in center parcs
OWOWOOWOWOWWOOWWOWOWOWOOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWWOOWOWOWOWOWOWquote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vooral balen voor degene die na jou dat huisje huurt en op dat matras moet liggen.
SOOOOOOOOWWWWWquote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vooral balen voor degene die na jou dat huisje huurt en op dat matras moet liggen.
Ik lig in een stapelbed met mijn broer dus ik zal mezelf inhoudenquote:Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij nog eens een leuke post in het Feyenoord-topic plaatsen hoe slecht ze niet geweest zijn.quote:
Raar dat je hier als moderator om vraagt.quote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens een leuke post in het Feyenoord-topic plaatsen hoe slecht ze niet geweest zijn.
wowquote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens een leuke post in het Feyenoord-topic plaatsen hoe slecht ze niet geweest zijn.
Godsammequote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je hier als moderator om vraagt.
Maar oke!
Alweer een niet geslaagde poging tot humor.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:49 schreef GGMM het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat deze penalty niet gegeven wordt. Daar geeft iedereen een penalty.
Nog steeds je moeder een hoer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een niet geslaagde poging tot humor.
Toch wel matig als dat je enige comeback is.quote:
Ja, net zo matig als je moeder, die een hoer is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel matig als dat je enige comeback is.
Sinds wanneer is het zo moeilijk om in de topiclist te surfen naar het ''Schoen Opeten'' topic?quote:
Wow, sorry hoor dat ik een praatje probeer te maken. :Squote:Op zaterdag 19 november 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het zo moeilijk om in de topiclist te surfen naar het ''Schoen Opeten'' topic?
Je schrijft maar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, sorry hoor dat ik een praatje probeer te maken. :S
Achterlijke autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |