Op de nr. 2quote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Op je libertarische vriend Yernaz?
Wat een baas. "Ik wil ze gewoon mores leren!"quote:
U komt zometeen met een kritisch en onderbouwd verhaal waarin u de zaken in Aanval op de natiestaat (Thierry Baudet) weerlegt? Anders doet u zelf niets anders dan hoe u Cherry beschrijft. Kannie wachten!quote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
Thierry Baudet is een slang die zijn persoonlijke mening presenteert als een feit.
Alleen domme mensen trappen daarin.
Verder zonde van het gemeenschapsgeld om een referendum te forceren over een associatieverdrag terwijl de intentie toch heel anders was, nl. een populariteitstest.
Nationalisme heeft niets met oorlog te maken, sterker nog, het nederlands verzet was bij uitstek nationalistisch. Je kunt uit naam van nationalisme oorlog voeren, net zoals je uit naam van liefde een moord kan plegen. Het gedachtengoed van hitler had fundamenteel weinig met nationalisme te maken maar meer met rassenzuivering en inderdaad imperialisme.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:12 schreef klnvntrbyt het volgende:
"Up-date: Op 27 juli 2012 verscheen in het NRC een interview met prof. Wesseling. De Leidse historicus gaat in op de stelling van Baudet over Europa. "Baudet kiest een ideologisch standpunt. En hij heeft de begrippen imperialisme en nationalisme door elkaar zitten klutsen. Iedereen die nationalistisch is en daarna gaat veroveren, die zou dan opeens niet meer nationalistische maar imperialistisch zijn? Ik kan daar gaan touw aan vastknopen. Je kunt proberen te wat de Europese gemeenschap aan goeds of fouts heeft gedaan, maar niet met de twee meest misbruikte begrippen uit de Europese geschiedenis. (...) Het heeft wel iets van: kijk mij eens! Het is een vorm van aandacht vragen. En krijgen."
http://www.drogredenen.nl/2012/06/normal.html
hij kan niet eens de naam Teeven niet goed uitsprekenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:01 schreef invalidusername het volgende:
De nummer 2 spreekt over de Teeven deal / Rutte / V.d. Steur. Meer dan een jaar geleden, vlijmscherp avant la lettre. Zou een verademing zijn om deze pitbull in de kamer te hebben, probeer je maar eens voor te stellen hoe dat V.d Steur debat deze week in de kamer zou lopen MET hem.
De reguliere partijen die pas wakker schieten als een journalist er wat over schrijft, en gedwongen worden, anders hadden we nog steeds niks geweten vanwgee algehele lamlendigheid en fluwelen handschoenen bij onze 'volks' vertegenwoordigers.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kan niet eens de naam Teeven niet goed uitspreken
Verder zegt hij niks anders dan de reguliere partijen in de Tweede Kamer
Dat staat me wel een beetje tegen aan deze partij, de hang naar veel referenda en directie verkiezingen. Ze hebben experts op ieder gebied in huis, die weten toch wel beter wat er moet gebeuren dan jan met de pet?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 01:36 schreef IPA35 het volgende:
Lang was ik eigenlijk nogal anti-democratisch ingesteld. Ik ben tot inkeer gekomen. Ik denk dat in onze huidige situatie referenda een grote stap vooruit zouden kunnen zijn om de macht van de gevestigde orde te doorbreken.
Dus ga op Baudet stemmen.
Hun programma is ook diverser en ze bieden oplossingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Het is eigenlijk een PVV voor hoger opgeleiden. Je wordt niet als tokkie gezien als je zegt Forum voor Democratie te stemmen, maar FvD kan wel meevaren op het succes van de PVV en dan de ministers leveren, ze hebben meer kennis en kunde in huis dan Wilders zijn partij.
Van de wat meer doordachte oplossingen zijn ze natuurlijk niet zoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hun programma is ook diverser en ze bieden oplossingen.
Ik snap dat je enige aversie hebt tegen deze partij, maar heb je ook nog wat zinnigs te zeggen? Je vervuilt dit draadje enkel met nietszeggende posts en kinderachtige oneliners.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van de wat meer doordachte oplossingen zijn ze natuurlijk niet zo
Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen. Het is iets uitgebreider en doordachter dan dat van de PVV maar niet bijster veel. Als je het leest, dan kan je toch bijna niet onder de indruk zijn? Het is veel goedkoop scoren en het ontbreekt op bijna alle punten aan inhoudelijke en financiële onderbouwingen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:07 schreef Tocqueville het volgende:
[..]
Ik snap dat je enige aversie hebt tegen deze partij, maar heb je ook nog wat zinnigs te zeggen? Je vervuilt dit draadje enkel met nietszeggende posts en kinderachtige oneliners.
Dat is wel heeeel erg lovend voor 99.999 zijn doen, dat moet wel een uitstekend programma en een verpletterend optreden geweest zijn, ik zou zeggen ga het lezen en zien!quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen. Het is iets uitgebreider en doordachter dan dat van de PVV maar niet bijster veel. Als je het leest, dan kan je toch bijna niet onder de indruk zijn? Het is veel goedkoop scoren en het ontbreekt op bijna alle punten aan inhoudelijke en financiële onderbouwingen.
Zag hem afgelopen zondag ook op TV bij Buitenhof en daar werd hij inhoudelijk wel erg makkelijk aan de kant geschoven door de andere gasten.
Ik snap oprecht niet waarom mensen voor hem vallen.
Yup, ook het filmpje bij het Clingendael instituut gezien?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:28 schreef Gohf046 het volgende:
Helder en duidelijk optreden vandaag in Business class. Go FvD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |