abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168284906
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik ga op hem stemmen.
Op je libertarische vriend Yernaz? ;)
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:42:46 #52
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168301898
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 01:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

Op je libertarische vriend Yernaz? ;)
Op de nr. 2
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_168302326
quote:
Wat een baas. "Ik wil ze gewoon mores leren!"
pi_168380872
Thierry Baudet is een slang die zijn persoonlijke mening presenteert als een feit.
Alleen domme mensen trappen daarin.
Verder zonde van het gemeenschapsgeld om een referendum te forceren over een associatieverdrag terwijl de intentie toch heel anders was, nl. een populariteitstest.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_168382883
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
Thierry Baudet is een slang die zijn persoonlijke mening presenteert als een feit.
Alleen domme mensen trappen daarin.
Verder zonde van het gemeenschapsgeld om een referendum te forceren over een associatieverdrag terwijl de intentie toch heel anders was, nl. een populariteitstest.
U komt zometeen met een kritisch en onderbouwd verhaal waarin u de zaken in Aanval op de natiestaat (Thierry Baudet) weerlegt? Anders doet u zelf niets anders dan hoe u Cherry beschrijft. Kannie wachten!
pi_168383010
"Up-date: Op 27 juli 2012 verscheen in het NRC een interview met prof. Wesseling. De Leidse historicus gaat in op de stelling van Baudet over Europa. "Baudet kiest een ideologisch standpunt. En hij heeft de begrippen imperialisme en nationalisme door elkaar zitten klutsen. Iedereen die nationalistisch is en daarna gaat veroveren, die zou dan opeens niet meer nationalistische maar imperialistisch zijn? Ik kan daar gaan touw aan vastknopen. Je kunt proberen te wat de Europese gemeenschap aan goeds of fouts heeft gedaan, maar niet met de twee meest misbruikte begrippen uit de Europese geschiedenis. (...) Het heeft wel iets van: kijk mij eens! Het is een vorm van aandacht vragen. En krijgen."
http://www.drogredenen.nl/2012/06/normal.html
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_168383351
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:12 schreef klnvntrbyt het volgende:
"Up-date: Op 27 juli 2012 verscheen in het NRC een interview met prof. Wesseling. De Leidse historicus gaat in op de stelling van Baudet over Europa. "Baudet kiest een ideologisch standpunt. En hij heeft de begrippen imperialisme en nationalisme door elkaar zitten klutsen. Iedereen die nationalistisch is en daarna gaat veroveren, die zou dan opeens niet meer nationalistische maar imperialistisch zijn? Ik kan daar gaan touw aan vastknopen. Je kunt proberen te wat de Europese gemeenschap aan goeds of fouts heeft gedaan, maar niet met de twee meest misbruikte begrippen uit de Europese geschiedenis. (...) Het heeft wel iets van: kijk mij eens! Het is een vorm van aandacht vragen. En krijgen."
http://www.drogredenen.nl/2012/06/normal.html
Nationalisme heeft niets met oorlog te maken, sterker nog, het nederlands verzet was bij uitstek nationalistisch. Je kunt uit naam van nationalisme oorlog voeren, net zoals je uit naam van liefde een moord kan plegen. Het gedachtengoed van hitler had fundamenteel weinig met nationalisme te maken maar meer met rassenzuivering en inderdaad imperialisme.
Net zoals de EU uit naam van de soevereiniteit op hoge toon de grenzen van oekraïne zegt te beschermen terwijl zij de grenzen van haar eigen lidstaten (en die van de EU als geheel) opheft en sancties oplegd wanneer men de EU niet aanbid.

Stuk gelezen, serieus, punt a, is dat het enige wat je nog nodig hebt? Hier de definitie van imperialisme: Imperialisme is het proces waarbij landen hun macht in andere delen van de wereld uit willen breiden door gebieden te veroveren en te beheersen.

Een verband tussen imperialisme en oorlog hoeft dus niet gemaakt te worden, dit ligt namelijk al in de definitie van imperialisme.

Nu vaststaat dat nationalisme niet tot oorlog leidt, is de hoofdreden voor europese eenwording (tegengaan van oorlog) dus ongeldig.

[ Bericht 4% gewijzigd door TNSL op 23-01-2017 21:50:52 ]
pi_168403891
De nummer 2 spreekt over de Teeven deal / Rutte / V.d. Steur. Meer dan een jaar geleden, vlijmscherp avant la lettre. Zou een verademing zijn om deze pitbull in de kamer te hebben, probeer je maar eens voor te stellen hoe dat V.d Steur debat deze week in de kamer zou lopen MET hem.

pi_168460050
Lang was ik eigenlijk nogal anti-democratisch ingesteld. Ik ben tot inkeer gekomen. Ik denk dat in onze huidige situatie referenda een grote stap vooruit zouden kunnen zijn om de macht van de gevestigde orde te doorbreken.

Dus ga op Baudet stemmen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_168461683
Leuk om te horen! Hopelijk komen meer mensen tot inzicht :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 januari 2017 @ 15:56:48 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168468715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:01 schreef invalidusername het volgende:
De nummer 2 spreekt over de Teeven deal / Rutte / V.d. Steur. Meer dan een jaar geleden, vlijmscherp avant la lettre. Zou een verademing zijn om deze pitbull in de kamer te hebben, probeer je maar eens voor te stellen hoe dat V.d Steur debat deze week in de kamer zou lopen MET hem.

hij kan niet eens de naam Teeven niet goed uitspreken :')

Verder zegt hij niks anders dan de reguliere partijen in de Tweede Kamer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168469226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij kan niet eens de naam Teeven niet goed uitspreken :')

Verder zegt hij niks anders dan de reguliere partijen in de Tweede Kamer
De reguliere partijen die pas wakker schieten als een journalist er wat over schrijft, en gedwongen worden, anders hadden we nog steeds niks geweten vanwgee algehele lamlendigheid en fluwelen handschoenen bij onze 'volks' vertegenwoordigers. :D
pi_168469329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 01:36 schreef IPA35 het volgende:
Lang was ik eigenlijk nogal anti-democratisch ingesteld. Ik ben tot inkeer gekomen. Ik denk dat in onze huidige situatie referenda een grote stap vooruit zouden kunnen zijn om de macht van de gevestigde orde te doorbreken.

Dus ga op Baudet stemmen.
Dat staat me wel een beetje tegen aan deze partij, de hang naar veel referenda en directie verkiezingen. Ze hebben experts op ieder gebied in huis, die weten toch wel beter wat er moet gebeuren dan jan met de pet?
pi_168469386
Het is eigenlijk een PVV voor hoger opgeleiden. Je wordt niet als tokkie gezien als je zegt Forum voor Democratie te stemmen, maar FvD kan wel meevaren op het succes van de PVV en dan de ministers leveren, ze hebben meer kennis en kunde in huis dan Wilders zijn partij.
pi_168663611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Het is eigenlijk een PVV voor hoger opgeleiden. Je wordt niet als tokkie gezien als je zegt Forum voor Democratie te stemmen, maar FvD kan wel meevaren op het succes van de PVV en dan de ministers leveren, ze hebben meer kennis en kunde in huis dan Wilders zijn partij.
Hun programma is ook diverser en ze bieden oplossingen.

pi_168708893
HiddemaHYPE
pi_168709196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hun programma is ook diverser en ze bieden oplossingen.

Van de wat meer doordachte oplossingen zijn ze natuurlijk niet zo :P
pi_168755799
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Van de wat meer doordachte oplossingen zijn ze natuurlijk niet zo :P
Ik snap dat je enige aversie hebt tegen deze partij, maar heb je ook nog wat zinnigs te zeggen? Je vervuilt dit draadje enkel met nietszeggende posts en kinderachtige oneliners.
pi_168761026
quote:
13s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:07 schreef Tocqueville het volgende:

[..]

Ik snap dat je enige aversie hebt tegen deze partij, maar heb je ook nog wat zinnigs te zeggen? Je vervuilt dit draadje enkel met nietszeggende posts en kinderachtige oneliners.
Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen. Het is iets uitgebreider en doordachter dan dat van de PVV maar niet bijster veel. Als je het leest, dan kan je toch bijna niet onder de indruk zijn? Het is veel goedkoop scoren en het ontbreekt op bijna alle punten aan inhoudelijke en financiële onderbouwingen.
Zag hem afgelopen zondag ook op TV bij Buitenhof en daar werd hij inhoudelijk wel erg makkelijk aan de kant geschoven door de andere gasten.

Ik snap oprecht niet waarom mensen voor hem vallen.
pi_168761500
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen. Het is iets uitgebreider en doordachter dan dat van de PVV maar niet bijster veel. Als je het leest, dan kan je toch bijna niet onder de indruk zijn? Het is veel goedkoop scoren en het ontbreekt op bijna alle punten aan inhoudelijke en financiële onderbouwingen.
Zag hem afgelopen zondag ook op TV bij Buitenhof en daar werd hij inhoudelijk wel erg makkelijk aan de kant geschoven door de andere gasten.

Ik snap oprecht niet waarom mensen voor hem vallen.
Dat is wel heeeel erg lovend voor 99.999 zijn doen, dat moet wel een uitstekend programma en een verpletterend optreden geweest zijn, ik zou zeggen ga het lezen en zien!
pi_168774125

Baudet op de NPO over de NPO _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2017 @ 17:29:04 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168782312
Baudet kent zijn eigen programma niet eens :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168851610
Helder en duidelijk optreden vandaag in Business class. Go FvD!
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_168854346
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:28 schreef Gohf046 het volgende:
Helder en duidelijk optreden vandaag in Business class. Go FvD!
Yup, ook het filmpje bij het Clingendael instituut gezien?
pi_168854353
Dubbelpost, kreeg bij de vorige een error 500 maar blijkbaar toch gepost???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')