SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmorgen lekker met de loopgroep in het bos getraind en op het laatste stukje begint mijn hiel/hak bij elke stap zeerder te doen. En het zit er nogEr is echt elke keer weer wat anders, beetje moe word ik hier van. Nu maar weer de peesplaat rekken met een handdoek en rollen met een tennisbal...
![]()
Sure, dat gelooft iedereenquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:28 schreef wyccie het volgende:
Wel weer een PR gelopen op de 10.Dat lijkt me de laatste, want harder dan dit kan ik niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dinsdag naar de fysiotherapeut. Knie doet nog steeds stom, denk zelf ook dat het wel eens een springersknie kan zijn.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
gister was zo'n training waarbij alles loopt zoals het zou moeten.
22km en 1000m D+/D-, goed, voldaan gevoel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dank!
Cynic, met dat survivallen verbaast het me niet als het een springersknie is. Doe je ook gerichte krachttraining?![]()
Hier voor het eerst een prijs gewonnen bij een hardloopwedstrijd, 3e bij de 5 km van de ErasmusrondeUitgebreid verslag volgt nog
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:43 schreef MaleDuck het volgende:
Hier voor het eerst een prijs gewonnen bij een hardloopwedstrijd, 3e bij de 5 km van de ErasmusrondeUitgebreid verslag volgt nog
Gefeliciteerd!
![]()
Wat goed MD!
Wyccie dat is wel serieus snel![]()
Cynic, ik hoop dat de fysio raad weet. Voor mezelf hoop ik dat een beetje rust genoeg is, volgende week de Olympisch Stadionloop en de week erop de 7^^loop. Die lange duurloop morgen moet ik maar even overslaan.![]()
Het gaat morgen heerlijk weer worden om lekker uit te waaien in de Kennemerduinen. De planning is om een duurloop van 35 kilometer te doen. En dan is het aftellen naar 3 december voor hopelijk de eerst UTMB punten. Ik kan dan nog net meedoen aan de loting voor 2017.
![]()
Dat is een leuke wedstrijd ook!quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:43 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:56 schreef Zwabberhark het volgende:
D'n YUR en d'n Wyccie
D'n Cynic en d'n Angel-A
En een kleinevoor mezelf, want intussen is het gelukt om 10 minuten aaneengesloten te rennen (voorafgegaan door 5 en 8 minuten met 1 min. wandelpauze) gewoon buiten ditmaal en zonder noemenswaardige problemen. De voet lijkt het allemaal goed te houden, het is nog niet 100% goed, maar ik ben wel al een heel eind op weg.
![]()
Nee, gerichte krachttraining eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:39 schreef wyccie het volgende:
Dank!
Cynic, met dat survivallen verbaast het me niet als het een springersknie is. Doe je ook gerichte krachttraining?
Was de laatste tijd het tempo weer wat aan het opvoeren (schouder voelt weer veel beter, daar liep ik vorig jaar wat mee te klooien).
Tijdens een gemiddelde training en wedstrijd spring ik erg vaak ergens uit, dus het lijkt me wel in die richting te wijzen.
Eerst maar eens zien wat er dinsdag gezegd wordt. Heb volgend weekend en dan over 3 weken weer een wedstrijd staan, ook maar eens kijken of dat wel slim is.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
![]()
voor yur ,wyccie , md en vork heel fijn
![]()
!
Balen angela en cynic, hopelijk gaat het snel beter!
Gister de bergrace gelopen , ging super tot de Grebbeberg.. Toen 3x gewandeld.. Uiteindelijk alsnog in 22:54 gefinished. (3.3 km)
Morgen de krollenloop in Veghel.
![]()
Jeuj, lekker holle veur goej krolle vandaag!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoppa!quote:Op zondag 6 november 2016 13:52 schreef hatsaflats het volgende:
11km in 56:04. Kan slechter. Weer kon bijna niet beter.
Da Hats is back
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
5km in 23:38. Erg tevreden!
[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 07-11-2016 06:58:04 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo. Eindelijk mijn oude 10 km PR uit de boeken gelopen. Nu staat het op een iets minder genante 56.07(het was 57.07 van mijn vorige strandloopje)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanks. Maar ik ben nog lang niet terug hoor, dan moet ik 20sec/km sneller gaan lopen en dat is nog best veel. Ik loop iig wel weer redelijk lekker, dat is het belangrijkst.quote:
Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand![]()
![]()
Het tegendeel is waar. Het was laag water en er was geen sprake van wind tegen. Het was de makkelijkste editie in jaren (al heb ik die van vorig jaar gemist).quote:Op zondag 6 november 2016 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand![]()
Okee haha, dat scheelt nog best veel inderdaad. Komt vanzelf welquote:Op zondag 6 november 2016 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik ben nog lang niet terug hoor, dan moet ik 20sec/km sneller gaan lopen en dat is nog best veel. Ik loop iig wel weer redelijk lekker, dat is het belangrijkst.
Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand
Ik vond het strand meevallen, voor strand. Maar mijn tempo zakte flink terug inderdaad, van 5.20/5.25 naar 5.50/km. En die strandopgang was ronduit kut. Ben gaan wandelen. Daardoor een km die boven de 6 was en net niet onder de 56 gefinisht (officiële tijd is 56.01)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb een lekkere van A naar B gedaan, weer wat straatjes erbij voor Citystrides
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat waaide het verschrikkelijk hard vandaag. De laatste 10km van mijn rondje waren verschrikkelijk door alle wind.
Gefeliciteerd iedereen met wat mooie tijden en PR's!![]()
Oh vet, eerste in mijn categorie![]()
Jammer dat ze alleen overall prijzen deden
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 06-11-2016 17:19:16 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
New York Marathon, weinig spannende strijd bij de vrouwen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker bezig murmel en Semtex! ( Volgens mij heb ik jullie gezien maar wist het niet zeker dus niks gezegd haha) Ik heb dus ook de krollenloop gelopen. Erg leuk loopje. Helaas werkte mijn knie me erg tegen. Voelde ook mijn 'ren'knie weer meer opspelen dus als de wedstrijdjes klaar zijn echt ff rust.. Mijn tijd was iets van 35 minuten.Volgende week de Lintloop in Vleuten.. Mijn allereerste 5 mijl. Vind het wel beetje spannend. Maar ik kan het wel, dat weet in wel. En hopelijk heeft de fysio mijn knie dan opnieuw ingetaped en doet de knie daardoor dus minder vervelend en kan ik lekker lopen
![]()
En hoe ging de peuterloop Yur? Hoe heeft ie het gedaan?![]()
![]()
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...
Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.
En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt
F means you're fucked![]()
Aaaww haha. Stiekem voel ik me ook vaak zo als ik in het startvak sta :pquote:Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...
Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.
En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestaptIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij het loopje waar ik gisteren was hadden ze voor alle categoriën prijzen. Helaas zou jij dan geen handdoek hebben gewonnen, dus de Krollenloop is beter.quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Oh vet, eerste in mijn categorie![]()
Jammer dat ze alleen overall prijzen deden
Volgende week een 5k! Mijn tweede dit jaar, en volgens mij mijn 6e ooit. Ik ga ervan uit dat ik de 26-half van de vorige keer wel moet kunnen verbreken.![]()
Aaaaw. Fijn voor hem dat je hem niet gemarteld hebt.quote:Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt
Jammer voor ons.Hopelijk de volgende keer beter weer.
Hoe oud is hij nu eigenlijk?![]()
Net 3quote:Op zondag 6 november 2016 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aaaaw. Fijn voor hem dat je hem niet gemarteld hebt.
Jammer voor ons.Hopelijk de volgende keer beter weer.
Hoe oud is hij nu eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
welkom Pharkus!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk dat je voor velen van ons hier spreekquote:Op zondag 6 november 2016 19:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aaaww haha. Stiekem voel ik me ook vaak zo als ik in het startvak sta :p
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aah jammer Yur. Maar idd beter dat je hem niet marteld zoals op die foto van Devv.
Wel een hele lieve foto van jullie samen![]()
Hopelijk lukt het een volgende x wel![]()
![]()
Jammer dat jij niet zo'n ouder bent, want jouw zoon moet wel ooit de premies voor mijn pensioen betalen. Dus een beetje hardheid zou wel prettig zijn, in het onwaarschijnlijke geval dat onze generatie ooit mag stoppen met werken.quote:Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
Maar goed, hij was in ieder geval enthousiast, dus de volgende keer gaat het vast goed
Mijn eigen LVML ging prima. Wel last van mijn been, doordat de trainingen na de Droomtijdloop best stevig waren. Maar de omstandigheden waren nagenoeg perfect. Met laag water lopen is heel fijn.
Mr B werd gewoon vierde! Driewerf hulde chapeau![]()
![]()
Ik was afgelopen weekend op "trainingskamp" met een aantal mensen van mijn loopgroep.
We hadden een weekend een huisje gehuurd in de buurt van Zwolle. de eersten gingen vrijdagmorgen al op pad om te wandelen, de rest kwam in de loop van de middag/avond. We hebben eerst gezamenlijk gegeten en 's avonds spelletjes gespeeld.
Zaterdagmorgen stond de eerste training gepland, 16 km. Dit was een wandelroute die 2 dames vrijdag al gewandeld hadden. Leuke route, alleen ergens een bordje gemist waardoor er uiteindelijk 20 km op de teller stond. 's Middags na het douchen en de lunch met een viertal op de mountainbike op pad geweest. Helaas maar zo'n 15 km door het bos kunnen crossen, omdat het anders te donker zou worden.
Zondagmorgen nog een loopje gedaan van 13 km en na de lunch weer terug gegaan. Er moet gewoon gewerkt worden vandaag.
En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.![]()
Leuk, dat wordt de vuurtorentrail neem ik aan? Die is leukquote:Op maandag 7 november 2016 08:00 schreef McTwente het volgende:
Ik was afgelopen weekend op "trainingskamp" met een aantal mensen van mijn loopgroep.
We hadden een weekend een huisje gehuurd in de buurt van Zwolle. de eersten gingen vrijdagmorgen al op pad om te wandelen, de rest kwam in de loop van de middag/avond. We hebben eerst gezamenlijk gegeten en 's avonds spelletjes gespeeld.
Zaterdagmorgen stond de eerste training gepland, 16 km. Dit was een wandelroute die 2 dames vrijdag al gewandeld hadden. Leuke route, alleen ergens een bordje gemist waardoor er uiteindelijk 20 km op de teller stond. 's Middags na het douchen en de lunch met een viertal op de mountainbike op pad geweest. Helaas maar zo'n 15 km door het bos kunnen crossen, omdat het anders te donker zou worden.
Zondagmorgen nog een loopje gedaan van 13 km en na de lunch weer terug gegaan. Er moet gewoon gewerkt worden vandaag.
En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.![]()
Welke afstand ga je doen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt, de Vuurtorentrail inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2016 08:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk, dat wordt de vuurtorentrail neem ik aan? Die is leuk![]()
Welke afstand ga je doen?
We willen dan de 18 km doen. De 35 lijkt me ook leuk, maar dat redt niet iedereen qua afstand en anders lopen we op verschillende dagen.![]()
De Laan van Meerdervoortloop was weer leuk. En inderdaad niet al te zwaar deze keer: geen tegenwind op het strand, dat ook nog eens redelijk hard was. Al blijft het nog wel pittig om na de 1e 5km op hoog tempo, het duingebied in te gaan en dat mulle zand bij de strandop/afgangen vervloek ik ook elke keer weer.quote:Op zondag 6 november 2016 15:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het tegendeel is waar. Het was laag water en er was geen sprake van wind tegen. Het was de makkelijkste editie in jaren (al heb ik die van vorig jaar gemist).
Vorig jaar was het trouwens wel wat aangenamer (vooral bij de start), met 15 graden en zon. Ook toen niet veel wind geloof ik.![]()
Het strand kon niet veel beter denk ik (op de op- en afgang na natuurlijk).quote:Op maandag 7 november 2016 10:36 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
De Laan van Meerdervoortloop was weer leuk. En inderdaad niet al te zwaar deze keer: geen tegenwind op het strand, dat ook nog eens redelijk hard was. Al blijft het nog wel pittig om na de 1e 5km op hoog tempo, het duingebied in te gaan en dat mulle zand bij de strandop/afgangen vervloek ik ook elke keer weer.
Vorig jaar was het trouwens wel wat aangenamer (vooral bij de start), met 15 graden en zon. Ook toen niet veel wind geloof ik.
Maar B, wat een mooie 4e plek. Ik zag tijdens jouw warming-up al dat het goed zat.
Nu nog de Meijendelloop winnen.![]()
Ja die 4e plek was lekker. En nog vrij kort achter nr 2 en 3 ook. Heel even dacht ik nog op het strand naar hen toe te kunnen lopen, maar ze zetten toch doorquote:Op maandag 7 november 2016 10:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het strand kon niet veel beter denk ik (op de op- en afgang na natuurlijk).
Maar B, wat een mooie 4e plek. Ik zag tijdens jouw warming-up al dat het goed zat.
Nu nog de Meijendelloop winnen.
Winst bij de Meijendelloop zit er trouwens niet echt in, er lopen een paar (veel) snellere mannen mee.![]()
Ik zag je al van voren wegstuiven op het filmpje van de start van de LvML![]()
Goed gedaan.
Zwabber natuurlijk ook met zijn parcoursrecord, al zal dat de teleurstelling dat het geen heroïsche editie niet of nauwelijks verzachten voor d'n Zwab,Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ohja, de Meijendelloop...die kan ik wegens verschoven prioriteiten helaas niet lopenF means you're fucked![]()
Ik ben na de Duinentrail (tijdelijk) allergisch voor duinen en strandopgangen en -afgangen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is trouwens wel typisch een loopje voor jou, Guard!
Dat zal nog ongeveer duren tot 26 februari....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.quote:Op maandag 7 november 2016 08:00 schreef McTwente het volgende:
En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.
@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slackquote:Op maandag 7 november 2016 13:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.
@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment![]()
F means you're fucked![]()
Verveel je je op Aruba?quote:Op maandag 7 november 2016 13:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.
@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment
Maar ik ben wel benieuwd of ik weer een beetje snel op niveau kom met regelmatiger trainen en 1x per week kracht. Heb eigenlijk wel het idee dat die krachttraining best wel helpt![]()
![]()
Lekker verveeld op het strand liggen, he bah ik moet er niet aan denken nu naar Arubaquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee man, het begint hier net lekker weer te wordenquote:Op maandag 7 november 2016 18:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker verveeld op het strand liggen, he bah ik moet er niet aan denken nu naar Aruba![]()
![]()
Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even wegquote:Op maandag 7 november 2016 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee man, het begint hier net lekker weer te worden
Als iedereen dat denkt hoef ik weer minder lang in de file te staanquote:Op maandag 7 november 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even wegEn aangezien mijn auto altijd overdekt staat geniet ik extra van automobilisten die hebben moeten krabben #sadist
Maar ik vind kou echt heerlijkJammer van de ellende die het oplevert om op welke manier dan ook naar je werk te komen, maar verder
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2016 18:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als iedereen dat denkt hoef ik weer minder lang in de file te staanEn aangezien mijn auto altijd overdekt staat geniet ik extra van automobilisten die hebben moeten krabben #sadist
Maar ik vind kou echt heerlijkJammer van de ellende die het oplevert om op welke manier dan ook naar je werk te komen, maar verder
![]()
Zal morgenochtend wel weer feest worden op de wegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Anders gewoon de fiets pakken morgenquote:Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Zal morgenochtend wel weer feest worden op de weg![]()
![]()
Ik ontken dat gewoon nog even heel hardquote:Op maandag 7 november 2016 18:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even wegmaar ga morgen ook maar wat eerder de weg op, denk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker vooruitzicht...
Ach, terug had ik dit http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2016.312.08quote:
Jolly fun!
Dus als iedereen nu even naar verre oorden vlucht, kan ik mooi doorrijden en heb ik genoeg tijd over om te trainen![]()
![]()
Dan moet ik wel vroeg op pad...quote:Op maandag 7 november 2016 19:07 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Anders gewoon de fiets pakken morgen
Oh, da's echt feestquote:Op maandag 7 november 2016 19:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach, terug had ik dit http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2016.312.08
Jolly fun!
Dus als iedereen nu even naar verre oorden vlucht, kan ik mooi doorrijden en heb ik genoeg tijd over om te trainen![]()
Gelukkig rijden wij elkaar niet in de weg. Dus dat is dan wel weer fijn, één auto minder
Tis echt zo saai hierquote:Op maandag 7 november 2016 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Verveel je je op Aruba?
Maar ik ben wel benieuwd of ik weer een beetje snel op niveau kom met regelmatiger trainen en 1x per week kracht. Heb eigenlijk wel het idee dat die krachttraining best wel helpt
Dat laatste zinnetje, je maakt me zo blij nu
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
Leuke actie maar niet heus..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
YayYay Boske
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: