Wat is er mis met Tinder?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Veel succes.
Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?
Ik heb binnen een halve dag na het installeren al een erg leuk gesprek lopen, geen klachten hierquote:
Pepper is fijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.
Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
ik weet wel hoe anders: therapiequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.
Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
De dates waren nu tussen de 28 en 35 jaar, maar ze mogen in principe ook een paar jaar jonger of ouder zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 19:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie date je vooral?
Je dwingt jezelf nog steeds in een relatie en zwelgt in eenzaamheid, gezien je eerdere post.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.
En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
Ja tuurlijk. Wat een amateurquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus wij weten het beter dan haar hulpverlener?
Sowieso. Dat is toch altijd zo geweest op Fok!?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus wij weten het beter dan haar hulpverlener?
FOK!quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Veel succes.
Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?
Daten is ook op je bek gaan, afgewezen worden en wellicht zelfs voorgelogen worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.
En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
Dat klinkt meer dat je MOET daten van je therapeut.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
ik reageer op wat je zelf steeds post. En dat gaat ver, zeker in de sc. Daarmee dwing je ons ook een onderdeel te zijn van jouw drama. Dus ja ik heb daar een mening over, ook al ken ik je niet van haver tot gortquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
En dat gejank van jou steeds dan? Hoe gaat het met jouw date leven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
jezus fuck wat een gekut steeds hier met die totaal niet relateerde posts. Zullen toch wel EEN PAAR mensen iets voor elkaar krijgen hier, met af en toe een leuk verhaaltje of missertje??
Je moet ook stabiele mensen daten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neuh. Been there, done that. Geen t shirt gekregen enzo
Mensen zijn niet stabielquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Je moet ook stabiele mensen daten.
Die zijn bezet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Je moet ook stabiele mensen daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |