abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166475062
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, op het einde na wel een geslaagde date :Y.
Het schept wel weer een band natuurlijk.
Tap tap tap
pi_166475137
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het schept wel weer een band natuurlijk.
Dit is een blijvertje :Y
  maandag 7 november 2016 @ 13:39:23 #228
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166475164
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is een blijvertje :Y
ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
pi_166475184
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
:D

Sterke/beterschap, Samzz!
Tails tell tales
pi_166475422
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Niet helemaal nodig ;)

Beterschap Samzz! Nogal balen, zo'n einde op een leuke avond. Fijn dat hij er goed voor je was!
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:56:13 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166475527
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Gast :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166476269
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
Toch is dat niet altijd waar soms is er wel het gevoel maar praktische bezwaren.
Maar de geste van het artikel is idd goed. Ik pas dat ook steeds vaker op van alles toe en trek niet meer aan dode paarden. Initiatief moet van beide kanten komen.

Moet ik wel zeggen dat ik niet echt date ervaring heb. Heb een paar maanden terug twee dates achterelkaar gehad toen het net uit was met mijn vriendin maar dat voelde niet goed, sterker nog ik voelde niets. Waren ze dood neergevallen dan had het mij niets gedaan. Toen maar besloten om wat tijd te nemen. :') .

Wil het volgend jaar wel weer opstarten maar eigenlijk geen idee waar te beginnen, vind daten zelf over het algemeen niets om mensen te leren kennen. Het voelt vaak erg geknutseld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 november 2016 @ 14:37:38 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166476319
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen ;(
Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166476383
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 14:37 schreef yats het volgende:

[..]

Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.
Hij kapt het zelf nooit af. Hij manipuleert het altijd zo dat hij wel loopt te klagen (tot nu toe over iedere ''date'' wel), maar dat de ander het moet afbreken. Dan kan hij makkelijker klagen namelijk :)
pi_166476727
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zou het weleens willen zien, transformeer 10 vrouwen in mannen en laat ze eens daten met vrouwen, vervolgens worden ze net zo behandeld als wij mannen, dan is de wereld te klein schat ik zo in, alleen mag je dat niet hardop zeggen :r.

Tuurlijk wordt er gesugarcoat, of je wordt gewoon keihard genegeerd of geblokkeerd. Soms lukt het dan nog wel eens om "verhaal te halen", en wat hoor je dan: "ja, er waren wel een paar dingen". :'). Waarom praat je daar in godsnaam niet over en maak je het bespreekbaar. *zucht.

Dit moest ik gewoon even kwijt, lucht best op :@

Ondertussen gewoon lekker door met daten, alleen nog geen idee wanneer. :+
Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.
  maandag 7 november 2016 @ 15:46:42 #236
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166477732
Na een relatie van meer dan 10 jaar en een rustperiode, heb ik weer de eerste stappen op de dating markt gedaan als iemand van achter in de 30. :D

In een paar weken 4 dates gehad (3x Tinder, 1x meid uit de kroeg). Klinkt stom, maar voor mijn gevoel ben ik nog wat roestig. Maar goed, op zich waren 3 van de 4 dates erg gezellig, maar zonder vervolg. Eentje was awkward as fuck...
  maandag 7 november 2016 @ 15:59:02 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166478057
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef escalatie het volgende:
Na een relatie van meer dan 10 jaar en een rustperiode, heb ik weer de eerste stappen op de dating markt gedaan als iemand van achter in de 30. :D

In een paar weken 4 dates gehad (3x Tinder, 1x meid uit de kroeg). Klinkt stom, maar voor mijn gevoel ben ik nog wat roestig. Maar goed, op zich waren 3 van de 4 dates erg gezellig, maar zonder vervolg. Eentje was awkward as fuck...
alleen die laatste willen we horen hier
  maandag 7 november 2016 @ 16:16:11 #238
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166478538
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

alleen die laatste willen we horen hier
A gentleman doesn't kiss and tell...

Nee, er is op zich niks heel raars gebeurd, maar er was totaal geen klik, geen flow, we praatten langs elkaar en ik werd er een beetje ongemakkelijk van. We bleven wel allebei heel beleefd.
pi_166478888
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:16 schreef escalatie het volgende:

[..]

A gentleman doesn't kiss and tell...

Nee, er is op zich niks heel raars gebeurd, maar er was totaal geen klik, geen flow, we praatten langs elkaar en ik werd er een beetje ongemakkelijk van. We bleven wel allebei heel beleefd.
Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?
  maandag 7 november 2016 @ 16:34:42 #240
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166478922
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?
Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).
  maandag 7 november 2016 @ 16:50:30 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166479274
Beterschap, Samz! Wel een unieke date iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166479732
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.
Klinkt logisch. Ik heb een vriendin die haar lesbische kant wilde ontdekken, maar ze faalde ontiegelijk hard, omdat vrouwen versieren zo lastig is. Jah, de mannen, die komen gewoon op je af :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166482225
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:34 schreef escalatie het volgende:

[..]

Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).
Welke leeftijdscategorie date je vooral?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166483656
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).

Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
Ik heb op mijn 5de ofzo een muis die me had gebeten aan een slang gevoerd 😅 (ok t was al een 'voer' muis, dus hij zou uiteindelijk sowieso aan een van de slangen zijn gevoerd.. maar dat verandert niet zoveel aan het feit dat ik hem als vergelding aan de slang heb gevoerd)
  maandag 7 november 2016 @ 19:59:46 #245
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166483754
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).

Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
Tijd om ermee te kappen dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
pi_166484100
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Maar je hebt wel een extra rugzak
En een hamster dood gebeten

Met elk extra 'vinkje tegen je' word het gewoon wat lastiger
Of je moet ruim compenseren met vinkjes voor
Hahahahah. Helemaal waar.

Pracht van een topic is dit.
  maandag 7 november 2016 @ 22:07:01 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166488665
Dus mijn date met de Nederlander was leuk! Ga ik zeker vaker mee afspreken als ik terug ben in Nederland. Leuke klik met hem.

En ondertussen blijf ik afspreken met mijn Griek. Ze weten van elkaar, allebei OK mee. De Griek is er nonchalant over, de Nederlander heeft ook zoiets van 'we zijn niet getrouwd, het was leuk maar na 1 date te vroeg om al het andere overboord te gooien'. Dus ik vermoed dat hij ook wat lijntjes uitgegooid heeft ;) , maar ik kan niet zeggen dat het me stoort.
Resistance is futile.
  maandag 7 november 2016 @ 22:09:41 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166488757
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
:') :D O+ :*
Resistance is futile.
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:32:14 #249
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166492197
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166492249
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
Veel succes.

Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?

[ Bericht 1% gewijzigd door Stabiel op 08-11-2016 00:41:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')