Vind ik niet. Maar smaken / meningen mogen verschillen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Songfestival is erg overgewaardeerd.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar smaken / meningen mogen verschillen.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
Oh wat was ik blij toen de zwemlessen van de kinderen voorbij waren
ik zal ze eens in het water gooienquote:
En als de kabouter op zwemles gaat? Ga je dan wel mee?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal ze eens in het water gooien
Nee, absoluut nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En als de kabouter op zwemles gaat? Ga je dan wel mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere rare manier weet ik nog dat deze plaat de dubbele A-kant was van Lekker Op De Trekker...
Vraag me niet waarom ik een hersencel heb besteed aan het opslaan van deze nutteloze informatie.
dat was vast een overbodige hersencelquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere rare manier weet ik nog dat deze plaat de dubbele A-kant was van Lekker Op De Trekker...
Vraag me niet waarom ik een hersencel heb besteed aan het opslaan van deze nutteloze informatie.
Een dwarse hersencel die mij graag tuk wilde hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat was vast een overbodige hersencel
Een tukker!quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een dwarse hersencel die mij graag tuk wilde hebben.
Me first barbiequote:Op zaterdag 5 november 2016 22:41 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze band heb ik leren kennen omdat ze speelden in het voorprogramma van Me First ...
Vrolijke muziek.
Nee.... Me First & The Gimme Gimme's.quote:
Zoiets.quote:
zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... Me First & The Gimme Gimme's.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets.Maar Tukkers wonen aan de andere kant van de provincie
Tuk is een dorpje vlakbij Steenwijk, in Noordwest-Overijssel. Daar komt Mannenkoor Karrespoor vandaan
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:46 schreef just me het volgende:
scheld je ons nu uit voor halve zolen
quote:
quote:
Dance macabre.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is een hond.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geit
nee een kontquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch...
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.
Logisch...
Toch graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien
![]()
en ik ik bewonder je dat je toch gedraaid hebt met zo weinig luisteraars
Wellicht?! Uiteraard tot een volgende keer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Het zit er al weer op.
Bedankt voor het luisteren allemaal.
En wellicht tot een volgende keer.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht?! Uiteraard tot een volgende keer.![]()
Jij bedankt voor het draaien.
Het is soms wat te rustig hier de laatste tijd. Radio 49 moet meer de boer op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien
![]()
en ik ik bewonder je dat je toch gedraaid hebt met zo weinig luisteraars
Maar hoe?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is soms wat te rustig hier de laatste tijd. Radio 49 moet meer de boer op.
Geheimzinnige nog wel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vandaag trouwens gewerkt aan een geheimzinnige themashow, waarbij ik van de ene in de andere verbazing viel. Binnenkort meer...
zelfs voor elf geheimzinnigquote:
Goh.... wat zeg je nu? Dat wist ik nog niet.quote:
Vout was vandaag erg mild met voute muziekquote:
Die gouwe ouwe zijn meestal wel ok.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goh.... wat zeg je nu? Dat wist ik nog niet.
En wanneer staat deze gepland?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... dat niet. Maar ik heb wel weer dingen ontdekt die ik niet wist.
Binnenkort; waarschijnlijk deze maand nog wel. Het is veel te leuk namelijkquote:
En dan veel reclame maken hè !!quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort; waarschijnlijk deze maand nog wel. Het is veel te leuk namelijk
(Ik heb diverse themashows in voorbereiding, maar deze wordt de eerste)
quote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]we moeten de radio levend en levendig houden
Misschien valt er in overleg wel iets te regelen, als je het niet vraagt dat weet je het antwoord ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Persoonlijk vind ik de tijd van Vout op zaterdag wat ongelukkig gepland, ervoor is vroeg, erna wat laat.
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Persoonlijk vind ik de tijd van Vout op zaterdag wat ongelukkig gepland, ervoor is vroeg, erna wat laat.
In de zomer kun je sowieso niet eerder draaienquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.
Is ook geen probleem maar idee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is al jaren zo. En nooit een probleem geweest.
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is ook weer zo, maar we moeten het aantal luisteraars ook weer omhoog zien te krikkenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.
Het is slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.
Ik ben dan bij de kaboutersquote:
Moeder kabouter moet woensdag de hele dag weg dus ik heb de kabouters voor mezelfquote:
Dat is wel gezellig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Moeder kabouter moet woensdag de hele dag weg dus ik heb de kabouters voor mezelf
Ik moet dinsdagavond helaas wegquote:
quote:
Vout trekt soms ook veel luisteraars, mijn idee is om het van 20u - 22u te zetten met kans op verlenging. of van 22:00u - 0:00u maar nogmaals dat is hoe ik er over meedenk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook weer zo, maar we moeten het aantal luisteraars ook weer omhoog zien te krikken
positief meedenken is altijd welkomquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vout trekt soms ook veel luisteraars, mijn idee is om het van 20u - 22u te zetten met kans op verlenging. of van 22:00u - 0:00u maar nogmaals dat is hoe ik er over meedenk.
Trustenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:37 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen en slapen.
Ben niet helemaal fit en ik ga proberen morgen fitter te zijntrustuh allemaal en nog een fijne avond!
Mijn insteek is altijd positief bedoeld ook wanneer het soms niet zo overkomt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
positief meedenken is altijd welkom
Dan kan ik helaas nog korter luisteren; moet rond 19:20 uur van huis. Ik probeer in elk geval het begin mee te pakken.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas nog korter luisteren; moet rond 19:20 uur van huis. Ik probeer in elk geval het begin mee te pakken.
Donderdag en vrijdag zijn eigenlijk bijna altijd lastig voor mij; donderdag helemaal. Vrijdag valt soms uit, zoals laatst; dus dan ben ik wél thuis. Komende vrijdag trouwens ook.quote:
Je bent gewoon een druk persoon.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag zijn eigenlijk bijna altijd lastig voor mij; donderdag helemaal. Vrijdag valt soms uit, zoals laatst; dus dan ben ik wél thuis. Komende vrijdag trouwens ook.
Deze week heb ik, op maandag na, elke avond iets. Ik lijk nu net een heel druk bezit, interessant-doenerig persoon, maar het is puur toeval.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd soms geloofwaardig de schijn hoog.
Je speelt toch in een band?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd soms geloofwaardig de schijn hoog.
Trustenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne nacht nog.
Kost veel tijd, ik ben zelf meer van het geluid.quote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In twee zelfs, maar eentje functioneert nogal matig. De andere gaat lekker.
Kan ook leuk zijn. Bands zijn leuk als ze goed draaien. Het wordt een lastiger opgave als dingen niet soepel lopen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kost veel tijd, ik ben zelf meer van het geluid.
Speel beetje toetsen maar in een band pas ik niet, met geluid regelen ben ik veel meer op mijn gemak.quote:Op zondag 6 november 2016 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn. Bands zijn leuk als ze goed draaien. Het wordt een lastiger opgave als dingen niet soepel lopen.
Goedemorgen.quote:Op zondag 6 november 2016 09:44 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
* just me heeft alweer een skype gesprek met de kabouters achter de rug
Merel had een appje gestuurd of ik al wakker was, dus...kon ik niet weigerenquote:Op zondag 6 november 2016 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan waren die er vroeg bij.
Wat zei je? Nu wel?quote:Op zondag 6 november 2016 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Merel had een appje gestuurd of ik al wakker was, dus...kon ik niet weigeren
ik was al om half 7 wakker hoorquote:
Koffie gezet, weer naar boven, filmpje gekeken en toen weer in slaap gevallenquote:
quote:Op zondag 6 november 2016 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
Koffie gezet, weer naar boven, filmpje gekeken en toen weer in slaap gevallen
dus de film maar weer kijkenquote:
En opnieuw, en op nieuw, en opnieuw.....quote:
nee nee ik blijf nu wakker hoorquote:Op zondag 6 november 2016 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En opnieuw, en op nieuw, en opnieuw.....
zo maar de laatste aanmaningen de deur uit, dan heb ik er minstens 100 verstuurdquote:
Dat is toch niet normaal, als ik hoor hoeveel je die moet versturen elke keer.....quote:Op zondag 6 november 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
zo maar de laatste aanmaningen de deur uit, dan heb ik er minstens 100 verstuurd
Het lijkt ook wel steeds erger te worden, voordeel is dat ik nu de afspraak met de jeugd en senioren heb dat als er eind november niet betaald is de KNVB pasjes geblokkeerd wordenquote:Op zondag 6 november 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal, als ik hoor hoeveel je die moet versturen elke keer.....
Ohoh..... Dat wordt ruzie op de club.quote:Op zondag 6 november 2016 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel steeds erger te worden, voordeel is dat ik nu de afspraak met de jeugd en senioren heb dat als er eind november niet betaald is de KNVB pasjes geblokkeerd worden
en ze beginnen met de selectie-spelers, wel de lusten en niet de lastenquote:Op zondag 6 november 2016 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh..... Dat wordt ruzie op de club.
Terecht.quote:Op zondag 6 november 2016 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
en ze beginnen met de selectie-spelers, wel de lusten en niet de lasten
Is ook zo, het bestuur zou automatische incasso's gaan doen en dat is niet op tijd gelukt, dus ik was ook wat later met de facturen. Ben hier ook niet blij mee, dit kost me echt uren en urenquote:Op zondag 6 november 2016 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Terecht.
Dan vind ik november eigenlijk nog laat.
quote:Op zondag 6 november 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo, het bestuur zou automatische incasso's gaan doen en dat is niet op tijd gelukt, dus ik was ook wat later met de facturen. Ben hier ook niet blij mee, dit kost me echt uren en uren
Ik heb om een bijdrage gevraagd voor een nieuwe laptop, maar nog niets op gehoordquote:
Nog een keer vragen dan.quote:Op zondag 6 november 2016 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb om een bijdrage gevraagd voor een nieuwe laptop, maar nog niets op gehoord
Ik ga vanmiddag wel even langs de club en vraag ik het nogmaalsquote:Op zondag 6 november 2016 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog een keer vragen dan.
Zou wel terecht zijn.
Have fun!quote:Op zondag 6 november 2016 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag wel even langs de club en vraag ik het nogmaals
nu tijd om te gaan douchen enzo
quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef just me het volgende:
![]()
halleluja, alle aanmaningen liggen in de brievenbus
![]()
![]()
mensen krijgen ze dinsdag in huis, mooi dat ik dan geen mail ga lezen
eerder gezeik van mensen die opeens in termijnen willen gaan betalen. Dat had gekund hoor maar dan wel vragen als de 1e nota binnenkomtquote:
Poederbrievenquote:
Terecht.... je bent een harde tante, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 6 november 2016 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
eerder gezeik van mensen die opeens in termijnen willen gaan betalen. Dat had gekund hoor maar dan wel vragen als de 1e nota binnenkomt
zo erg ben ik nog nèt nietquote:
Het scheelt niet veel, maar......quote:
goed gedaan!quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef just me het volgende:
![]()
halleluja, alle aanmaningen liggen in de brievenbus
![]()
![]()
mensen krijgen ze dinsdag in huis, mooi dat ik dan geen mail ga lezen
quote:
dan nu nog even genieten van het restje weekendquote:
Hacksaw ridge. Leuke film.quote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Karzai het volgende:
wat zeg ie
[..]
welke film heb je gezien vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |