liedje begon zo zieligquote:
Vind ik niet. Maar smaken / meningen mogen verschillen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Songfestival is erg overgewaardeerd.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar smaken / meningen mogen verschillen.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
Oh wat was ik blij toen de zwemlessen van de kinderen voorbij waren
ik zal ze eens in het water gooienquote:
En als de kabouter op zwemles gaat? Ga je dan wel mee?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal ze eens in het water gooien
Nee, absoluut nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En als de kabouter op zwemles gaat? Ga je dan wel mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere rare manier weet ik nog dat deze plaat de dubbele A-kant was van Lekker Op De Trekker...
Vraag me niet waarom ik een hersencel heb besteed aan het opslaan van deze nutteloze informatie.
dat was vast een overbodige hersencelquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere rare manier weet ik nog dat deze plaat de dubbele A-kant was van Lekker Op De Trekker...
Vraag me niet waarom ik een hersencel heb besteed aan het opslaan van deze nutteloze informatie.
Een dwarse hersencel die mij graag tuk wilde hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat was vast een overbodige hersencel
Een tukker!quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een dwarse hersencel die mij graag tuk wilde hebben.
Me first barbiequote:Op zaterdag 5 november 2016 22:41 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze band heb ik leren kennen omdat ze speelden in het voorprogramma van Me First ...
Vrolijke muziek.
Nee.... Me First & The Gimme Gimme's.quote:
Zoiets.quote:
zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... Me First & The Gimme Gimme's.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets.Maar Tukkers wonen aan de andere kant van de provincie
Tuk is een dorpje vlakbij Steenwijk, in Noordwest-Overijssel. Daar komt Mannenkoor Karrespoor vandaan
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:46 schreef just me het volgende:
scheld je ons nu uit voor halve zolen
quote:
quote:
Dance macabre.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is een hond.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een geit in huis had, laat staan onze lieve heer én een geit
nee een kontquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Onze Lieve Heer is verschenen,
in de huiskamer nog wel!
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch...
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dacht Jezus bij zichzelf... - Wat zou nou een goede plek zijn om weer te verschijnen voor de mensheid? Opeens weet je het: op de anus van een hond.
Logisch...
Toch graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:00 schreef just me het volgende:
dank je wel voor het draaien
![]()
en ik ik bewonder je dat je toch gedraaid hebt met zo weinig luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |