SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Laatste reactie in een R49-topic: 14 oktober...quote:Op zaterdag 5 november 2016 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die is lekker aan het batsen met die afrikaanse die is ons allang vergeten
zolang ik ga hem morgen appen dat die er iets aan doetquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatste reactie in een R49-topic: 14 oktober...
Inderdaad dus drie weken geleden.
is het alweer zolang geleden hij was toch verkeersregelaarquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatste reactie in een R49-topic: 14 oktober...
Inderdaad dus drie weken geleden.
hij is goeie verkeersregelaar.door hem heb ik ook een pasje en toch een van de beste duo show ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
is het alweer zolang geleden hij was toch verkeersregelaar
wat voor pasje?quote:Op zaterdag 5 november 2016 03:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij is goeie verkeersregelaar.door hem heb ik ook een pasje en toch een van de beste duo show ik ooit heb gedaan
mixing skillsquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dat loopt verrassend mooi in elkaar over, die twee nummers
bedankt voor het lusiterenquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten mocht er wat zijn dan weet je me te vinden, laters
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga jullie verlaten mocht er wat zijn dan weet je me te vinden, laters
59quote:Op zaterdag 5 november 2016 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ging je Radio 538 of Radio 50 zeggen?
jij bedankt voor het luisterenquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook nog
Bedankt voor het draaien, Tailfox
Morning!quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
geslaagde avond gehad Mad ?
Klinkt goed, vooral die pompoensoep en de stewquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Ja, de avond was zeer geslaagd.
Pompoensoep en Irish Stew door mw. MM vooraf en daarna 20 man/vrouw een rondje Schotland laten proeven, begeleid door diverse hapjes door een professionele kok die ter plekke werden gemaakt. De reacties waren zeer enthousiast. Volgend jaar mogen we het weer doen...
ik doe even mee, ,misschien ga ik er warm door wordenquote:
Doe de verwarming aan. Dat warmt je ook wel opquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:03 schreef just me het volgende:
ik doe even mee, ,misschien ga ik er warm door worden![]()
Verwarming al hoger gezet, zelfs met douchen had ik het koud. Ik las vandaag een snipperdag inquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe de verwarming aan. Dat warmt je ook wel op
Ik heb vanaf vorige winter mijn verwarming nog niet aan gehad.
daar zit ik al onder, dank jequote:
Mijn huis is oud, koud, geen dubbele ramen maar een heerlijk huisquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb vier grote ramen die de hele breedte van de woonkamer bestrijken. Als er ook maar een beetje zon op valt, is het meteen lekker warm hier. In de winter is dat heerlijk. In hoogzomer iets minder, maar dan verhuis ik naar de koele noordkant van mijn appartement
Beterquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:24 schreef just me het volgende:
Mijn huis is oud, koud, geen dubbele ramen maar een heerlijk huis
ik heb de schuifdeuren al dicht, dat scheelt alweer
Nee. Ik kan de twee buitenste ramen van buiten sowieso niet wassen zonder de kans dat ik van 3 hoog naar beneden donder. De middelste twee ramen gaan naar binnen open, dus die kan ik wel wassen. Mijn idee was dat ik mijn gordijnen gewoon dichttrek over de twee buitenste ramen. Dat idee werkt primaquote:Hou je van ramen wassen met 4 grote ramen
quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter
[..]
Nee. Ik kan de twee buitenste ramen van buiten sowieso niet wassen zonder de kans dat ik van 3 hoog naar beneden donder. De middelste twee ramen gaan naar binnen open, dus die kan ik wel wassen. Mijn idee was dat ik mijn gordijnen gewoon dichttrek over de twee buitenste ramen. Dat idee werkt prima
heel goed. Zo had ik in mijn eerdere huizen gewoon iets van dunne halfdoorzichtige raambekleding. Ik zeem echt nooit ramenquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter
[..]
Nee. Ik kan de twee buitenste ramen van buiten sowieso niet wassen zonder de kans dat ik van 3 hoog naar beneden donder. De middelste twee ramen gaan naar binnen open, dus die kan ik wel wassen. Mijn idee was dat ik mijn gordijnen gewoon dichttrek over de twee buitenste ramen. Dat idee werkt prima
de regen heeft mij vandaag 2x schoon gespoeldquote:Op zaterdag 5 november 2016 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
De regen spoelt mijn ramen wel schoon
Goedkope douchequote:Op zaterdag 5 november 2016 14:58 schreef just me het volgende:
de regen heeft mij vandaag 2x schoon gespoeld
ow dan is het totaal 3quote:
die heb je gisteren al gegeten volgens mijquote:
Ja, omdat ik dus niet van pompoensoep hou...quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
die heb je gisteren al gegeten volgens mij
en die van MwMM is nog wel beroemdquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, omdat ik dus niet van pompoensoep hou...
Ja, maar desondanks door mij niet gebliefd...quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
en die van MwMM is nog wel beroemd
is er nog wat stew over of is alles opgegaan ?quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks door mij niet gebliefd...
Alles opperdepop...quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
is er nog wat stew over of is alles opgegaan ?
mensen met ronde buikjes naar huis gegaanquote:
Ja, qua eten was er genoeg...quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:55 schreef just me het volgende:
[..]
mensen met ronde buikjes naar huis gegaan
Oeh, lekkahquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:31 schreef just me het volgende:
nu wachten tot de soep klaar is, erwtensoep ben ik aan het maken en pompoensoep
Ja hoop ik ookquote:
Ik vind het zo weeïg die pompoenen...quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook
genoeg gemaakt dus er kan ook wat in de vriezer!
Genoeg cayenne peper erinquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het zo weeïg die pompoenen...
ik had vandaag een nieuw recept, ook met n appeltje erin en sinasappelsapquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
rode pepertjes, gember, currykruiden
oeh. Sinaasappelsap gaat wel in mijn wortelsoep, van koken met Karinquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vandaag een nieuw recept, ook met n appeltje erin en sinasappelsap
even wakker wordenquote:
Oh dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geef het op en duik vroeg je warme bedje in
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
* Dj_Vout bedenkt zich hoe ToT dit uit aan het leggen is.
Ik zie ToT heel druk in de weer, bij het uitleggen van de volgende plaat.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:13 schreef just me het volgende:
ToT pakt gewoon moeren en schroeven en boutjes erbij en wijst ze dan aan
Dit ook?quote:
Nu gaat hij over de verschillende soorten beren vertellenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nu gaat hij over de verschillende soorten beren vertellen
hij moet er geen plaatjes bijzoekenquote:
Sie hat viel ...... Karakter und Verstandquote:
Je kent haar?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sie hat viel ...... Karakter und Verstand
Nee. Maar ik kan zien dat ze twee grote pluspunten heeftquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan zien dat ze twee grote pluspunten heeft
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef Dj_Vout het volgende:
Volgende nummer is speciaal voor Just me.
plus minus bedoel jequote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze lacht ook wel leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alleen omdat je vandaag een snipperdag had.quote:
uien gesnipperd, kloptquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alleen omdat je vandaag een snipperdag had.
weer regen morregen ?quote:
Geen idee eigenlijk.quote:
dan zien we dat morregen welquote:
Zitte gai nou mee m'n voeten te speulen?quote:
ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zitte gai nou mee m'n voeten te speulen?
Ik zoek niet meer fanatiek.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef just me het volgende:
Beetje carnavalsdeuntje]
ben je alweer op zoek naar een mooi pak ?
Lekker rustig. Bij vrienden op bezoek gegaan en om 02:30 uur lichtelijk beneveld weer naar buiten gestapt.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zoek niet meer fanatiek.
Ik had iets gevonden, blijkt dat de verkoper een verkeerde foto gebruikte voor wat het pak inhield.
Daarna wilde ik het niet meer.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lekker rustig. Bij vrienden op bezoek gegaan en om 02:30 uur lichtelijk beneveld weer naar buiten gestapt.
van oorsprong is dit toch een duits nummer ?quote:
Immer wieder Sonntags.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
van oorsprong is dit toch een duits nummer ?
correcte vertalingquote:
waar wil je het over hebben ?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Nou verrek, dit wordt me te gek!![]()
Ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek.
Uhm.... ik stuur je wel een dm straks.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Uhm.... ik stuur je wel een dm straks.
Ik heb dit shirt ook echt gehad, in mijn jongere jaren:
[ afbeelding ]
Een gesprekken dat ik heb gehad.
* just me gaat uitschakelen....quote:
quote:
quote:
Proost!quote:
11!quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en schakelt in
Dank je.quote:
heb je iets te drinken ?quote:
Ik zit aan de kamille thee.quote:
dan mag je gorgelenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Oostenrijkse Songfestival-inzending. Geweldig nummer
Songfestival is erg overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weinig nummers zijn zo ondergewaardeerd op het Songfestival.
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |