Ga je nog naar een Spaanse wedstrijd binnenkort?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn tijden op de dag dat ik niet op FOK! ben.
Atlético - PSV in november en Leganes - Villarreal als afsluiter begin december. Daarna ben ik weer te vinden in pittoresk UUUU.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je nog naar een Spaanse wedstrijd binnenkort?
J.K. Rowling heeft het script geschreven dus ik hou hoop.quote:
Dat was meer een voorbeschouwing. Dat heb ik volgens mij ook in een kwartier als een gek lopen tikken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je had nog zo je best gedaan op je lap tekst.
UUUU?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atlético - PSV in november en Leganes - Villarreal als afsluiter begin december. Daarna ben ik weer te vinden in pittoresk UUUU.
Waar je de tijd vandaan haalt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was meer een voorbeschouwing. Dat heb ik volgens mij ook in een kwartier als een gek lopen tikken.
Nee. Ik ben een provinciaaltje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht, die kreet ken je toch wel.
FC Groningen is mijn grootste teleurstelling gevolgd door PEC Zwolle.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je de tijd vandaan haalt.
Haar musical was pure DENKEN WE AAN DE TOON zo slecht. Maarja we zien het welquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
J.K. Rowling heeft het script geschreven dus ik hou hoop.
Maar ik ben bang dat Stijn deze conversatie wat off-topic vindt gaan.
Heerenveen en Sparta de positieve verrassingen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen is mijn grootste teleurstelling gevolgd door PEC Zwolle.
Als alles naar wens verloopt is dat vanaf augustus een realiteit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo blijf je niet altijd in Spanje wonen dan?
Dat script was lachwekkend ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haar musical was pure DENKEN WE AAN DE TOON zo slecht. Maarja we zien het wel
Iemand zei mijnet dat hij daar best in hoordequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Promes kan vanwege een enkelblessure niet meespelen tegen België en Luxemburg
#KuwasInOranje
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als alles naar wens verloopt is dat vanaf augustus een realiteit.
Wie????????????????????????????quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iemand zei mijnet dat hij daar best in hoorde
Op de fansite van hafcquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie????????????????????????????
Ik denk nog steeds dat ze top 3 gaan halenquote:
Ik denk het niet, maar jij mag geloven wat je wil.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze top 3 gaan halen
Ten koste van?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV of Feyenoord.quote:
Wie van Ajax, PSV, Feyenoord gaat eruit vallen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet jezelf niet weer voor lul aubquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wordt lachend kampioenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen weer in de PSV-fapbaan zit. Tegen Vitesse waren ze nog steeds hondsberoerd en creëerden bar weinig.
Omdat ze nog steeds gewoon kwalitatief prima spelers hebben, een Pröpper zal toch ook wel weer in vorm komen. En De Jong die zijn goaltjes gaat maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen weer in de PSV-fapbaan zit. Tegen Vitesse waren ze nog steeds hondsberoerd en creëerden bar weinig.
Zou kunnen. Feyenoord blijft de beste kansen van de Eredivisie creëren vooralsnog.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wordt lachend kampioen
Ajax is nog steeds hartstikke kwetsbaar hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax wordt lachend kampioen
Ik ga Spierings er weer inzetten ipv Brogno denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brogno moet nu wel effe invallen.
Voor de managerpunten
Liever niet. Kut clubquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:32 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk maakt Steltenpool nog de 1-2...
Hoelang ligt Jones eruit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Spierings er weer inzetten ipv Brogno denk ik.
En kijken of ik Troupee/Van de Pavert kan verbeteren. Heb de pech dat Jones geblesseerd is.
No idea.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang ligt Jones eruit?
Dan ga ik Onanagod er maar in gooien denk ik.
Ik hoop dat ik Brogno <> Dolberg kan gaan. Dat is afhankelijk van of Jones fit is over 2 weken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Spierings er weer inzetten ipv Brogno denk ik.
En kijken of ik Troupee/Van de Pavert kan verbeteren. Heb de pech dat Jones geblesseerd is.
Met die tenues doen ze denken aan Bilbao ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Sparta heeft wat weg van een Spaanse ploeg.
Bedoel eigenlijk qua type voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die tenues doen ze denken aan Bilbao ja.
7/10quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen verrassing dat Dumfries juist goed speelt tegen Heerenveen.
Over dronken gesproken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das toch die zwarte ra? Die was vorige dronken gespeelf
Vanaf de eerste keer dat ik hem zag spelen, wist ik dat hij er niets van kon. Harde draver zonder techniek en overzicht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slagveer is de favoriete speler van Stijn.
ja, jij bent nu ook dronken zo te zienquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das toch die zwarte ra? Die was vorige dronken gespeelf
Mede mogelijk gemaakt door het masterplan van Lowietje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf de eerste keer dat ik hem zag spelen, wist ik dat hij er niets van kon. Harde draver zonder techniek en overzicht.
Ik had een 2 uiteindelijk, dus praise yourself. Morgen zal de scherprechter worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik twijfelde enorm over deze wedstrijd in Toto. Helaas een X.
de koploper had ook een 2.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik twijfelde enorm over deze wedstrijd in Toto. Helaas een X.
Paxcon en Rickazioquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou er íemand naar NEC - Groningen kijken morgen?
Paxcon heeft geen FOX-abonnement meer en ik denk niet dat hij een stream pakt om naar dat kutaffiche te kijken.quote:
Wat een successupporter.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paxcon heeft geen FOX-abonnement meer en ik denk niet dat hij een stream pakt om naar dat kutaffiche te kijken.
ik zak nu in. Heb te vroeg gepiekt.quote:
Brogno is er al ingekomen voor Goodwin.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Brogno nu uiteindelijk nog of is Pastoor een lul?
Dan kijk ik gewoon op RTL7 genotquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft tegenwoordig wel eens commentaar bij EL-wedstrijden.
Buitenlandse dan he.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijk ik gewoon op RTL7 genot
moet hij zelf wetenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft tegenwoordig wel eens commentaar bij EL-wedstrijden.
Bij het cafe team komen nog meer mensen dan bij dat dorpsclubje. Ties vindt dit leukquote:
Pastoor is God.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Brogno nu uiteindelijk nog of is Pastoor een lul?
En weg is de gezelligheid.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken, dan winnen we hopelijk weer eens. De eerste 4 duels heb ik ook volledig gemist.
Helenegodinquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:28 schreef GGMM het volgende:
Waarom zit er een wijf bij de Eretribune?
Kunnen we ontopic blijven a.u.b.?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week NAC - VVV, Fortuna - MVV
Lees je eens in voor je überhaupt posts van een vrijdagavond terugleest, dank.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we ontopic blijven a.u.b.?
Kunnen we ontopic blijven a.u.b.?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pasveer; Arias, Isimat, Moreno, Brenet; Pröpper, Guardado, Ramselaar; Pereiro, Luuk de Jong, Bergwijn
Marsman; Ter Avest, Thesker, Bijen, Trajkovski; Mokotjo, Klich, Van der Lely; Yeboah, Ünal, Celina
keiktquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
iemand die ado keikt hoe spelen ze? grote winkans?
keiktquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
iemand die ado keikt hoe spelen ze? grote winkans?
je vader broederquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
keikt
Ga terug naar KLB, megadebiel.
sterf.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je vader broeder
ik vraag normale vraag
Illusie zo lang mogelijk vol blijven houdenquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Jullie eindigen toch niet voor PSV.
het zit diepquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Twente op zich een leuk clubje hoor, maar ze moeten het niet overdrijven. Blij wezen dat je er nog bent maar gewoon wel optyfen naar het rechterrijtje en niet te hoogmoedig worden met je vreemdelingenlegioen
Waarvoor dat danquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:02 schreef RvLaak het volgende:
PSV had best een pingel mogen krijgen...
ja en dan? Beter een corner of ietsquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij's best leuk idd...
PSV had best een pingel mogen krijgen...
Spelen leuk mee ja. Leuk potjequote:Op zaterdag 5 november 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente voetbalt wel leuk bij vlagen
Toch mag dit geen probleem worden voor PSV
Zelfde kun je zeggen voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Twente op zich een leuk clubje hoor, maar ze moeten het niet overdrijven. Blij wezen dat je er nog bent maar gewoon wel optyfen naar het rechterrijtje en niet te hoogmoedig worden met je vreemdelingenlegioen
Uh, oke.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus iemand die elke keer penalty roept als de tegenstander van PSV in de 16 gaat liggen.
Objectief naar een wedstrijd kijken is een vaardigheid die bepaalde users hier compleet ontberen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aldus iemand die elke keer penalty roept als de tegenstander van PSV in de 16 gaat liggen.
Ik wist niet dat Feyenoord geluk heeft dat het niet gedwongen is gedegradeerd. Of dat die een stuk of 4-6 huurspelers heeftquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde kun je zeggen voor Feyenoord.
Omdat ze willen scoren denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom willen ze een penalty bij PSV?
Omdat 90% van het publiek uit totale idioten bestaat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom willen ze een penalty bij PSV?
Die moeten ook gewoon blij zijn dat ze er nog zijn en zijn hoogmoedig Hans.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Feyenoord geluk heeft dat het niet gedwongen is gedegradeerd. Of dat die een stuk of 4-6 huurspelers heeft
Eens. Talenten van PSV vallen echt altijd tegen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Bergwijn vind ik nog niet veel bijzonders.
Dit is niet het topic om de nieuwe lelijke shirtjes van Team Sky te besprekenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:09 schreef Syntix het volgende:
Duidelijk een identiteitsloze kutclub aan het werk.
Ik zie Lange_Lans en Doublepain niet echt voor me als dikzakken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat 90% van het publiek uit totale idioten bestaat.
Die ook dik zijn, maar dat is misschien niet zo relevant in dezen.
Wel als idioten dusquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Lange_Lans en Doublepain niet echt voor me als dikzakken.
Ik heb het over mensen die wel eens een stadion bezoeken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl je beschrijving toch verdacht veel op Davy leek.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die wel eens een stadion bezoeken.
Jij wel toch jr?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke club?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:13 schreef Brammess het volgende:
Ik ben er eindelijk ook, maar ik ga ook FM17 spelen.
Heeft Dolberg een goede rating?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eerst even met Ajax de nieuwe dingen uittesten.
Is JR zwanger? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een bol buikje?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een bol buikje?
Dat is een kenmerk van weelde.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is JR zwanger? Wist ik niet.
Gefeliciteerd JR!
2,5 ca 3,5 tot 4,5 potentiequote:Op zaterdag 5 november 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Dolberg een goede rating?
Twente heeft regelmatig openhuis. Dat klopt. Lijkt wel of de boel in verkoop moetquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verbaas me over wat PSV uit balbezit doet. Je krijgt bijna een vrijbrief om tot hun 16 door te stormen.
Iets met een bekken en een matras.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was er dan met jou? Ik weet het niet meer.
De media deed alsof alles weer goed was hihahoquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verbaas me over wat PSV uit balbezit doet. Je krijgt bijna een vrijbrief om tot hun 16 door te stormen.
Te veel om op te noemenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was er dan met jou? Ik weet het niet meer.
oh niks mis meequote:Op zaterdag 5 november 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
2,5 ca 3,5 tot 4,5 potentie
Stats zijn wel erg goed.
'media' is meervoudquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De media deed alsof alles weer goed was hihaho
Toch gaan ze het wel flikken deze match.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit oprecht een zielloos PSV.
waarom?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Dj_Day-V werd ff bizar hard geREKT daar
je bent zelf gerektquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Dj_Day-V werd ff bizar hard geREKT daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |