Ga je nog naar een Spaanse wedstrijd binnenkort?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn tijden op de dag dat ik niet op FOK! ben.
Atlético - PSV in november en Leganes - Villarreal als afsluiter begin december. Daarna ben ik weer te vinden in pittoresk UUUU.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je nog naar een Spaanse wedstrijd binnenkort?
J.K. Rowling heeft het script geschreven dus ik hou hoop.quote:
Dat was meer een voorbeschouwing. Dat heb ik volgens mij ook in een kwartier als een gek lopen tikken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je had nog zo je best gedaan op je lap tekst.
UUUU?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atlético - PSV in november en Leganes - Villarreal als afsluiter begin december. Daarna ben ik weer te vinden in pittoresk UUUU.
Waar je de tijd vandaan haalt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was meer een voorbeschouwing. Dat heb ik volgens mij ook in een kwartier als een gek lopen tikken.
Nee. Ik ben een provinciaaltje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht, die kreet ken je toch wel.
FC Groningen is mijn grootste teleurstelling gevolgd door PEC Zwolle.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je de tijd vandaan haalt.
Haar musical was pure DENKEN WE AAN DE TOON zo slecht. Maarja we zien het welquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
J.K. Rowling heeft het script geschreven dus ik hou hoop.
Maar ik ben bang dat Stijn deze conversatie wat off-topic vindt gaan.
Heerenveen en Sparta de positieve verrassingen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen is mijn grootste teleurstelling gevolgd door PEC Zwolle.
Als alles naar wens verloopt is dat vanaf augustus een realiteit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo blijf je niet altijd in Spanje wonen dan?
Dat script was lachwekkend ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haar musical was pure DENKEN WE AAN DE TOON zo slecht. Maarja we zien het wel
Iemand zei mijnet dat hij daar best in hoordequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Promes kan vanwege een enkelblessure niet meespelen tegen België en Luxemburg
#KuwasInOranje
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als alles naar wens verloopt is dat vanaf augustus een realiteit.
Wie????????????????????????????quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iemand zei mijnet dat hij daar best in hoorde
Op de fansite van hafcquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie????????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |