oeh koelquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tuins maar je schrijft het anders volgens mij. ALS ik haar Google kom ik bij een oud topic van fok dat ze een verkoopprogramma op RTL5 deed en een account op fok heeft
Ik hoop zo dat we live veel genres horen en niet alleen de top40.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dan sluit ik haar toch ook maar in mijn hart.
Dit laatstequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tuins maar je schrijft het anders volgens mij. ALS ik haar Google kom ik bij een oud topic van fok dat ze een verkoopprogramma op RTL5 deed en een account op fok heeft
Zie edit.quote:
Eens!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Greys het volgende:
Ze zijn echt tof zo met deze jury bij elkaar met die leuke kutgrappen waar ze allemaal om kunnen lachen.
Alleen Guus is een beetje een buitenbeentjequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:17 schreef Greys het volgende:
Ze zijn echt tof zo met deze jury bij elkaar met die leuke kutgrappen waar ze allemaal om kunnen lachen.
Het was echt heeeeeeeeel traag jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik als esf fan hoorde pas heel laat dat ze Slow Down zong trouwens. Ze downde het iets té slow.
Ja maar ondanks dat ie ouwelullerig is, moet ik toch lachen om zijn goede verkooppraatjes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen Guus is een beetje een buitenbeentje
Ik ook, in het refrein pas...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik als esf fan hoorde pas heel laat dat ze Slow Down zong trouwens. Ze downde het iets té slow.
Wut, dat zie ik nu pas op tvquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wel slim om bij Guus te zitten
Minder pittige battle die je moet overleven
Guus en pittig in een zinquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wel slim om bij Guus te zitten
Minder pittige battle die je moet overleven
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |