caland is nu Mad.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
Dit is nog iets te vroeg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja laten we doen alsof die bovenaan blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten eerst nog over Feyenoord heen.
gewaagde opstelling Hansquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:48 schreef Ooku het volgende:
Onana
Tete - Sanchez - Bazoer - Sinkgraven
Klaassen - Schone - Ziyech
Traore - Dolberg - Younes
0-5 morgen
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:48 schreef Ooku het volgende:
Onana
Tete - Sanchez - riedewald - Viergever
Klaassen - Bazoer - Ziyech
Traore - Dolberg - Cerny/Cassiera
0-5 morgen
Ik denk niet dat Ajax eroverheen gaat voor de winterstop, ik had PSV zelfs als winterkampioenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja laten we doen alsof die bovenaan blijven.
dankje Mexicanoquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht dat je dit soort gasten doorselecteert.
Man man man.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt AEG wel steeds meer op CR9.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
RIP quote-alert JRquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier op haten is dan wel weer sneu.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Telstar godentwitter:Telstar1963NV twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 20:53:39Je kunt merken dat de wedstrijd van Jong Ajax tegen Telstar bijna op het programma staat. Jong Ajax versterkt zich flink, de angst regeert!😉 reageer retweet
Hahahahaha gayyyyyyy.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier op haten is dan wel weer sneu.
Het is nog maar de vraag of Jong Ajax is versterktquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Telstar godentwitter:Telstar1963NV twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 20:53:39Je kunt merken dat de wedstrijd van Jong Ajax tegen Telstar bijna op het programma staat. Jong Ajax versterkt zich flink, de angst regeert!😉 reageer retweet
Dat was na Heracles dacht ik? Kunstgras he. Dan doen ze dat zodat het niet infecteert.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hoef je het nog niet op social media te gooien, dan ben je gewoon een walgelijke aandachtzoeker.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat was na Heracles dacht ik? Kunstgras he. Dan doen ze dat zodat het niet infecteert.
Ik moest er eerder vanavond nog aan denken ja, de scheermatties die binnen een week allebei worden verbannen kan bijna geen toeval zijn... ben benieuwd of ze meer spelers meetrekken, want Gudelj was ook weer dikke vriendjes met Cerny bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Snel weghouden bij Cerny dan, laat die maar begeleiden door een Schöne.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest er eerder vanavond nog aan denken ja, de scheermatties die binnen een week allebei worden verbannen kan bijna geen toeval zijn... ben benieuwd of ze meer spelers meetrekken, want Gudelj was ook weer dikke vriendjes met Cerny bijvoorbeeld
Zo werkt dat natuurlijk niet in het echt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snel weghouden bij Cerny dan, laat die maar begeleiden door een Schöne.
[ afbeelding ]
Gudelj verkopen, dan kan hij daar in elk geval niet mee samenklieken.quote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet in het echt.
Schitterende actiequote:Op zondag 6 november 2016 00:55 schreef BobW het volgende:
Ajax
Edje
http://nos.nl/artikel/214(...)otse-recordclub.html
Marketingquote:Op zondag 6 november 2016 00:55 schreef BobW het volgende:
Ajax
Edje
http://nos.nl/artikel/214(...)otse-recordclub.html
Dat had hij als keeper de eerste jaren ook, toch heeft hij meer impact dan bijvoorbeeld een Gerbrands of Guddequote:Op zondag 6 november 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die van der Sar heeft ook echt de uitstraling van een vaatdoek hè
Lol dat geloof je toch zelf niet. Goed die Gerbrands houdt heel erg veel van zichzelf tegenwoordig maar is wel even een andere kaliber dan Edje met zijn LOI cursus Management.quote:Op zondag 6 november 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had hij als keeper de eerste jaren ook, toch heeft hij meer impact dan bijvoorbeeld een Gerbrands of Gudde
Ik bedoel niet zo zeer zijn kwaliteiten want ik schat Gebrands veel hoger in maar mensen hebben nu eenmaal graag te doen met een bekende ex topvoetballerquote:Op zondag 6 november 2016 09:08 schreef danos het volgende:
[..]
Lol dat geloof je toch zelf niet. Goed die Gerbrands houdt heel erg veel van zichzelf tegenwoordig maar is wel even een andere kaliber dan Edje met zijn LOI cursus Management.
Maar het is beter om te zeggen dat het gay is. Mensen zijn weer achterlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat was na Heracles dacht ik? Kunstgras he. Dan doen ze dat zodat het niet infecteert.
Bestaande uit?quote:Op zondag 6 november 2016 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
Nu Klaassen nog weg en we kunnen altijd een geweldig middenveld hebben.
Vd beek eiting en nouri toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |