Oh hoe makkelijk is het voor de nietverslaafden onder ons.quote:
Ligt er een beetje aan wat voor mensen je om je heen hebtquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh hoe makkelijk is het voor de nietverslaafden onder ons.
Empathie en steun tot het lastig wordt: dan moet de junk maar 'gewoon' water nemen.
Koen fijne dag morgen .. Maar ik ben na mn 1e 4 dagen werk helemaal kapot dus ik ga even alles laten landen .. dus ik kom niet op je surprise partyquote:
ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen fijne dag morgen .. Maar ik ben na mn 1e 4 dagen werk helemaal kapot dus ik ga even alles laten landen .. dus ik kom niet op je surprise party
Geniet er morgen van morgen en neem een extra paar borrels uit naam van 40++quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er al bang voor
maar gaat soweiso wel leuk worden
ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet er morgen van morgen en neem een extra paar borrels uit naam van 40++
quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:50 schreef Karzai het volgende:
koen jarig? die heb ik nog zien swingen in de woody's jonge god hoor
ja was ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Karzai, jij was er jaren terug toch ook in Schiedam bij bij een meet toen?
ik begrijp niet waar je heen wiltquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Ach donder toch op. Tong krijgt hier allerlei support (NOT) maar echt begrip is ver te zoeken.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Ach donder toch op. Tong krijgt hier allerlei support (NOT) maar echt begrip is ver te zoeken.
Tegen wie begin je nu ?quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
ik hoop dat het de ruzie hier thuis van vanavond doet vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen Koen... Morgen de meerderheid die je gaan vertroetelen
Ja heb je wel verteld dat je morgen een meet hebt? Of was dat juist het onderwerp?quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat het de ruzie hier thuis van vanavond doet vergeten
meet is geen issue, verjaardag op 20/11 helaas des te meerquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heb je wel verteld dat je morgen een meet hebt? Of was dat juist het onderwerp?
Jemig Koen.. Nog steeds gezeik .. Wil ze iets met surprise en de heel reutemeteut en zo...?quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meet is geen issue, verjaardag op 20/11 helaas des te meer
nee gezeik met een vriend die ik er graag bij wil hebben en zij nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig Koen.. Nog steeds gezeik .. Wil ze iets met surprise en de heel reutemeteut en zo...?
Nog steeds datzelfde gedoe..quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee gezeik met een vriend die ik er graag bij wil hebben en zij niet
oké, doei!quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Meer dan gedoogbeleid is het niet meer hoorquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
ik hou mijn hart vast voor dinsdagquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan lullen we toch lekker verder.. Net ook al gedaan ... maar dan niet online..
Dacht dat jij al uren lag te ronken ..quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook die arme mexicanen moeten straks een paar meter klimmen![]()
kan je nagaan met een jetlagquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren moest je nog naar een stinkend donker hol,.. Maar OK Koen slaapt al
Al twee jaar gestopt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
Alleen Hut en ik roken niet meer,... Of was tong nu ook echt gestopt?? Oh ja dat zei ie van de week nog..
Ik zal je niet tegenhouden wanneer je een support actie op touw wil zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Mee eens, als je gepamperd wil worden moet je niet hier wezen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan gedoogbeleid is het niet meer hoor
Ik maak zelf wel uit of ik iemand wil pamperen ja of nee.........quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mee eens, als je gepamperd wil worden moet je niet hier wezen.
Je pampert maar een eind weg, ik hou je niet tegen, veel plezier...quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik iemand wil pamperen ja of nee.........
quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:25 schreef FANN het volgende:
die zijn er weer niet als je ze nodig hebt
quote:
weet ik en geeft nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar je weet dat ik een hele andere smaak heb dan jij hè
Ik vind ze nogal eh....... kleurrijk en grof.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
weet ik en geeft nietmaar laten we zeggen ''voor mij''...
als ze écht lekker blijken te zitten hou ik ze toch wel hoor, ik ben het zooooooooooooo zat die
zoektocht naar schoenen
Wat ben je tactisch.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze nogal eh....... kleurrijk en grof.
Maar als jij ze leuk vindt en ze zitten lekker, doen!
Je schrok er gewoon van?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze nogal eh....... kleurrijk en grof.
Maar als jij ze leuk vindt en ze zitten lekker, doen!
wat jij ervan vindt boeit me nietquote:
Ik heb mijn mening niet eens gegeven.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
wat jij ervan vindt boeit me niet![]()
Die Griek vindt ze gelukkig wél leuken anders had ie ook pech
Maar die kan ik bijna radenquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn menig niet eens gegeven.
Ik stoot een ander niet graag voor het hoofd, omdat ik een andere smaak hebquote:
Een beetje welquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je schrok er gewoon van?![]()
Ik vind ze écht wel leukzo onder een spijkerbroekkie, als ze écht lekker zitten hou ik ze
![]()
de ene helft van mijn zussen vind het meestal ook niks als ik iets koop en de andere helft weer wel
Daarom, smaken verschillen, en eerlijk gezegd maak ik me nooit druk om wat mijn broers, of om het even wat anderen van mijn kleding vinden en andersom ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stoot een ander niet graag voor het hoofd, omdat ik een andere smaak heb
ik maak me ook niet druk ik wilde eigenlijk gewoon met mijn nieuwe schoenen pochenquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, smaken verschillen, en eerlijk gezegd maak ik me nooit druk om wat mijn broers, of om het even wat anderen van mijn kleding vinden en andersom ook niet.
2 van mijn zussen gaan die schoenen leuk vinden, de rest betwijfel ikquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap kwam er wel ooit achter dat hij en ik qua kledingsmaak aardig op 1 lijn zitten, hij draagt alleen strakkere kleding dan ik, donderdag had ie 2 nieuwe truien bij zich, die heb ik ook even gepast, en toen ik laatst 2 truien bij de Hema had gekocht net zo.
Hij vroeg nog of ik er een wilde hebben, ik zei nee joh, ze zijn me net iets te strak, daar heb ik de lftd niet meer voor.
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:19 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon doen, wel een strakke iets te korte spijkerbroek bij aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |