Komende zondag op de billen bij Leipziggenot.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mainz wordt helemaal in de reet geneukt die laatste minuten
Toch beter dan een banaanquote:
Nike geeft geen neuk om clubidentiteit.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dit niet ooit het uitshirt van Barca.
Hij bedoelt Shakhtar of Athletic.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Koffieplanter gaat Villarreal de Europa League winnen.
Ik hoop geen Shakthar aidsquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bedoelt Shakhtar of Athletic.
Wat was er dom aan die post?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De dagelijkse 'kijk mij dom zijn' post hebben we ook weer gehad
PSV hoort sowieso bij de favorietenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop Roma voor Tottiquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag van mij wel weer wat anders dan een Spaanse ploeg ja.quote:
Wel mooie shirtjesquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop geen Shakthar aids
Oostblok
Gelukkig x geen Sevilla.Nemen het wel serieus maar zijn wel betere clubs. Denk dat een nummer 3 uit de CL wint zoals Spurs. Maar EL>CL. Iedereen kan ver komen das mooi.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag van mij wel weer wat anders dan een Spaanse ploeg ja.
Geen idee of Roma echt voor die EL wil gaan, dat weet jij wel beter denk ik.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hopen dat de finale niet beslist wordt met penalty's dan
Eens, de EL vind ik veel meer genot. Zie je ook veel meer potjes die je niet heel vaak ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig x geen Sevilla.Nemen het wel serieus maar zijn wel betere clubs. Denk dat een nummer 3 uit de CL wint zoals Spurs. Maar EL>CL. Iedereen kan ver komen das mooi.
PSV en Ajax halen de kwartfinale nog niet eens joh.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik denk dat PSV en ook Ajax bij de outsiders horen..
Is ff afwachten wie er nog meer afvallen uit de CL.
Alleen de poules zijn vaak kut. Lege stadions en je gaat vaak simpel door. Maarja das in cl nog erger. Tijd voor knok-out fasequote:Op vrijdag 4 november 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, de EL vind ik veel meer genot. Zie je ook veel meer potjes die je niet heel vaak ziet.
CL kijk ik dan wel voor de individuele spelers, maar eigenlijk is dat niet zo boeiend meer.
[..]
PSV en Ajax halen de kwartfinale nog niet eens joh.
PSV krijgt een hele zware lotingquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik denk dat PSV en ook Ajax bij de outsiders horen..
Is ff afwachten wie er nog meer afvallen uit de CL.
Die lege stadions zijn wel schrijnend, ook bij clubs die nou niet echt vaak Europees spelen (zag bij Sassuolo geen hond op de tribune ook)quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen de poules zijn vaak kut. Lege stadions en je gaat vaak simpel door. Maarja das in cl nog erger. Tijd voor knok-out fase
Daar zit sowieso nooit iemand. Soort Excelsior is datquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lege stadions zijn wel schrijnend, ook bij clubs die nou niet echt vaak Europees spelen (zag bij Sassuolo geen hond op de tribune ook)
En de meeste Italianen geven niet zoveel om de EL waarschijnlijk, zeker niet in de poule tegen de lamme en de blinde.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar zit sowieso nooit iemand. Soort Excelsior is dat
Ze moeten eens nieuwe stadions gaan bouwen. Nu wil je er ook niet heen tegen de lamme en blinde. Alleen tegen toppers neem je zo'n lelijke bak op de koop toequote:Op vrijdag 4 november 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de meeste Italianen geven niet zoveel om de EL waarschijnlijk, zeker niet in de poule tegen de lamme en de blinde.
Is dit sarcastisch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten eens nieuwe stadions gaan bouwen. Nu wil je er ook niet heen tegen de lamme en blinde. Alleen tegen toppers neem je zo'n lelijke bak op de koop toe
Nee. Het is heel erg gesteld. En dan heb je nog de ultra's. Qua sfeer geweldig. 1000 man maken meer kabaal dan de hele PL maar daar wil geen gezin bij zitten. Zelfs ik begin de hoop op te geven.quote:
Ze willen natuurlijk het optimale bedrag uit de stadiongangers halen. Als er bij ¤30 ipv ¤50 niet eens 5.000 extra fans komen levert het voor de club minder geld op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Ohja en de prijzen zijn echt veel te duur. 50 euro voor Roma-Empoli bijvoorbeeld. Wie doet dat nou. In Engeland kom je er mee weg door de toeristen maar dat gaat zeker in een armer land nergens over
Oh omdat je een paar weken terug nog ageerde toen ik zei dat ze in Italië beter nieuwe stadions kunnen bouwen voor de uitstraling van de competitie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Het is heel erg gesteld. En dan heb je nog de ultra's. Qua sfeer geweldig. 1000 man maken meer kabaal dan de hele PL maar daar wil geen gezin bij zitten. Zelfs ik begin de hoop op te geven.
Helaas wel. Bij Napoli zelfs. Zitten soms maar 23.000 man. Veel te duur voor wat je krijgt. Kijk in de CL of toppers krijg je het nog wel vol maar verder. In NL vind ik het ook al aardig duur worden trouwens en steeds legerquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk het optimale bedrag uit de stadiongangers halen. Als er bij ¤30 ipv ¤50 niet eens 5.000 extra fans komen levert het voor de club minder geld op.
Ik weet niet of het zo werkt hoor, maar ze zullen niet zomaar zoveel geld vragen.
Je kent me toch vaak mad in t begin. Alleen San Siro vind ik nog wel tof trouwens. Veel historie ligt daar bohhquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh omdat je een paar weken terug nog ageerde toen ik zei dat ze in Italië beter nieuwe stadions kunnen bouwen voor de uitstraling van de competitie.
Gelukkig krijgt een Roma al een nieuw stadion, nu nog benieuwd of een AC Milan hun plannen gaat doorzetten.
Inter kan daar dan mooi blijven, beetje verbouwen in de Inter huisstijl en dat is prima. Is toch wel gewoon te groot voor het publiek wat ze trekken, al zal het daar ook wel vies duur zijn allemaal. En dan presteerden beide Milanese ploegen ook niet geweldig de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kent me toch vaak mad in t begin. Alleen San Siro vind ik nog wel tof trouwens. Veel historie ligt daar bohh
Klopt 60.000 ofzo zal prima zijn. Bij Inter zit er nu ook nog wel altijd 50 en dan tegen toppers gewoon vol. Milan heeft dat minder maar in CL en tegen juve ook wel 80.000. Alleen wie zag dit verval ooit aankomen. Met nieuw stadion en goed beleid heeft Milan meer potentie dan Juve. Veel grotere club in het buitenland.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inter kan daar dan mooi blijven, beetje verbouwen in de Inter huisstijl en dat is prima. Is toch wel gewoon te groot voor het publiek wat ze trekken, al zal het daar ook wel vies duur zijn allemaal. En dan presteerden beide Milanese ploegen ook niet geweldig de afgelopen jaren.
Juventus is toch de grootste club van het land? En meest gehate door de rest dan a la Ajax.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt 60.000 ofzo zal prima zijn. Bij Inter zit er nu ook nog wel altijd 50 en dan tegen toppers gewoon vol. Milan heeft dat minder maar in CL en tegen juve ook wel 80.000. Alleen wie zag dit verval ooit aankomen. Met nieuw stadion en goed beleid heeft Milan meer potentie dan Juve. Veel grotere club in het buitenland.
Ja maar buiten het land is Milan veel groter en daar kunnen ze veel meer geld aan verdienen. Ook qua fans die het stadion bezoeken veel meer. Juve fans zitten weinig in de stad zelf. Daar is iedereen voor Torino. In Nederland heb je eigenlijk Ajax die zowel in NL als daar buiten ver uit de grootste is. In Italie kennen ze PSV en Fey niet eens maar bij Ajax beginnen ze meteen over 96/95. En over Johan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus is toch de grootste club van het land? En meest gehate door de rest dan a la Ajax.
Milan wel Europees succesvoller ja
twitter:aad300 twitterde op donderdag 24-11-2016 om 08:41:30Goedemorgen vandaag D-day voor @Feyenoord vna analyse bij @RTL7 van @wilfredgenee #ajapan en #manfey 18.00 reageer retweet
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 24-11-2016 om 08:52:41Aad en rene, prima combinatie @RTL7 #EuropaLeague https://t.co/kbTIPVT5mT reageer retweet
Aad Godquote:Op donderdag 24 november 2016 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 24-11-2016 om 08:41:30Goedemorgen vandaag D-day voor @Feyenoord vna analyse bij @RTL7 van @wilfredgenee #ajapan en #manfey 18.00 reageer retweet
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 24-11-2016 om 08:52:41Aad en rene, prima combinatie @RTL7 #EuropaLeague https://t.co/kbTIPVT5mT reageer retweet
![]()
![]()
Ik ga denk ik ook leggen, maar weet niet hoeveel hafc.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Money G. Pak 600 als hun en Zenit nog winnen.
Aadgod jaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2016 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Ik verwacht talloze woordgrappen.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
Wel leuk dat Westermann eindelijk eens gaat spelen. Verwacht er veel van.
Heb je er eentje voor ons in petto?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht talloze woordgrappen.
Nee hoor, dat kan ik gerust aan jou overlaten.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je er eentje voor ons in petto?
Ajax 1-0quote:Op donderdag 24 november 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor vanavond? Ik denk:
Ajax - Panathinaikos 2-1
Manchester United - Feyenoord 3-0
Dundalk - AZ 1-1
1-1, 2-0, 1-1quote:Op donderdag 24 november 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Panathinaikos 2-1
Dundalk - AZ 1-1
Ajax - Panathinaikos 3-1quote:Op donderdag 24 november 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Panathinaikos 2-1
Dundalk - AZ 1-1
Hebben het toch wel prima gedaan in de EL tot nu toe, ook al zijn het maar een stelletje semi-pro's.quote:
Iedereen?quote:Op donderdag 24 november 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Ajax met een B team gaat winnen?
Omdat Panathinaikos er niet zoveel van kan en toch al zo'n beetje uitgeschakeld is, en het B-team van Ajax ook nog best prima is met talenten die zich dolgraag willen bewijzen.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Ajax met een B team gaat winnen?
Die Westermann kan een hele grote worden denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Panathinaikos er niet zoveel van kan en toch al zo'n beetje uitgeschakeld is, en het B-team van Ajax ook nog best prima is met talenten die zich dolgraag willen bewijzen.
B team van ajax kan er ook niks van.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Panathinaikos er niet zoveel van kan en toch al zo'n beetje uitgeschakeld is, en het B-team van Ajax ook nog best prima is met talenten die zich dolgraag willen bewijzen.
Zeg eens wie er niets van kunnen? Alleen Westermann en Dijks hebben bewezen er niets van te kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
B team van ajax kan er ook niks van.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
B team van ajax kan er ook niks van.
PAO heeft ook wel prima team hoor met allemaal obscure Zuid Amerikanen en Afrikanen. Steele en Berg zijn ook hele bruikbare spelers.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Tete, De Ligt, Nouri, van de Beek, Cassierra, Cerny zijn gewoon uitstekende spelers. Alleen Westermann en Dijks kunnen er niks van uit het team wat vanavond gaat spelen, en ik vind Younes niet veel maar dat is dan weer iemand die normaal basis staat.
Die waren echt heel erg slecht in de heenwedstrijd, en dat was met een Ajax wat totaal uit vorm was.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PAO heeft ook wel prima team hoor met allemaal obscure Zuid Amerikanen en Afrikanen. Steele en Berg zijn ook hele bruikbare spelers.
Zo is het. Alleen de mening van Aad is relevant vanavond.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten wat volgens jullie de uitslag wordt.
Misschien helpt het je bij je bets.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten wat volgens jullie de uitslag wordt.
Dan moet je niet op fok kijken.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien helpt het je bij je bets.
Helemaal belachelijk, ik laat me toch niet voor dit soort achterlijke dingen uitmaken, dat zeg ik over jou ook niet en dat zeg jij over mij ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Dan denk ik, wat een zelfingenomen kwalletje is die JR, dat hij werkelijk denkt dat de rest van de wereld zit te wachten op zijn voorspellingen.
Wat een niveautwitter:wleistra twitterde op donderdag 24-11-2016 om 12:49:34#KLM #manFEY best gezellig in het vliegtuig https://t.co/OsNsXvp35T reageer retweet
Ik haat Nederlanders.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Wat een niveautwitter:wleistra twitterde op donderdag 24-11-2016 om 12:49:34#KLM #manFEY best gezellig in het vliegtuig https://t.co/OsNsXvp35T reageer retweet
.
Dit is genantquote:Op donderdag 24 november 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
.
true story dit.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan moet je niet op fok kijken.
ik wil doodquote:Op donderdag 24 november 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
.
Extreem genant.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
.
Dit is al honderdduizend keer in het topic vermeld.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:28 schreef Evertjan het volgende:
wie zit er naast Gijp en Genee vanavond bij RTL 7 want Derksen moet ergens optreden in Schubbekutteveen
Zlatan Ibrahimovicquote:Op donderdag 24 november 2016 17:28 schreef Evertjan het volgende:
wie zit er naast Gijp en Genee vanavond bij RTL 7 want Derksen moet ergens optreden in Schubbekutteveen
Jammer. Hopelijk laat Fener punten liggen en pakt Feyenoord er een (of drie). Ook Ajax en AZ moeten gewoon winnen, gas erop vanavond.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:30 schreef hafcfan het volgende:
Fener gematst. 0-1 onterecht afgekeurd. Fey ook genaaid dus
Feyenoord moet thuis sws wel winnen van dit Fenerquote:Op donderdag 24 november 2016 17:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk laat Fener punten liggen en pakt Feyenoord er een (of drie). Ook Ajax en AZ moeten gewoon winnen, gas erop vanavond.
Wel een spannend potje danquote:Op donderdag 24 november 2016 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord moet thuis sws wel winnen van dit Fener
Huidkankerplekjequote:Op donderdag 24 november 2016 18:03 schreef Pascalus het volgende:
Heeft Aad een klap op z'n neus gehad?
Kanker.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:03 schreef Pascalus het volgende:
Kankerneusquote:Op donderdag 24 november 2016 18:03 schreef Pascalus het volgende:
Driessen.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert zal het commentaar wel doen
Zaterdag ja, genot.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:13 schreef Pascalus het volgende:
Een tijdje geleden zat het duo Witte & Witte bij Ziggod Sport
Kees, Sjekquote:Op donderdag 24 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie hyped hem op dit moment dan?
Hij komt nog steeds in het nieuws terwijl dat niet hoort.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Hij is de spits van het Nederlands Elftal, dus niet gek dat veel mensen nieuwsgierig zijn hoe hij het doet bij Spurs.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij komt nog steeds in het nieuws terwijl dat niet hoort.
Is Michael van Gerwen nou gespannen voor zo'n wedstrijd?quote:Op donderdag 24 november 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
"Is dit het definitieve einde van het tijdperk Feyenoord?"
- Marcel Maijer aan Zlatan
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je al lekker gepoept met je boo?
quote:Op donderdag 24 november 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer zit Stoch aan de chemo?
Hopelijk heeft ie weer dat shirt met de dobber aan.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Michael van Gerwen nou gespannen voor zo'n wedstrijd?
- Marcel Maijer aan Zlatan
quote:Op donderdag 24 november 2016 18:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie weer dat shirt met de dobber aan.
Mad.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:26 schreef Sunri5e het volgende:
"Feyenoord won nooit iets". Hij vergeet even dat we in zijn Ajax periode de UEFA-cup wonnen.
MADquote:Op donderdag 24 november 2016 18:26 schreef Sunri5e het volgende:
"Feyenoord won nooit iets". Hij vergeet even dat we in zijn Ajax periode de UEFA-cup wonnen.
Mad, jellyquote:Op donderdag 24 november 2016 18:26 schreef Sunri5e het volgende:
Echt niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zlatan idd mad. Vandaag krijgt hij wederom klop.
matige cumbek ditquote:Op donderdag 24 november 2016 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zlatan idd mad. Vandaag krijgt hij wederom klop.
MADquote:Op donderdag 24 november 2016 18:26 schreef Sunri5e het volgende:
Ja, die is nu trainer van NEC.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet jij wel wie Hitler is?
RT.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Blijf eens van mijn posts af joh Ajacied422.
Stijn is hier de baas.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Dat bepaal jij niet!quote:Op donderdag 24 november 2016 18:42 schreef Mani89 het volgende:
madquote:Op donderdag 24 november 2016 18:46 schreef franske19 het volgende:
Die opstelling van Ajax
Een Europese topclub kan de reserves laten spelen maar niet een eredivisie club. Je kan natuurlijk altijd wat spelers sparen maar dit gaat veel te ver.
WZAWZDBquote:Op donderdag 24 november 2016 18:46 schreef franske19 het volgende:
Die opstelling van Ajax
Een Europese topclub kan de reserves laten spelen maar niet een eredivisie club. Je kan natuurlijk altijd wat spelers sparen maar dit gaat veel te ver.
Tete is gwn basisspelerquote:Op donderdag 24 november 2016 18:46 schreef franske19 het volgende:
Die opstelling van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |