dit is toch mooi. Ik kan hier wel om lachen.quote:John Guidetti werd donderdag in de Amsterdam Arena uitgefloten en beschimpt, maar hij bracht Ajax in de Europa League nog wel aan het wankelen.
Als invaller ontketende de Zweedse spits een inhaalrace van Celta de Vigo, die echter bleef steken op 3-2.
''Helaas konden we geen derde doelpunt maken, anders was het helemaal een geweldige comeback geweest'', zei de oud-Feyenoorder bij FOX Sports.
De Zweed die in het seizoen 2011-2012 als huurling furore maakte bij Feyenoord, werd massaal uitgefloten in de Arena.
Guidetti stak in de rust tijdens het warmlopen drie vingers omhoog, een verwijzing naar de hattrick die hij in januari 2012 maakte tijdens de klassieker in De Kuip (4-2).
Feyenoord
Als invaller had hij donderdag amper twee minuten nodig om te scoren. Een tikkeltje provocerend legde Guidetti na dat doelpunt zijn handen achter zijn oren en schreeuwde iets in de camera.
''Wat ik zei? Feyenoord, Feyenoord. Want ik ben supporter van Feyenoord. Ik zal die club altijd steunen'', aldus de Zweed. ''De fans van Ajax hebben zeventig minuten naar me geschreeuwd en gefloten. Ze gaven me vuur en energie. Toen ik erin kwam, scoorde ik gelijk. Daar moet ik ze voor bedanken.''
Ajax plaatste zich door de overwinning voor de achtste finales van de Europa League.
Nou geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is toch mooi. Ik kan hier wel om lachen.
Als je voornamelijk Sinkgraven en Veltman ziet is het wel een wereld van verschil met Sanchez, niet normaalquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Soewieso een goede waarschuwing die 2 goals. Het verdigende blok is nog zo lek als een vergiet..
Sinkgraven doet het gewoon goed, kijk ik rustiger naar dan veltman als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je voornamelijk Sinkgraven en Veltman ziet is het wel een wereld van verschil met Sanchez, niet normaal
Haha.. Ga weg joh.. Tis dat Bassie Soko die bal voor z'n poten kreeg, anders was je gewoon dik afgegaan in het Kuipie..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sinkgraven doet het gewoon goed, kijk ik rustiger naar dan veltman als ik eerlijk ben.
Ik bedoel in de zin van trainer/coach. Al speelt volgens sommigen discriminatie daarbij een rol.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is Sanchez het niet mee eens.
Jij en je vriendjes moeten je niet zo laten opnaaien door zo'n jongen. Als Pantelic het doet bij de doorgesnoven havenarbeiders vindt iedereen het hier prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef Leonos het volgende:
Wat een grafjong die Guidetti, kut kneus.
Mooi man. Als het andersom was geweest hadden we het ook prachtig gevonden met z'n allen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is toch mooi. Ik kan hier wel om lachen.
Kom of zeg. Het is toch goed afgelopen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef Leonos het volgende:
Wat een grafjong die Guidetti, kut kneus.
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen. Met zijn middelvingertjes in de rustquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kan je na gister haten op Guidetti? Ik zat er en het is prachtig hoe zo'n publiek zo'n ventje wat stoer doet probeert op te naaien, maar hij scoort en doet dan, volledig terecht imo, even een passende reactie. Kan me niet voorstellen dat iemand door gisteren pas Guidetti een kneus vindt.
En natuurlijk stond ik hem net zo hard verrot te schelden op dat moment
Is al doorgeschoven naar A1 veel te licht nu voor jong Ajax laat staan voor Ajax 1quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:05 schreef Dakterras het volgende:
Idee om Kluivert Jr. door te schuiven? Kan iemand meer over zijn potentieel vertellen?
Ondanks de goal van Younes en 2 assists van Traore heb ik geen vertrouwen in die 2, (ncl. El Ghazi) op het moment.
Als die 2 die vele mogelijkheden niet hadden verprutst had je met 5-0 voor gestaan na 70'.
Younes en traore hebben tot nu toe bij elkaar opgeteld maar liefst één hele assist gegeven in de Eredivisie. Vind ik weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef MichelWuyts het volgende:
We zeuren wel over het niveau van de buitenspeler, maar wat wil je dan?
Younes en Traore zijn goed genoeg voor dit niveau. El Ghazi en Cerny ook. Spelers die echt beter zijn dat zijn spelers voor de Europese top. We kunnen geen 11 spelers van dat niveau hebben. Bovendien is de positie van buitenspeler nu eenmaal lastig. Je speelt altijd tegen 2/3 man en hebt niet veel ruimte.
Misschien v/d Meyde weer van stal halen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Younes en traore hebben tot nu toe bij elkaar opgeteld maar liefst één hele assist gegeven in de Eredivisie. Vind ik weinig.
wil bijna zeggen dat ik hem een doelpuntje gunde, maar dat gaat net te ver. Verder is het wel een dorpsmongool eerste klasse.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi man. Als het andersom was geweest hadden we het ook prachtig gevonden met z'n allen.
Die actie na de goal moet hij weten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kan je na gister haten op Guidetti? Ik zat er en het is prachtig hoe zo'n publiek zo'n ventje wat stoer doet probeert op te naaien, maar hij scoort en doet dan, volledig terecht imo, even een passende reactie. Kan me niet voorstellen dat iemand door gisteren pas Guidetti een kneus vindt.
En natuurlijk stond ik hem net zo hard verrot te schelden op dat moment
Daar dankt PSV Fredje Rutten nog elke dag voor..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:13 schreef Lacoste het volgende:
En die drie goals die hij dat seizoen tegen ons maakte, prima hoor. Schaaltje staat toch mooi in Amsterdam van dat seizoen, dus wat hij er nou mee opschoot?
Veel te weinig. Lachwekkend eigenlijk..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Younes en traore hebben tot nu toe bij elkaar opgeteld maar liefst één hele assist gegeven in de Eredivisie. Vind ik weinig.
Eens maar het is natuurlijk wel een beetje armoede dat hij daar moet staanquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sinkgraven doet het gewoon goed, kijk ik rustiger naar dan veltman als ik eerlijk ben.
Alsof er niet 200 staatsmongolen hem staan uit te schelden. Is toch mooi man, beetje actie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die actie na de goal moet hij weten.
Maar vingertjes en uitdagen in de rustDat was meer het punt.
200 manquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof er niet 200 staatsmongolen hem staan uit te schelden. Is toch mooi man, beetje actie.
Met je doorgesnoven hoofd op de tribune als een idioot tekeergaan en dan nog bozer worden als iemand daar op reageert
200 staatsmongolen.quote:
Hahahaha meelopers omdat die gastjes een liedje zingenquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
200 staatsmongolen.
de rest zijn meelopers.
Inderdaad. Ik ken naast geen enkele negroïde topkeeper, ook geen negroïde topcoach. Ja, Jürgen Klopp, maar dat kun je niet echt een neger meer noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En niet coachen, en niet mikken. Apart vind ik dat.
Nee, niet daarom. Maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:21 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Hahahaha meelopers omdat die gastjes een liedje zingen
Schandalig ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die actie na de goal moet hij weten.
Maar vingertjes en uitdagen in de rustDat was meer het punt.
Met Kluivert Jr. op rechtsbuiten?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:24 schreef Dakterras het volgende:
Ik verwacht een gala voorstelling tegen Pao.
Begrijped lezen is geen vereiste als mod of wel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:27 schreef Leonos het volgende:
Lekker Guidetti verdedigen, ik ben weer weg hier
Ja, maar jij zit in het stadion. Jij bent een doorgesnoven idiootquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:27 schreef Leonos het volgende:
Lekker Guidetti verdedigen, ik ben weer weg hier
Als Dolberg bij Feyenoord zou spelen had hij al een standbeeld gehad denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:33 schreef Syntix het volgende:
Dolberg![]()
eindbaas.
guidetti hadden ze natuurlijk compleet af moeten trappen.
ik deel deze mening volledig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:09 schreef marp0 het volgende:
Publiek laat zich wel heel erg kennen door Guidetti zo uit te fluiten en uit te dagen.
Alsof Ajax dat verder heeft pijn gedaan in dat seizoen.
Ik heb serieus niet eens zo'n erge hekel aan Feyenoord. Door die dramatische afgelopen 10 jaar beschouw ik ze niet eens meer als dreiging/rivaal. Ik vind het natuurlijk prachtig om te zien hoe zij zo'n hekel op Ajax hebben.
Zenit, Ajax, S04 en Donetskquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
zijn er al meer clubs zeker van overwintering?
Ik kon er wel om lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Guidetti, het is me allemaal wat. Hopeloos figuur.
Ik vond Sanchez op het laatst ook niet meer zo scherp hoor. Bij die goals liet hij ook wel wat ruimte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je voornamelijk Sinkgraven en Veltman ziet is het wel een wereld van verschil met Sanchez, niet normaal
Hij zegt dat hij Feyenoord fan is en zo gedraagt hij zich ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Guidetti, het is me allemaal wat. Hopeloos figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |