Er klopt nog steeds geen ene kut van deze selectie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:15 schreef Class het volgende:
Veel Overmars gebash hier tijdens de transferperiode, maar elke linie bevat wel de beste speler uit de eredivisie op dit moment (Sanchez, Ziyech & Dolberg)..
Spelen nog in de as ook
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:Op donderdag 3 november 2016 23:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax beschikt over zo enorm veel supertalenten.
Inderdaadquote:
Traoré 2 assists. Younes een doelpunt. Van mij mogen ze iedere wedstrijd zo treurig spelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vet treurig voor zo'n Dolberg dat hij met zulke sneue vleugelspelers moet opereren.
En dan alsnog goed spelen, klasse hoor.
Krul keepen? Doe maar niet. Lekker laten banken, Onana is een baas. Maakt een slippertje maar pakt ook die bal nog weergaloos uit de hoek.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Tete speeltijd mag wel, ga je ook niet op achteruit. En misschien is Krul alweer fit om te keepen.
Am Israël Chai. En nu wegwezen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 02:18 schreef PSVCL het volgende:
Wel hypocriet van de UEFA dat de Ajax supporters op de f-side met Israel vlaggen mogen zwaaien terwijl de helden van Celtic worden gestraft vanwege het zwaaien met Palestijnse vlaggen.
Schöne ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zag er niet goed uit bij die 3-2
Moet er wel blijven staan natuurlijk
Dat is wel Onana in een notendop. Had evengoed de schlemiel kunnen zijn gisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Traoré 2 assists. Younes een doelpunt. Van mij mogen ze iedere wedstrijd zo treurig spelen.
[..]
Krul keepen? Doe maar niet. Lekker laten banken, Onana is een baas. Maakt een slippertje maar pakt ook die bal nog weergaloos uit de hoek.
Dat komt omdat Israël een bazenland is, het enige lichtpuntje in de regio in tegenstelling tot die middeleeuwse stenengooiers.quote:Op vrijdag 4 november 2016 02:18 schreef PSVCL het volgende:
Wel hypocriet van de UEFA dat de Ajax supporters op de f-side met Israel vlaggen mogen zwaaien terwijl de helden van Celtic worden gestraft vanwege het zwaaien met Palestijnse vlaggen.
Met Frank had je waarschijnlijk 2 punten gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef TheJanitor het volgende:
Bedankt Peter Boszgod dat ik weer van Ajax kan genieten en we niet meer voor lul staan in Europa
Negers kunnen niet keepen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel Onana in een notendop. Had evengoed de schlemiel kunnen zijn gisteren.
Hij krijgt wel steeds gevoel voor het doen van kwalitatief goede aankopen inderdaad, die trend is al een tijdje bezig. Hoeveelheid middenvelders in de selectie is wel gewoon een flinke smet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:15 schreef Class het volgende:
Veel Overmars gebash hier tijdens de transferperiode, maar elke linie bevat wel de beste speler uit de eredivisie op dit moment (Sanchez, Ziyech & Dolberg)..
Spelen nog in de as ook
Weet ik toch wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen had een voorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Ebecilio voor hem en Siem de Jong naast hem
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met Frank had je waarschijnlijk 2 punten gehad.
Die jongen staat gewoon verschrikkelijk goed te keepen. Kan alleen maar beter worden. Krul lekker laten revalideren en de beker laten keepen. Ik zie geen rede om Onana eruit te halen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel Onana in een notendop. Had evengoed de schlemiel kunnen zijn gisteren.
Daar is Sanchez het niet mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En niet coachen, en niet mikken. Apart vind ik dat.
jellymadquote:Op vrijdag 4 november 2016 02:18 schreef PSVCL het volgende:
je bent mij voor maar dit is precies wat ik gisteren dacht.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:00 schreef Baconbus het volgende:
De as van Sanchez - Ziyech - Dolberg deed het weer vandaag.
Genieten met dat soort jongens.
gezien de bevolkingsgroei in Afrika valt dat laatste wel meequote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En niet coachen, en niet mikken. Apart vind ik dat.
gaat niet om het niveau, het gaat er om dat we twee buitenspelers hebben die allebei naar binnen komen. Dolberg krijgt amper voorzetten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef MichelWuyts het volgende:
We zeuren wel over het niveau van de buitenspeler, maar wat wil je dan?
Younes en Traore zijn goed genoeg voor dit niveau. El Ghazi en Cerny ook. Spelers die echt beter zijn dat zijn spelers voor de Europese top. We kunnen geen 11 spelers van dat niveau hebben. Bovendien is de positie van buitenspeler nu eenmaal lastig. Je speelt altijd tegen 2/3 man en hebt niet veel ruimte.
dit is toch mooi. Ik kan hier wel om lachen.quote:John Guidetti werd donderdag in de Amsterdam Arena uitgefloten en beschimpt, maar hij bracht Ajax in de Europa League nog wel aan het wankelen.
Als invaller ontketende de Zweedse spits een inhaalrace van Celta de Vigo, die echter bleef steken op 3-2.
''Helaas konden we geen derde doelpunt maken, anders was het helemaal een geweldige comeback geweest'', zei de oud-Feyenoorder bij FOX Sports.
De Zweed die in het seizoen 2011-2012 als huurling furore maakte bij Feyenoord, werd massaal uitgefloten in de Arena.
Guidetti stak in de rust tijdens het warmlopen drie vingers omhoog, een verwijzing naar de hattrick die hij in januari 2012 maakte tijdens de klassieker in De Kuip (4-2).
Feyenoord
Als invaller had hij donderdag amper twee minuten nodig om te scoren. Een tikkeltje provocerend legde Guidetti na dat doelpunt zijn handen achter zijn oren en schreeuwde iets in de camera.
''Wat ik zei? Feyenoord, Feyenoord. Want ik ben supporter van Feyenoord. Ik zal die club altijd steunen'', aldus de Zweed. ''De fans van Ajax hebben zeventig minuten naar me geschreeuwd en gefloten. Ze gaven me vuur en energie. Toen ik erin kwam, scoorde ik gelijk. Daar moet ik ze voor bedanken.''
Ajax plaatste zich door de overwinning voor de achtste finales van de Europa League.
Nou geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is toch mooi. Ik kan hier wel om lachen.
Als je voornamelijk Sinkgraven en Veltman ziet is het wel een wereld van verschil met Sanchez, niet normaalquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Soewieso een goede waarschuwing die 2 goals. Het verdigende blok is nog zo lek als een vergiet..
Sinkgraven doet het gewoon goed, kijk ik rustiger naar dan veltman als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je voornamelijk Sinkgraven en Veltman ziet is het wel een wereld van verschil met Sanchez, niet normaal
Haha.. Ga weg joh.. Tis dat Bassie Soko die bal voor z'n poten kreeg, anders was je gewoon dik afgegaan in het Kuipie..quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sinkgraven doet het gewoon goed, kijk ik rustiger naar dan veltman als ik eerlijk ben.
Ik bedoel in de zin van trainer/coach. Al speelt volgens sommigen discriminatie daarbij een rol.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar is Sanchez het niet mee eens.
Jij en je vriendjes moeten je niet zo laten opnaaien door zo'n jongen. Als Pantelic het doet bij de doorgesnoven havenarbeiders vindt iedereen het hier prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef Leonos het volgende:
Wat een grafjong die Guidetti, kut kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |