Zit wel wat in maar ik kan me voorstellen dat niemand naar de storm toe wil rijden, dus dat die baan even legen was. Tegen het verkeer in rijden is niet iets wat je zomaar doet, tegen de tijd dat je daaraan denkt sta je al in de file. De vluchtstrook lijkt me dan wel een optie.quote:Op zondag 6 november 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen stond bijv vast op die snelweg met 0 (nul) auto's vanaf de andere kant komend. Ik was mooi daar gaan rijden om weg te komen. En helemaal geen auto's aan de andere kant is ook onrealistisch.
Oh die post had ik even gemist, neem me niet kwalijk. Zag alleen dit stukje dat gequote werd.quote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch![]()
Waar zou voor gekozen worden?
Inderdaad, iedereen blijft braaf in de file staan en de vluchtstrook is helemaal leeg. Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet zo zou zijn wanneer echt iedereen aan het vluchten isquote:Op zondag 6 november 2016 17:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zit wel wat in maar ik kan me voorstellen dat niemand naar de storm toe wil rijden, dus dat die baan even legen was. Tegen het verkeer in rijden is niet iets wat je zomaar doet, tegen de tijd dat je daaraan denkt sta je al in de file. De vluchtstrook lijkt me dan wel een optie.
Op die foto's zijn ongeveer de helft van alle dijkringen vol gelopen. Dat is dus die eens in de tienduizend jaar storm en dan nog de pech hebben dat al die dijkringen stuk gaan.quote:Op zondag 6 november 2016 11:30 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
In het laatste stukje over wat volgende week komt zegge ze: Over 7 uur ziet het land er zo uit:
[ afbeelding ]
Petten was voor vorig zomer al afgerond. Er is daar meer zand verzet dan bij de hele Afsluitdijk. Ziet er nog mooi uit ook. En we zijn van die vervelende pieren af, die liggen onder vele meters zand nu.quote:Op zondag 6 november 2016 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Petten nog niet was afgerond. Verbaasde me ook over het nieuws.
Er reed ook niemand over de vluchtstrook. Met zulke berichten op de radio zou die in notime ook vol staan.quote:Op zondag 6 november 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen stond bijv vast op die snelweg met 0 (nul) auto's vanaf de andere kant komend. Ik was mooi daar gaan rijden om weg te komen. En helemaal geen auto's aan de andere kant is ook onrealistisch.
Precies ditquote:Op zondag 6 november 2016 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Net gekeken en leuk genoeg om volgende week weer te kijken
Volgens mij ligt die hele linie onder vuurquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom eigenlijk die Belgische verhaallijn? Of is dit een productie in samenwerking met de VRT?
Wordt ook in België uitgezonden jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom eigenlijk die Belgische verhaallijn? Of is dit een productie in samenwerking met de VRT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |