1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teller zonder HTML is ook prima lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
Een teller is wel mogelijk, maar dan moet een FA dat doen die html rechten heeft voor de OP.
Probleem is alleen dat die dan het volgende topic ook moet aanpassen, omdat die dan weer geopend wordt door iemand zonder rechten.
Anne even lief aankijken. Heeft ze hier ook wat te modererenquote:Op donderdag 3 november 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
Een teller is wel mogelijk, maar dan moet een FA dat doen die html rechten heeft voor de OP.
Probleem is alleen dat die dan het volgende topic ook moet aanpassen, omdat die dan weer geopend wordt door iemand zonder rechten.
Kan ik wel doenquote:Op donderdag 3 november 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb hem toegevoegd aan de OP.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
wellicht kun je daar wat mee
Vind het toch wel een erg fijne bak.quote:Aanbieding staat online, ik sla hem over. 79 voor de showbox 2.0 vind ik niet interessant genoeg. De mooiere showbox (1.0) ging vorige jaar nog voor 50...
Heb je ook wel een punt.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Vind het toch wel een erg fijne bak.
Snel tempo en mooie uitwerkingen.
Da's een foutje, da's een cake van de Rumble in the Jungle. Beetje slordig voor een productvideo.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
alleen wel raar dat die rechter cakes een andere uitwerking lijken te hebben, zo rond 28 sec.
Pssst neuken?quote:
Dat is een andere cake die er doorheen gaat.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
alleen wel raar dat die rechter cakes een andere uitwerking lijken te hebben, zo rond 28 sec.
Mooie lijstquote:Op donderdag 3 november 2016 19:53 schreef zlotka het volgende:
1x 1.2" Titanium whistle cloud
2x Crackling chry 2.0
2x Raw whistler
2x 1.0" Blue peony
1x Zena ball rockets
1x Zena triumph gratis
Dit nog even bijbestellen vanavond, ben erg fan van die Ti-whiste cloud
Ik vind hem ontzetten gaaf, niemand die die fluiters nog verwachtquote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mooie lijst![]()
Die titanium whistle cloud twijfelde ik nog over
Zeker, vooral als je ze per 2 of meer schiet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:02 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik vind hem ontzetten gaaf, niemand die die fluiters nog verwacht. Eindelijk weer eens unieke, nieuwe effecten op de markt dit jaar.
Dan kun je bij de Funke shop kijken, is net over de grens in Polen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:34 schreef Faazz het volgende:
Die pijlen uit Dld zijn echt kut. Ze gaan al met een hele flauwe sisser omhoog en er komt niet veel bijzonders uit. Maar als nog leuk om er bij te hebben! Verwacht alleen niet te veel.
![]()
Ik ga dit jaar naar Berlijn om O&N te vieren. Nu vraag ik me af of er niet in Polen wat leuks te halen valt (sier). Ik hoef geen shells of cobra's ofzo.
Ik las het ja, wat een volk ook. Alsof er iemand op een lasershow zit te wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:51 schreef Fred0w het volgende:
Echt, begint dit gezeik ook weer.
http://www.pzc.nl/regio/t(...)den-leggen-1.6609701
http://www.tholen.sgp.nl/(...)0tijd%3F.wli#content
Rot op met je lasershow
Toen ik nog bij mijn ouders woonde vroeger, kon ik met fietsje binnendoor de grens over naar Duitsland en kwam thuis met pijlen waar je U tegen zegt. Die knalde toch echt even wat harder dan de Nederlandse variant.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:59 schreef smegmanus het volgende:
Ik weet dat de pijlen niet zo bijzonder zijn in Duitsland maar het is gewoon leuk om ze per 2 weg te schieten. Stoken is stoken
[..]
Ik las het ja, wat een volk ook. Alsof er iemand op een lasershow zit te wachten
Ik wil kruitdampen ruiken verdomme
Hey man alles goed?quote:
Wij ook een beetjequote:Op zondag 6 november 2016 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja man, ben er al wel een beetje mee bezig
Iesj kwalität von Funkequote:Op zondag 6 november 2016 15:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die knallen nog wel lekker ook.
Ik ben altijd vrij, het UWV betaalt mijn vuurwerk.quote:Op maandag 7 november 2016 17:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nice, nu alleen nog vrij krijgen
Heb een cake gewonnen. Maar is voor mij wel een klein beetje te ver rijden.quote:
Ik ga nog 1 extra cakebox halen dit jaar, is dat een goede box die garden party 2? Ik overweeg de big momma er nog bij te halen..quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:52 schreef koenie95 het volgende:
Ik kon het ook niet laten en toch maar de Garden Party 2 nog even meegepikt voor een schappelijke prijs!
VWT heeft erg veel winacties via Facebook en vuurwerkcrew. Ook niet erg moeilijke acties over het algemeenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme waarom win ik nou nooit's een keer
Nee inderdaad. Als je naam in zo'n random picker gaat is het in principe heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef zlotka het volgende:
[..]
VWT heeft erg veel winacties via Facebook en vuurwerkcrew. Ook niet erg moeilijke acties over het algemeen
Ik bedoelde meer het feit dat je niet van alles moet delen en liken op Facebook en dergelijke. Op VWC is het vaak een klein puzzeltje, mail je je antwoord en klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Als je naam in zo'n random picker gaat is het in principe heel makkelijk.
Dankjewel voor de tip. Dat wist ik dus niet, ik zal eens gaan kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:29 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het feit dat je niet van alles moet delen en liken op Facebook en dergelijke. Op VWC is het vaak een klein puzzeltje, mail je je antwoord en klaar.
Aangezien ik zelf een hekel er aan heb om dingen te delen op Facebook is het ideaal.
n00bquote:Op woensdag 9 november 2016 16:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip. Dat wist ik dus niet, ik zal eens gaan kijken.
Ik heb aantal jaar terug ook stad en land afgereisd om gewonnen cakes en kleine bestellingen op te halen haha, lekker 1,5 uur enkele reis met het OV. Was toen toch gratis dus vond het allemaal wel best haha. Wat voor cake heb je gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb een cake gewonnen. Maar is voor mij wel een klein beetje te ver rijden.
[..]
Ik ga nog 1 extra cakebox halen dit jaar, is dat een goede box die garden party 2? Ik overweeg de big momma er nog bij te halen..
volgens mij win jij elk jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog 1 extra cakebox halen dit jaar, is dat een goede box die garden party 2? Ik overweeg de big momma er nog bij te halen..
Is voor mij niet ver rijden. Dus als je er vanaf wiltquote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Zie DM.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is voor mij niet ver rijden. Dus als je er vanaf wilt
Ik heb ook nog een cake gewonnen bij Vuurwerkmania, gelukkig zit dit die wel in de buurtquote:Op donderdag 10 november 2016 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij win jij elk jaar![]()
nice hoor
21% korting tussen 11:00 en 23:00quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:54 schreef smegmanus het volgende:
Vandaag is er weer een vuurwerkmania actie! Schat zo rond 11:11
Valk Ti-Thunder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Hmmmm...secret salute stond op het lijstje maar als ik dat zo allemaal lees is die bak aardig veranderd![]()
Welke salute cake(s) raden jullie aan?
79 - 21% is een leuke prijsquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:22 schreef koenie95 het volgende:
Toch maar even een showbox 2.0 besteld met de korting, mooi prijsje voor zo'n box (als die zo in de straat presteert natuurlijk)
Idemquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:22 schreef koenie95 het volgende:
Toch maar even een showbox 2.0 besteld met de korting, mooi prijsje voor zo'n box (als die zo in de straat presteert natuurlijk)
HAHA... dat heb jij elk jaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dit jaar echt teveel vuurwerk
Je hebt teveel geldquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dit jaar echt teveel vuurwerk
Herken het probleem idd, tot nog toe nog geen record maar in dit tempo gaat dat redelijk snel gebeurenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:39 schreef smegmanus het volgende:
Dit jaar is toch wel een uitschieter zeg maar...
*hadquote:
Kutvuurwerk ookquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:29 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Herken het probleem idd, tot nog toe nog geen record maar in dit tempo gaat dat redelijk snel gebeuren
Bedankt voor de tip, ik wilde toch nog iets bestellen bij de lokale Zena shop. Nu ook een gratis palm assortiment erbijquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef zlotka het volgende:
2x Crackling Chry 2.0
2x 1.0" Blue Peony
1x 1.2" Tiatnium whistle cloud
Besteld, met actie code ZENA! ACTIE 2016! a23MS een Gratis palm assortiment bij gekregen bovenop de gratis Toxic.![]()
De code is nog te gebruiken voor de mensen die snel zijn. OP=OP
Ja idd, troep is het eigenlijk ook. Zonde van het geld, binnen 10 seconden is alles weg.....quote:
Doe jij dit fakkelend afsteken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:06 schreef smegmanus het volgende:
Karton Big19
Karton Crackling Chry 2.0
Showbox 2.0
10x the Junk
3x We Like It
2x Pounding Napalm
Buurt Assortiment
Karton Valk Ti-thunder
4x Secret Sniper
2x Weerwolf
2x Cruelty
2x Midnight Mania
Bad #ss Box
Voltfather
Karton Daisy Beam
Plus nog wat no name blokken en een ritje Duitsland.
Nope. Zelf Visco ertussen.quote:
Voorspelquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 november 2016 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Evolution haar lijn al in Sunbiem heeft veranderd.
Nee, maar ik heb een Poolse nitraat of iets gevonden vanmorgen en aangezien ik nooit in Polen ben, moet ik er op een andere manier aan zien te komen.quote:
Wat ik weet dat er een paar poolse vuurwerk winkels nog naar NL verzenden met de post, maar de meeste niet meer.quote:Op zondag 13 november 2016 13:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een Poolse nitraat of iets gevonden vanmorgen en aangezien ik nooit in Polen ben, moet ik er op een andere manier aan zien te komen.
Ik wist wel een website, alleen ik ben vergeten welkequote:Op zondag 13 november 2016 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat ik weet dat er een paar poolse vuurwerk winkels nog naar NL verzenden met de post, maar de meeste niet meer.
Ik zou zelf ook niet weten welke eerlijk gezegd.
Kun je inderdaad beter er zelf naartoe rijden, maar dat is ook weer bakken met geld aan benzine.quote:Op zondag 13 november 2016 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
sowieso is de onderscheppingskans op pakketten nu veel te hoog
Centjes weg, vuurwerk weg
gewoon even een station op diesel lenen en met 4 matties gaanquote:Op zondag 13 november 2016 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter er zelf naartoe rijden, maar dat is ook weer bakken met geld aan benzine.
Ik denk dat die onderscheppingskans wel meevalt, ik ken zat mensen die de laatste 2 maanden van het jaar nog volop bestellen in Polen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
sowieso is de onderscheppingskans op pakketten nu veel te hoog
Centjes weg, vuurwerk weg
Alleen in Duitsland te krijgen??quote:Op zondag 13 november 2016 15:12 schreef patrick_1980 het volgende:
Vet die nieuwe retro knallers van FunkeHet bewijs dat een goede knal zonder flash kruit wel degelijk mogelijk is.
http://www.pyrofire.euquote:Op zondag 13 november 2016 14:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik wist wel een website, alleen ik ben vergeten welke
Ik spreek wel wat Polen aan, wie weet
Hoe zit het met pakkans?quote:Op maandag 14 november 2016 12:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.pyrofire.eu
http://www.pyromarket.pl/
Die is altijd aanwezig en vooral in deze periode is het risico hoger. Ik zou het niet doen in ieder geval.quote:
Edit: Bij die andere is Nederland ook doorgestreept in het verzendkostenoverzicht, de overheid zal wel boos op ze zijn gewordenquote:Do you send to The Netherlands?
We DON´T provide fireworks to private persons in The Netherlands!
Voor zulke zaken komt een vriend van mij goed van pasquote:Op maandag 14 november 2016 16:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die is altijd aanwezig en vooral in deze periode is het risico hoger. Ik zou het niet doen in ieder geval.
Geloof mij dat er meer mogelijk is dan dat een website doet vermoeden. Ik weet uit betrouwbare bron dat pyromarket.pl gewoon naar NL levert, wellicht doen ze dit vanaf november niet meer maar dat hebben ze daarvoor zeker wel gedaan. Neemt niet weg dat ik het blijf afraden, houd 't lekker legaal, vooral die zware knallers zijn juist de reden dat mensen richting een totaalverbod willen en dat zou toch doodzonde zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 16:50 schreef koenie95 het volgende:
Bij die bovenste kun je in ieder geval niet terecht
[..]
Edit: Bij die andere is Nederland ook doorgestreept in het verzendkostenoverzicht, de overheid zal wel boos op ze zijn geworden![]()
Zal zeker waar zijn ja, ik begeef mij er ook niet aan. In Nederland is genoeg mooi legaal vuurwerk te krijgen en losse knallers hoef ik ook niet meer.quote:Op maandag 14 november 2016 17:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geloof mij dat er meer mogelijk is dan dat een website doet vermoeden. Ik weet uit betrouwbare bron dat pyromarket.pl gewoon naar NL levert, wellicht doen ze dit vanaf november niet meer maar dat hebben ze daarvoor zeker wel gedaan. Neemt niet weg dat ik het blijf afraden, houd 't lekker legaal, vooral die zware knallers zijn juist de reden dat mensen richting een totaalverbod willen en dat zou toch doodzonde zijn.
Die echt zware knallers zijn binnenkort ook verleden tijd. De Cipola's, cobra's, Screams, Big boy's, Little joe's enz. zijn straks ook in Polen niet meer te verkrijgen. Straks is het nog maximaal 5 gram flash per knaller in Polen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geloof mij dat er meer mogelijk is dan dat een website doet vermoeden. Ik weet uit betrouwbare bron dat pyromarket.pl gewoon naar NL levert, wellicht doen ze dit vanaf november niet meer maar dat hebben ze daarvoor zeker wel gedaan. Neemt niet weg dat ik het blijf afraden, houd 't lekker legaal, vooral die zware knallers zijn juist de reden dat mensen richting een totaalverbod willen en dat zou toch doodzonde zijn.
Die tijden zijn echter de laatste tien jaar ook constant veranderd en ingrijpend veranderd.quote:Op maandag 14 november 2016 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die echt zware knallers zijn binnenkort ook verleden tijd. De Cipola's, cobra's, Screams, Big boy's, Little joe's enz. zijn straks ook in Polen niet meer te verkrijgen. Straks is het nog maximaal 5 gram flash per knaller in Polen.
Die zware knallers zijn niet de reden dat veel mensen pleiten voor het afschaffen. Het afsteken van vuurwerk buiten de daarvoor bestemde tijden is de voornaamste reden. Of je op 1 januari om 00:02 uur een astronaut, een nitraat, of een Cipola afsteekt, niemand die daar iets om geeft. Om 2 minuten na middernacht is het toch een hels kabaal.
Dat de toegestane afsteektijden zijn verandert, doet niks af aan het feit dat er tal van malloten al in november en december hun best doen de boel voor de rest te verzieken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die tijden zijn echter de laatste tien jaar ook constant veranderd en ingrijpend veranderd.
Ik denk meer dat het afschaffen te maken heeft met onveilig vuurwerk (met name het onveilig gebruiken ervan) en het slopen van bezittingen zoals brievenbussen, bushokjes etc etc.
Die site was inderdaad ineens uitverkocht...quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef koenie95 het volgende:
Godver, kom er net achter dat visco ook niet meer online te verkrijgen is. Dat is flink balen.....
Schijnt sinds begin van het jaar verboden te zijn geworden om te verkopen, eens even denken hoe ik dit nu op ga lossen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die site was inderdaad ineens uitverkocht...
quote:Gangster box
Tante rikies kruittuintje box
Incredible fan
Decibull salute box
Caliber box
Eclipse 2.0
Massive
Hallucinator
X-citing
Capital
Bullet
Demolition
Xtreme whistler
Turning Neon (bonus)
Phantom
Lionsgate
Imperial (bonus)
Magnum (bonus)
Fountestic trio
3x 100k megaklapper
Ik kan het ergens wel begrijpen, als jij tijd teveel hebt om weg te lopen, heeft een andere nietsvermoedende passant meer kans en tijd om het vuurwerk te benaderen. Anders gezegd, vuurwerk wordt veelal in de straat afgestoken, en je kunt vaak redelijk goed inschatten wanneer er voorlopig geen automobilist, voetganger, of iemand met zijn hond aan komt zetten. Als het een halve minuut duurt voordat je vuurwerk ook daadwerkelijk afgaat, kan dat nogal eens voor verrassingen of schrikreacties zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:11 schreef GekkePoes het volgende:
het schijnt dat het verlengen van een kort legaal lontje die je bij die dure legale cakes hebt ,volgens de wet gelijk staat aan 'knoeien en aanpassen van gekeurd vuurwerk' en dat is dan niet toegestaan. Je zou bijna denken dat het gevaarlijk is om een lont van een meter die 10 seconden langer brand aan een vuurwerkje vast te maken, zodat je niet zo hoeft te rennen.
Nooit eerder gehad.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice
Kruidentuintje.... twijfel al twee jaar... is die echt zo leuk?
Haha ja das waarquote:Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nooit eerder gehad.
Ik denk dat hij wel redelijk gaat presteren. Maar niet geweldig ofzo
Bij twijfel altijd kopen!
Hoef je volgend jaar niet weer te twijfelen.
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice
Kruidentuintje.... twijfel al twee jaar... is die echt zo leuk?
Tip, pak the CEO nog ff mee bij Valk voor 85.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haha ja das waar![]()
Misschien bij Valk... daar moet ik nog ff wat halen
Heb jij dit jaar je eigen toko?quote:Op woensdag 16 november 2016 14:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tip, pak the CEO nog ff mee bij Valk voor 85.
Goede box, goede prijs.
Goede tipquote:Op woensdag 16 november 2016 14:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tip, pak the CEO nog ff mee bij Valk voor 85.
Goede box, goede prijs.
quote:Op donderdag 17 november 2016 07:59 schreef koenie95 het volgende:
Ik kan ook zo slecht met m'n geld omgaan![]()
Ook nog maar even een Smashbox 2 gescoord voor 89 euro
Ook in Polenquote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland te krijgen??
dat zelf uitzoeken is het leukste wat er isquote:Op donderdag 17 november 2016 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga nog wat losse cakes bestellen, omdat het kan.
Iemand nog tips?
Gedeeltelijk mee eens, maar ik hoor graag meningen van anderen.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:08 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
dat zelf uitzoeken is het leukste wat er is
Massive vind ik een leuke pot, maar die heb je denk ik alquote:Op donderdag 17 november 2016 13:32 schreef smegmanus het volgende:
Ik weet wat er te koop is en waar, dat is het probleem niet.
Zit zelf ook op vuurwerkcrew maar ik wil graag jullie mening, gewoon omdat FOK!
Anders had ik hier niet gepost
Vorig jaar was er een vuurwerkwinkel die het assortiment van Jorge verkocht, maar dan alleen de kleine cakes zoals deze.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:54 schreef Frutsel het volgende:
Zou zon potje nou legaal of illegaal zijn?
Het is consumentenvuurwerk... maar waar krijg ik zoiets in Duitsland ?
Dit zijn echt toppers hoor! Jorgequote:Op donderdag 17 november 2016 13:54 schreef Frutsel het volgende:
Ja loots weet ik maar is me te ver... zocht ze wat dichterbij maar g oed, dat is misschien iets voor decemberquote:Op donderdag 17 november 2016 15:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit zijn echt toppers hoor! Jorge
Is gewoon legaal als men er een Nederlandse handleiding op drukt. Zijn 20gram per tube (380gr NEM). Deze zijn o.a. in België te koop bij HQ-Fireworks/Loots. Ook in Duitsland heb ik ze wel eens gezien.
O.a. hier te verkrijgen, weet niet waar je in de buurt woont?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:54 schreef Frutsel het volgende:
Twente... dus Osnabrück zal het dichtst bij zijn... Toschpyro ken ik idd wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
O.a. hier te verkrijgen, weet niet waar je in de buurt woont?
• Groepsaankoop?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twente... dus Osnabrück zal het dichtst bij zijn... Toschpyro ken ik idd wel ja.
quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twente... dus Osnabrück zal het dichtst bij zijn... Toschpyro ken ik idd wel ja.
Jullie komen beide ook uit Twente toch? De 29e ook aanwezig bij Valk?quote:
Jep. 10 en 29 decemberquote:Op donderdag 17 november 2016 20:12 schreef zlotka het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen beide ook uit Twente toch? De 29e ook aanwezig bij Valk?
Dan ga ik je vast tegenkomenquote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Leuk. Ik ook beide, 29e weer tussen 07:00 en 08:00 daar. Goed bevallen vorig jaar
ja maar wel na de middag. 's Ochtends eerst naar die Heimatquote:Op donderdag 17 november 2016 20:12 schreef zlotka het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen beide ook uit Twente toch? De 29e ook aanwezig bij Valk?
Munster was beter...quote:Op donderdag 17 november 2016 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Osnabrück is ook best wel ver rijden ja![]()
Iemand al folders gespot?
Inderdaad, nu is Rheine al 40-50 kilometer, dus geen idee hoe ver jij gaat anders is Osnabruck natuurlijk wel een optiequote:Op vrijdag 18 november 2016 06:43 schreef smegmanus het volgende:
Ik rijd gewoon een stuk Duitsland in, vorig jaar ook gedaan. Weet niet eens hoe het plaatsje heette maar was heerlijk rustig vuurwerkshoppen daar
sssttt.. in dit topic praten we niet over geldquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bohh, wat heb je er aan uitgegeven?
Achh, wat voor de één veel is, is voor de ander weer weinig. Was wel benieuwd, als ik wat haal is het meestal rond de 100 euro. Dat is niet veel geld voor mij, maar daarmee heb ik een leuke avondquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sssttt.. in dit topic praten we niet over geld
Zeker als iemand zegt 'eindlijst' dan weet je gewoon dat ie nog voor vijfhonderd bijhaalt in de komende weken
Denk dat de echte fanaten zo aan een bedrag zitten wat een ander in een half jaar (of jaar) oprokenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Achh, wat voor de één veel is, is voor de ander weer weinig. Was wel benieuwd, als ik wat haal is het meestal rond de 100 euro. Dat is niet veel geld voor mij, maar daarmee heb ik een leuke avond
Ik rook niet, dus geen idee haha.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat de echte fanaten zo aan een bedrag zitten wat een ander in een half jaar (of jaar) oproken
850 oidquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bohh, wat heb je er aan uitgegeven?
En wat als je het beide doetquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat de echte fanaten zo aan een bedrag zitten wat een ander in een half jaar (of jaar) oproken
Haha, voor mijn leeftijd zeker niks te klagen idd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een goeie baan hoop ik
laatste artikel is meer dan een jaar oudquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:28 schreef Faazz het volgende:
Kan deze link alsjeblieft in de OP worden geplaatst?
http://pyrotechniekenvuurwerk.blogspot.nl/?m=1
Heb je alleen dat gelezen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
laatste artikel is meer dan een jaar oud
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:37 schreef Faazz het volgende:
Misschien had ik het beter moeten neerzetten dan. Goed geschreven blogs over geschiedenis, ontwikkeling, regelgeving, mediaberichtgeving omtrent vuurwerk, etc. Behoorlijk uitgebreid, genuanceerd en leuk voor als je eens wat anders wilt lezen dan "op de grond leggen en met gestrekte arm aansteken".
gvd die wil ik nu ookquote:
Lightyear.quote:Op maandag 21 november 2016 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog cafferata tips of een leuk pijlenpakket?
Wie weet mag je die volgend jaar legaal kopen, omdat CE keurmerkquote:Op maandag 21 november 2016 11:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Smeg zit ons weer lekker te maken...
Wat een crime trouwens dat rubro nog geen nieuwe site de lucht in doet.
Ik heb de Cruel Traction voor 99 euro besteld, leek me wel een mooi prijsje. Heb hem dit jaar voor het eerst, moest maar eens na alle positieve berichten eroverquote:Op maandag 21 november 2016 12:25 schreef Frutsel het volgende:
Gvd...ik zat ff te kijken naar een China Red dealer in de buurt maar dat is dus alleen al de intratuin zo te zien.
en dan loop je zo wat te bladeren in het assortiment en dan zie ik ineens de Cruel Traction voor 149 euro, daar waar Valk er 110 voor vraagt...
Nou intratuin als dat de prijzen zijn dan stik ook maar in je china red...
Is een topper maar helaas wel minder dan de 1ste versie. Voor 99 euro zeker geen miskoop!quote:Op maandag 21 november 2016 17:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb de Cruel Traction voor 99 euro besteld, leek me wel een mooi prijsje. Heb hem dit jaar voor het eerst, moest maar eens na alle positieve berichten erover
Niet verkeerd, zijn dat 30mm tubes?quote:Op maandag 21 november 2016 18:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
FERRO FOXTROT - 100 SHOTS BOX
Leuk boxje wel voor een zacht prijsje (75).
Zena heeft ook nieuwe bolpijlen , aan het filmpje en de prijs te zien kunnen ze niet tegenvallen. Verder heb je nog de freestyle rockets welke ook goed zijnquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice... denk dat ik die dit jaar eens probeer samen met Turbo Clash.
Nu nog ff rondsnuffelen
Ahh de meesten hier halen het eerder op.quote:
Dan kan je bijna alles DM'en aangezien ik teveel leuk vind...quote:Op woensdag 23 november 2016 09:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ahh de meesten hier halen het eerder op.
Dus eerder pret![]()
Eigenlijk bouwt de spanning nou alleen maar op he.
Ah Frutsel dan moet ik je maar dmen als ik iets leuks vind
quote:Op woensdag 23 november 2016 09:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Er is ook een heleboel leuk.
Mooi backup lijstjes maken voor volgende jaren.
Niet 1 op 1 natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:39 schreef zlotka het volgende:
[..]![]()
Dat is zoiets wat je jezelf voorneemt maar nooit gaat werken
Ken het probleem, zit nu toch weer te twijfelen of ik niet toch gewoon de Cruel Traction weer moet bestellen....quote:Op woensdag 23 november 2016 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Ok nu moet ik dit topic gaan ontvolgen anders ga ik weer wat bestellen
straks zijn er morgen ook nog black friday vuurwerk deals met kortingen tot 80% enzoquote:Op donderdag 24 november 2016 06:48 schreef smegmanus het volgende:
Valk-vuurwerk.nl gaat dit weekend ook open.
Met mooie aanbiedingen.
Must.not.buy.
Vuurwerkmania heeft morgen ook nog aanbiedingen ivm black fridayquote:Op donderdag 24 november 2016 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
straks zijn er morgen ook nog black friday vuurwerk deals met kortingen tot 80% enzo
btw korting dusquote:Op donderdag 24 november 2016 10:02 schreef smegmanus het volgende:
Valk doet vanaf zaterdag 1700 tot 0:00 21% korting.
Is dat een vuurwerktotaal box?quote:
gewoon een cakeje bij gebrovuurwerk.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is dat een vuurwerktotaal box?
Oké, geinig wel.. label heeft er wel wat van weg.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
gewoon een cakeje bij gebrovuurwerk.
Geen vuurwerktotaal dus
Dat is goedkoop. Ik heb er meer voor betaald bij vwperdoos.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:27 schreef koenie95 het volgende:
Vanavond om 19:00 karton Crackling Chry 2.0 voor 80 euro bij Zena, die gaan we maar een kopen!
Originele naam wel op vuurwerkcrewquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:24 schreef zlotka het volgende:
Site van Valk is online. Weinig interessante producten naar mijn mening. Wel cruise rockets
Edit:
1x Super blinking willows
1x Red ghosts
2x Valk Ti-thunder
1x Spider king
en dat voor nog geen ¤100
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Originele naam wel op vuurwerkcrew
20 minuutjes rijdenquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:41 schreef Tankiej het volgende:
Wonen jullie allemaal in de buurt van Valk dat jullie zo geïnteresseerd zijn in die winkel? Als ik de site/folder bekijk, zie ik niet echt hele bijzondere aanbiedingen
quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:43 schreef smegmanus het volgende:
Valk is vuurwerkperdoos.
En ja ik woon er relatief dichtbij.
Ah, vandaarquote:
Half uurtje voor mij.quote:
Oe nice, ga je ook filmen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Zometeen eens fietsen naar de vuurwerkdemonstratie van Ano Vuurwerk hier in de buurt
Neenee, ooit een account gemaakt, maar ben er niet meer te vinden, als poster dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:23 schreef zlotka het volgende:
[..]![]()
Zo kan ik het tenminste onthouden
Jij toevallig Mrbooman?
Inderdaag prachtige aanbiedingen daar in het noorden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Ah, vandaar
Vuurwerkoutlet Groningen is voor mij 20 minuutjes, die hebben ook wel leuke prijzen. Al moet je wel proberen nog de weekaanbiedingen te pakken, die er nu niet echt meer zijn
Stuk finale gefilmd met camera mobiele telefoon, dus verwacht geen hoogstaand geluids- en beeldkwaliteit. Meeste actie na 3:07quote:
Huh dat is vreemd. Maargoed, was matige kwaliteit en er zijn inmiddels betere filmpjes verschenenquote:
present.quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef smegmanus het volgende:
Wie is er allemaal nog meer aan het spammen op het forum van vuurwerkcrew?
31quote:Op zondag 27 november 2016 11:17 schreef smegmanus het volgende:
Nog 32 dagen voor we vuurwerk mogen ophalen.
ik post dr wel es wat maar niet veel of vaakquote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef smegmanus het volgende:
Wie is er allemaal nog meer aan het spammen op het forum van vuurwerkcrew?
ja ophouden nuquote:Op zondag 27 november 2016 15:30 schreef Fred0w het volgende:
Deze vind ik wel heel gaaf; 75 euro bij vuurwerkland Steenbergen. (aanbieding)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2016 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ophouden nu
ben klaar met kopenHahahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.
Ha!Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Kijk ook even op Groupon de komende dagen, daar hebben ze in eerdere jaren zeer gunstige pakketten met potten aangeboden, geen idee of ze dat nog doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Ah, vandaar
Vuurwerkoutlet Groningen is voor mij 20 minuutjes, die hebben ook wel leuke prijzen. Al moet je wel proberen nog de weekaanbiedingen te pakken, die er nu niet echt meer zijn
Weet ik, had vorig jaar ook een mooi pakketje via Groupon erbijquote:Op maandag 28 november 2016 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk ook even op Groupon de komende dagen, daar hebben ze in eerdere jaren zeer gunstige pakketten met potten aangeboden, geen idee of ze dat nog doen.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
Maar vast besteld;
1x 1549 Hardstyle Box
1x 1115 Z-edge
1x Voltfather
1x Gangster Box
Nu moet ik me gvd beheersen en het hier bij laten.
Mag ductape ook?quote:
Ik zal mijn ductape creaties hier posten rond de 30stequote:Op woensdag 30 november 2016 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen als je volwassen omgaat met duct tape natuurlijk
wow voor 20 euro zou ik hem zeker doen!quote:Op donderdag 1 december 2016 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Deze vind ik stiekem toch best een hitsig bakje
Dacht ik, mooie knallen ! Deze ga ik ook verwelkomen. Beestenaanbiedingquote:Op donderdag 1 december 2016 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wow voor 20 euro zou ik hem zeker doen!
Vorig jaar heette die Voltage als ik me niet vergis. Wat het verschil is weet ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Was er dit jaar niet iets met de Secret Salute? Minder effect dan voorgaande jaren?
Nee want ik heb ze de afgelopen jaren ook gehad, was altijd wel secret salute.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vorig jaar heette die Voltage als ik me niet vergis. Wat het verschil is weet ik niet eigenlijk.
Edit: Oh nee laat maar zijn wel twee verschillende potten.
Oh dat zijn leuke pijlen !quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee want ik heb ze de afgelopen jaren ook gehad, was altijd wel secret salute.
Ik heb er nu maar één genomen...
Dit is trouwens ook wel leuk daar in Groningen
http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/event-signal-v-5/
ja en voor een verdomd leuke prijsquote:Op donderdag 1 december 2016 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh dat zijn leuke pijlen !
quote:Op donderdag 1 december 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en voor een verdomd leuke prijs
tis helaas te ver rijden voor me
De aanbiedingen daar zijn dit jaar echt fucking lekker ! Vorig jaar ook al. 3 x 500grams voor 79 twv 150 ekkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je dan ook grijpen want de rest is best duurquote:Op donderdag 1 december 2016 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De aanbiedingen daar zijn dit jaar echt fucking lekker ! Vorig jaar ook al. 3 x 500grams voor 79 twv 150 ekkies.
Die grijp ik bij de ballenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die moet je dan ook grijpen want de rest is best duur
Morssink in Goor heeft de 23e nog een demo, misschien dat het gaat lukken daar.quote:Op donderdag 1 december 2016 13:24 schreef smegmanus het volgende:
Hoor net dat de Transbomber pas de 20ste in NL is .. dan gaan we hem niet meer op een demo zien helaas. Was een gok, blijft een gok.. hopelijk pakt het goed uit.
Importeurs durven het niet meer aan om te dicht bij de 120 dB te zitten. De secret salute is dit jaar (en volgens Rubro zelf ook vorig jaar al) dus meer een crackling chry dan een knalcake met wat crackling helaas. Vind ze nu ook overal voor 25 euro.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Info over de Secret Salute:
http://forum.vuurwerkcrew(...)Secret-Salute/page32
http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/delicious-thunder/quote:Op donderdag 1 december 2016 15:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Deze vind ik stiekem toch best een hitsig bakje
Die heb ik idd ook. Leuk voor overdag. Knallen tyfus hardquote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/delicious-thunder/
Deze is ook wel leuk, en je hebt er 2 voor 25 euro
zo is dat, we jagen hem gewoon op kosten!quote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/delicious-thunder/
Deze is ook wel leuk, en je hebt er 2 voor 25 euro
Ik heb hem ook in m'n bestelling, en ook nog 3 van deze http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/salute-cake-2/quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die heb ik idd ook. Leuk voor overdag. Knallen tyfus hard*fapje doet fapje
quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo is dat, we jagen hem gewoon op kosten!
had ie maar niet blauw moeten zijn
Ik vind ze tegenvallen eerlijk gezegd. Maar goedkoop zo 2 cakes is leuk.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die heb ik idd ook. Leuk voor overdag. Knallen tyfus hard*fapje doet fapje
Yep alleen nog schot voor schot, geen rijen tegelijk meer. Daarom haal ik een berg Secret Salvo's. Vandaag bij Valk besteld, was de goedkoopste (3,- p.st.).quote:Op donderdag 1 december 2016 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Info over de Secret Salute:
http://forum.vuurwerkcrew(...)Secret-Salute/page32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |