Wauw, ik ben niet de enige die Wishbone Ash noemt.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
91. Wishbone Ash - The King Will Come
Net geluisterd; Ik heb weer helemaal zin in muziek van Gary Moore.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
1. Gary Moore - Empty Rooms (Live in Stockholm)
Was erg benieuwd met zo'n titel, maar staat niet op youtube.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
87. De Mens - Mensen Vallen Altijd Tegen
Ik zit alle nummer 1's van alle FOKkers te luisteren, maar had deze al heel lang niet meer gehoord. Leuk om weer gehoord te hebben, maar vind het wel een aparte nummer 1 keuze en tegelijkertijd een mooie positieve songtitel.quote:
Waarom apart?quote:Op zondag 13 november 2016 16:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik zit alle nummer 1's van alle FOKkers te luisteren, maar had deze al heel lang niet meer gehoord. Leuk om weer gehoord te hebben, maar vind het wel een aparte nummer 1 keuze en tegelijkertijd een mooie positieve songtitel.
Argus staat wel in mijn album top 250quote:Op zondag 13 november 2016 15:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wauw, ik ben niet de enige die Wishbone Ash noemt.
Yup, ik luister ook graag naar zulke bandsquote:Op zondag 13 november 2016 15:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Leuk om te zien tussen je metaloverdosis
Ja standaard, maar daarom niet slecht.quote:Op zondag 13 november 2016 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, ik luister ook graag naar zulke bandsIk had er wel The Doors, The Police, Deep Purple, etc etc in kunnen zetten, maar dat voelt zo standaard aan, daarom een flinke focus op metal!
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk, maar hoewel ik af en toe best graag naar The Doors luister hou ik toch meer van een ColdWorld, vandaar dat er van laatstgenoemde twee nummers in de Top 100 staan, en geen van eerstgenoemde.quote:Op zondag 13 november 2016 16:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja standaard, maar daarom niet slecht.
Maar vooral de bands die fans van genres overstijgen, vind ik enorm interessant. Ik denk dat die bands, ongeacht of het standaard is, het echt verdienen om in een eeuwige top 100 te staan.
veel te laagquote:Op zondag 13 november 2016 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Argus staat wel in mijn album top 250
Apart, omdat gezien je muzikale smaak dit nummer muzikaal gezien niet bijzonder boven alles uitstijgt. En je geeft mij gelijk door te zeggen dat de titel meespeelde om het op 1 te zetten. En dat is nu juist wat de bedoeling is van een top 100 muzieknummers (vind ik), namelijk de ziel van een nummer. Vocalen, instrumenten, teksten en ... de ziel.quote:Op zondag 13 november 2016 16:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom apart?
Prachtig nummer en ja, de songtitel speelt ook mee in mijn beslissing om hem op 1 te zetten
ColdWorld ken ik dan niet, maar ik herken het, want ik luister nu liever Oasis, Jamiroquai, of iets totaal anders terwijl ik de Doors heel goed vind, maar The Doors al heb geluisterd vanaf mijn 10e. Toch kan ik The Doors niet wissen uit een top 100, al had ik The End toch verwijderd. Zelfde voor Janis Joplin. Soms luister ik Cheap Thrills weer en sta verteld van haar muzikale ziel en luister haar dan weer ene paar weken non stop. (maar die LP blijft wel in mijn top 100quote:Op zondag 13 november 2016 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk, maar hoewel ik af en toe best graag naar The Doors luister hou ik toch meer van een ColdWorld, vandaar dat er van laatstgenoemde twee nummers in de Top 100 staan, en geen van eerstgenoemde.
Oeps, ik heb een foutje gemaaktquote:Op zondag 13 november 2016 15:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Was erg benieuwd met zo'n titel, maar staat niet op youtube.
ColdWorld is atmospheric black metal, met een gezonde dosis gekwelde vocalenquote:Op zondag 13 november 2016 16:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
ColdWorld ken ik dan niet, maar ik herken het, want ik luister nu liever Oasis, Jamiroquai, of iets totaal anders terwijl ik de Doors heel goed vind, maar The Doors al heb geluisterd vanaf mijn 10e. Toch kan ik The Doors niet wissen uit een top 100, al had ik The End toch verwijderd. Zelfde voor Janis Joplin. Soms luister ik Cheap Thrills weer en sta verteld van haar muzikale ziel en luister haar dan weer ene paar weken non stop. (maar die LP blijft wel in mijn top 100)
Catchy refreinquote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oeps, ik heb een foutje gemaakt
Het nummer is van De Held, niet De Mens![]()
Toch leuk dat zo'n lijst er ook nog tussen zit.quote:Op zondag 13 november 2016 13:33 schreef The_Substitute het volgende:
Electronisch compensatie: On/Off
quote:
Dan 2 playlists voor jou. Mijn versie van 'aangeven met asterisk'.quote:Op zondag 13 november 2016 17:38 schreef female81 het volgende:
Toch leuk dat zo'n lijst er ook nog tussen zit.![]()
Tja, 'electronisch' - en dan in minimaal 120bpm varianten - is wel waar ik van origine vandaan kom, het lagere percentage in de huidige lijst ten spijt.
Ik heb anno nu wat meer rust aan m'n kop nodig (gaan liggen, ogen dicht en genieten maar), zie het laidback gehalte van de boven m'n lijst genoemde 2016-lichting. Waar wel wat electronica tussen zit, maar dat is echte 'luistermuziek'.
SPOILER: electronische 'luistermuziek'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: rustigere house e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 13 november 2016 21:43 schreef ok01 het volgende:
75 The Alan Parsons Project - Wouldn't Want To Be Like You
Leuk lijstje is dat. Van alles wat ik gruwel bij Bohemians Rapsody en dat maakt ie weer goed met Sammy Davis JR.quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
quote:
Mr Bojanglesquote:Op maandag 14 november 2016 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk lijstje is dat. Van alles wat ik gruwel bij Bohemians Rapsody en dat maakt ie weer goed met Sammy Davis JR.
Met jouw lijstje kun je een feestje geven waar iedereen het naar zijn zin heeft.quote:Op maandag 14 november 2016 15:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt
[..]
[..]
Mr Bojangles![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|