quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
11. Arcade Fire - My Body Is a Cage
36. Bon Iver - Re: Stacks
88. Massive Attack - Teardrop
Thanx, jouw lijstje is trouwens ook niet onaardigquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst, zit alleen wel een dubbele in....
(Oh, en de titel van nr. 35 is niet helemaal compleet)
Ik kom erachter dat hij soms zo geschreven wordt, soms ook met "fallen in Love with" erachter.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:04 schreef pipster het volgende:
[..]
Thanx, jouw lijstje is trouwens ook niet onaardig. Wat mist er nog aan de titel van de Buzzcocks???
Dubbele ga ik even opzoeken.
Volgens mij moet je nog iets veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:12 schreef laxus13 het volgende:
Mijn top 100 dan ook maar is hier neerzetten
59. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
62. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
en jij ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef pipster het volgende:
Zo ook even gezeten, zijn er toch weer honderd, maar het kunnen zo honderd anderen zijn.
031 Jason Isbell And The 400 Unit - Alabama Pines
061 Jason Isbell And The 400 Unit - Alabama Pines
Ah ik zal het gelijk veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog iets veranderen.
Voor de puntentelling wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Mooie lijsten! Is de volgorde van belang?
Je hebt nog een aantal weken hoorquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:49 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik weet niet of ik over de brug kom. Enorm moeilijk.
Ongeveer 2/5e van mijn lijst is van na 1999. Wel veel uit 2010 en 2011 overigens.quote:Op zondag 6 november 2016 08:00 schreef female81 het volgende:
Relatief recente muziek heeft het best moeilijk om tegen de oudjes op te boksen.
En dan heb ik het niet direct over nummers van de laatste paar jaar, maar over nummers uit de jaren 00, die al ruimschoots 'gerijpt' zijn (tenzij je ze pas net hebt ontdekt, sterk verlaat).
Zo op het oog - weinig mensen zetten er jaartallen bij - zijn ze vooralsnog alleen in de lijst van Rellende_Rotscholier sterk aanwezig.
Bij mij 15 van de 100 ongeveer. Komt ook doordat ik dit keer heb geprobeerd om de nadruk op singles en klassiekers te leggen, waardoor een aantal vage albumtracks uit de laatste jaren de boot gemist hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 08:00 schreef female81 het volgende:
Relatief recente muziek heeft het best moeilijk om tegen de oudjes op te boksen.
En dan heb ik het niet direct over nummers van de laatste paar jaar, maar over nummers uit de jaren 00, die al ruimschoots 'gerijpt' zijn (tenzij je ze pas net hebt ontdekt, sterk verlaat).
Zo op het oog - weinig mensen zetten er jaartallen bij - zijn ze vooralsnog alleen in de lijst van Rellende_Rotscholier sterk aanwezig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |