Niet mee eens, geen 1 van RH trouwensquote:Op zondag 4 december 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Street Spirit hoort natuurlijk gewoon bij de 20 beste liedjes ooit gemaakt.
Zie mijn lijst en je ziet dat Idioteque daar ook bij hoort.quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Niet mee eens, geen 1 van RH trouwens
ik reageer niet eens, goed hè?!quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Niet mee eens, geen 1 van RH trouwens
quote:
Pff, die vind ik dan juist weer ontzettend overratedquote:Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef laxus13 het volgende:
Ach Paranoid Android vind ik wel een goed nummer.
En Creep ook
Dat kanquote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, die vind ik dan juist weer ontzettend overrated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranja, bedankt!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Het allerergste nummer vind ik toch wel "Losing my Religion"quote:Op zondag 4 december 2016 21:25 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, sommige nummers zijn na decennia nog niet kapot te krijgen. Ik ben ook medeplichtig.
Ik mis zelf iets van R.e.m. in de lijst. Maar Everybody hurts komt volgens mij bijna iedereen de strot uit, behalve mijzelf.
Het nummer ten tijde van de release niet zo 'beleefd' hebben scheelt.
quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef The_Substitute het volgende:
Toch nog 5 uit mijn lijst. Niet verwacht.Kan niet geloven dat ik Just Like Honey vergeten benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranja, bedankt!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die andere 4 ookquote:Op zondag 4 december 2016 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan niet geloven dat ik Just Like Honey vergeten ben
Die ken ik niet eensquote:
Nou, alsjeblieft...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Pop Rock, een Art Rock en een Progressive Rock nummer. Gezien jouw lijst, zal je vooral die van Porcupine Tree wel goed vinden, prog rock, met een lekker overgang naar een instrumentaal harder deel.
En voor 't kleine geval je in een open stemming bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef The_Substitute het volgende:
Toch nog 5 uit mijn lijst. Niet verwacht.Jon HopkinsGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranja, bedankt!Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
De relatief funky hoek van het muzikale landschap doet het uberhaupt niet goed in zulke lijsten, net als de electronische hoek.quote:Op maandag 5 december 2016 17:06 schreef methodmich het volgende:
Alleen, geen Prince, dat verbaast me toch wel...
Okee, dan schiet het inderdaad niet echt op. Al vind ik het dan nog wel heel erg weinig voor zo'n artiest eigenlijk. Zonde.quote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef ranja het volgende:
Prince is wel 13x genoemd, maar slechts door 5 mensen en (mede daardoor) wel met 10 verschillende nummers dus dat schiet niet op. Purple Rain scoorde nog het best met 156 punten op plaats 127.
Die 2e klopt, maar bij de 1e moet je alleen bitter en sweet even uit elkaar trekkenquote:Op woensdag 7 december 2016 19:54 schreef Cikx het volgende:
#25. The Verve - Bittersweet Symphony en #49. Duncan Browne - The Wild Places ontbreken helaas, omdat ik ze niet kon vinden.
Thanks, hij staat erbij nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 2e klopt, maar bij de 1e moet je alleen bitter en sweet even uit elkaar trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |