Hij draait met ubuntu en niet met Windowsquote:Op donderdag 3 november 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt op mijn issues met Mixxx als ik niet met Asio drivers draai namelijk...
O ja, even vergeten...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij draait met ubuntu en niet met Windows
Hoe gaatie maryquote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Het lijkt toch nog steeds 'fout' te gaan als L2B naar het volgende nummer mixt. Maar bij de eerste nummers gebeurde dat niet.
Hé een blauwe Eggsquote:
ik dacht dat je er al vanaf wasquote:Op donderdag 3 november 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé een blauwe Eggs
Het lijkt langzaam de betere kant op te gaan.
Prima, maar ik zit niet achter een computer...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef EggsTC het volgende:
ff intunen.
Ik zou ook wel op het rooster willen vanavond, als iemand me wil zetten om 2200 met goedkeuring van de rest
Kan ik wel regelen, hoe gaat show heten, Waar blijft die GOA weer?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef EggsTC het volgende:
ff intunen.
Ik zou ook wel op het rooster willen vanavond, als iemand me wil zetten om 2200 met goedkeuring van de rest
Dan zet ik Eggs op het roosterquote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik zit niet achter een computer...
Nee helaas niet. Vervelende complicaties.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik dacht dat je er al vanaf wasman man man what happened
Ik wacht op de shownaam.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zet ik Eggs op het rooster
Edit: Oh, Piet regelt het al![]()
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net fijntjes dat het vandaag onze trouwdag is...
Altijd handig die schoonmoeders.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen seconde aan gedacht, totdat mijn schoonmoeder net belde om ons te feliciteren...
oeps. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen seconde aan gedacht, totdat mijn schoonmoeder net belde om ons te feliciteren...
Oh, het scheelt dan dat mevrouw MM niet met een koffer met jouw kleren klaar stondquote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |