Als zij in die zaal staat is er geen camera die haar buiten beeld kan houdenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat die dochter steeds in beeld?
Lullig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat die dochter steeds in beeld?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lullig.
Breedbeeld, ze is gewoon zo vadsig.
Niet willen betalen voor grondquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Het kan aan mij liggen maar wat is het probleem nou?
datquote:
Alleen als ze daarvoor nog minder aan hadquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Niemand wil deze vrouw in haar hemd zetten hoor
Plus geeft meerquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plus, goed eten daar houden we van.
Tijd voor een UI wissel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Ja, wat moet je dan
Tuurlijk blijft een aanbod een beetje nattevingerwerk
beste optie ooitquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die grond afgraven en aan de sloot geven!
Maak er liever maar een massagraf van. Mijn god, wat een mensen weer.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat hele gebied daar mag wel ontpolderd worden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
gewoon asfalteren en een snelweg erop zettenquote:
Of een aanvliegroute voor een vliegveld.quote:
wordt ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:47 schreef donald_dick het volgende:
ik huur het en daardoor wordt ik eigenaar
kut t9quote:
Zou ik ook doen, puur om ze te stangen. Geen flauwekulletjes, als je weigert te kopen omdat een kwart van de prijs niet genoeg is maar je de grond wel wil gebruiken omdat je vindt dat je er recht op hebt, zoals deze mensen, kan je ook de tering krijgen. Lekker helemaal asfalteren, kijk je maar lekker op een betonrivierquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |