wel als je het niet hebt......quote:
Kan niet. Heeft een vriendin/partner/is getrouwd en is niet cameraschuw.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Slootje dempen en er een asielzoekerscentrum bouwen
Kerel met ruitjesshirt is een fokker?
2 halve zolen= 1 zoolquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap wel dat deze mensen niet voor vol aangezien worden, want het zijn wel halven de meesten
Zoiets jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat is nou precies de klachtDat ze geen gratis grond krijgen?
Nee, ik snap niet waar ze moeilijk over doen.quote:
Inderdaad, ik had uitzicht op de Loosdrechtse Plassen verwacht ofzo, dit is zo'n slootje die in de zomer stinkt en vol met muggenlarven zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef ddx het volgende:
Wonen aan het water, 10cm sloot en daarachter een provinciale weg
En een spoorlijn dacht ik ook nog te zienquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef ddx het volgende:
Wonen aan het water, 10cm sloot en daarachter een provinciale weg
Ja, ze eisen dat de prijs omlaag gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar ze eisen dus dat de rechter de gemeente een koopprijs oplegt?
Voor de dochter een weekje denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:31 schreef matthijst het volgende:
2000 euro, da's 3 maandjes niet naar de Mc voor Miss Piggy en dr dochter.
daarom wint de gemeente dit ookquote:
Koop de grond aan hun tuin en eis het recht van overpad dwars door hun huisquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:30 schreef svann het volgende:
Ik wou dat ik voor 2000 euro een stukje grond van zes bij tien aan het water kon kopen.
Die dochter heeft Adèle als idool zo te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de dochter een weekje denk ik
stom van haarquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Mevrouw heeft wel een punt. Ze onderhouden het zelf al jaren
Ze krijgt 4000 euro "korting" in ruilquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
lekker onnodigquote:
Daar heeft de gemeente nooit om gevraagd. Zelfde als dat ik een random auto ga wassen en dan geld wil zien van de eigenaar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
doe je ook dakterrasse?quote:
blaadjes in de tuin plus zonwerend enzoquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er mis met die groene bak ellende? Niet tegen de regels, lijkt me.
Wipje kan ook.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Op werkspot vragen ze hier een krat bier voor
geen amsterdam hequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wonen daar echt alleen maar lelijke mensen?
Mooi dat ze dat een beetje bij elkaar zettenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
het zijn geen FOK!ers die zijn mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |