Quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:41 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Dipjes zijn van alle tijden. Elke ploeg kent een dipje. PSV en Bayern München kenden dit dipje op hetzelfde moment, alleen duurde het wat langer bij PSV. Uitgeschakeld in de beker, maar dankzij de Klassieker en verder gemors van Feyenoord zijn ze back in de running. Bayern München heeft overtuigd tegen FC Augsburg en Mönchengladbach waar Dortmund weer morste. Alleen nieuwkomer Leipzig staat binnen drie punten. Nu mogen de ploegen met het ietwat opgepoetste seizoensimago weer met elkaar worstelen. In de Allianz Arena werd het liefst 4-1. Een kennismaking voor PSV met de werkelijkheid.
Bij PSV gaat het de laatste tijd vooral over mentaliteit, dus niet kwaliteit wat je toch zou verwachten bij puntverlies. De media waren in rep en roer: wat is er mis met de solide machine van PSV? Zijn het allemaal volgevreten vedettes? Zijn ze ongeïnteresseerd? Wat zou er mis zijn, jongens? Het dieptepunt beleefde PSV afgelopen dinsdag op het Kasteel. Met de vaste basis kreeg PSV 3-1 op de broek van Sparta. Da's niet best, maar zou het misschien aan de opstelling liggen? Van de media krijgen we het antwoord niet, maar van wie wel?
Bayern München kwam met twee gelijke spelen en een verlies in Vicente Calderon tegenover PSV te staan. Als Bayern München drie keer niet wint, staat er uiteraard druk op. Ze moeten toch blij zijn geweest dat ze een net zo droevig PSV kregen als tegenstander. Het vertrouwen werd enigszins opgevijzeld met een 4-1 zege. Daarna scoorde Bayern zeven keer. Augsburg kreeg in de beker en in de competitie op de broek, waar Gladbach zakelijk met 2-0 aan de kant werd geschoven. Bayern moet winnen om nog kans te maken op de koppositie, want Atlético opereert tegelijkertijd tegen FK Rostov.
[ afbeelding ]
PSV strijdt dus nog voor overwintering in de Europa League. Bayern München wil achtervolgen voor plek één. Een tweede plek in de groepsfase kan betekenen dat je doodleuk al in de achtste finales een FC Barcelona, Juventus of Real Madrid treft.
Speelronde 5, over drie weken
Atlético Madrid - PSV
FK Rostov - Bayern München
Speelronde 6, over vijf weken
PSV - FK Rostov
Bayern München - Atlético Madrid
het is geen ajaxquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:42 schreef schoolstudent het volgende:
1 minuut analyse net. Veronica_!
Dat lijkt mij sterkquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond jouw zusje gisteravond echt slecht.
PSVCL gaat hierop reageren.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Keeper maakt bewuste redding waardoor er een nieuwe situatie voordoet. Dus geen buitenspel.
Zeg me dat die reclameborden ook geshopt zijnquote:
Ik heb geen zusjequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doet ze bij jou beter haar best?
Laten we dat nou niet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Timeschanger nog wat leuke gifjes posten
ken jij tjaptjoep nog?quote:
In Rome?quote:
Wij juichen allemaal voor Robben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga jij juichen voor Robben of het NL voetbal?
Die heeft de opstelling gemaakt met Cocuquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komt Poep0rz met zijn aandoening ook nog langs.
Klopt. Zo'n baas heb ik ook ooit gehad.quote:
Dat snijdt hout.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft de opstelling gemaakt met Cocu
boh boh boh
Tegenwoordig heeft iedereen een rechter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Robben heeft geen rechter. Hoeft wat mij betreft niet naar PSV te komen.
Dick Advocaat heeft ook geen rechter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Robben heeft geen rechter. Hoeft wat mij betreft niet naar PSV te komen.
Ook geen rijdende?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dick Advocaat heeft ook geen rechter.
Ik ben zeer verheugd dat ik na meer dan een jaar blessureleed mijn rentree heb mogen vieren met drie overwinningenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Rust.
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
http://www.haxball.com/?r(...)f6310a5d19f68311bcbb
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
Dacht ik alquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat ik na meer dan een jaar blessureleed mijn rentree heb mogen vieren met drie overwinningen(en 1 nederlaag)
Doe eens wat vaker meequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat ik na meer dan een jaar blessureleed mijn rentree heb mogen vieren met drie overwinningen(en 1 nederlaag)
scherpquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg me dat die reclameborden ook geshopt zijn
En terechtquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: PSVCL is alleen maar bezig met Ajax
Ik was nog steeds beter dan bepaalde andere spelersquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht ik al
Leuk dat je terug was.Je was niet eens zo héél slecht.
nou..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord hield de 0 in Eindhoven. Feyenoord > Bayern
Jij was denor?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer Schaaij ?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Halloween moet weer leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |