abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2016 @ 21:00:43 #276
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166377834
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Copycat plz :') even normaal blijven doen.
Mark zegt oprotten. Dus wegsturen. Ook wel enigszins fout. Want dat is jouw problemen naar een ander wegschuiven, Maar denk ik niet zo abnormaal in de politiek. Minder Marokkanen is wat anders denk ik als je ergens wat minder van wilt zal je dat echt moeten vernietigen. Leert de historie ons. Met wisselend succes. Dus wie moet er dan door het slijk gehaald worden Wilders omdat hij een een hele bevolkingsgroep vanwege hun afkomst afkeurt en religie. Of Sylvana die elke blanke westerling als een racist ziet? Als je het op details niet met haar eens bent. Ik vindt het maar allemaal lastig. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 02-11-2016 21:12:56 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_166378238
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik geloof dat "ze" een trol van stormfront is. Je tijd en moeite niet waard. Niemand is zo achterlijk zonder te trollen.
Kijk voor de grap eens op het marokko forum..
  woensdag 2 november 2016 @ 21:21:30 #278
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166378454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens op het marokko forum..
Extremen zijn in de essentie altijd aan elkaar gelijk extreem links of rechts. Extreem christendom of extreem islam het aantal nodeloze doden is vaak enorm. Allemaal een pot nat dus. En dan laat ik ideologie plus minus 60 miljoen doden wat de islam niet meer gaat inhalen nog buiten beschouwing. ;( Of hoeveel mensen daarbuiten nog op andere continenten zijn afgeslacht uit naam van god en dergelijke. Altijd herhalen van dezelfde fouten met hetzelfde resultaat. En zolang de plebs dit soort mensen steunt of er op stemt blijft alles bij hetzelfde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 02-11-2016 21:37:11 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_166380471
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Hier heb je dan wel weer een goed punt. Die haat gaat nergena over en is zeer triest.
Die reacties zijn precies waar ze op uit is. Ze heeft zichzelf de rol van slachtoffer aangemeten en vanuit die rol beschuldigd ze hele groepen mensen en zodra iemand haar daar dan op aan spreekt draagt ze dat aan als bewijs voor haar slachtofferschap.
pi_166380645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Extremen zijn in de essentie altijd aan elkaar gelijk extreem links of rechts. Extreem christendom of extreem islam het aantal nodeloze doden is vaak enorm. Allemaal een pot nat dus. En dan laat ik ideologie plus minus 60 miljoen doden wat de islam niet meer gaat inhalen nog buiten beschouwing. ;( Of hoeveel mensen daarbuiten nog op andere continenten zijn afgeslacht uit naam van god en dergelijke. Altijd herhalen van dezelfde fouten met hetzelfde resultaat. En zolang de plebs dit soort mensen steunt of er op stemt blijft alles bij hetzelfde.
Wat bedoel je precies met 'ideologie'?
pi_166380990
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mark zegt oprotten. Dus wegsturen. Ook wel enigszins fout. Want dat is jouw problemen naar een ander wegschuiven, Maar denk ik niet zo abnormaal in de politiek. Minder Marokkanen is wat anders denk ik als je ergens wat minder van wilt zal je dat echt moeten vernietigen. Leert de historie ons. Met wisselend succes. Dus wie moet er dan door het slijk gehaald worden Wilders omdat hij een een hele bevolkingsgroep vanwege hun afkomst afkeurt en religie. Of Sylvana die elke blanke westerling als een racist ziet? Als je het op details niet met haar eens bent. Ik vindt het maar allemaal lastig. :')
Minder Marokkanen in Nederland door : criminele Marokkanen hun Nederlandse paspoort af te pakken, de immigratie van Marokkanen naar Nederland te beperken en remigratie van Marokkanen uit Nederland naar Marokko te stimuleren. Dat heeft niks te maken met vernietigen..
pi_166381330
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Minder Marokkanen in Nederland door : criminele Marokkanen hun Nederlandse paspoort af te pakken, de immigratie van Marokkanen naar Nederland te beperken en remigratie van Marokkanen uit Nederland naar Marokko te stimuleren. Dat heeft niks te maken met vernietigen..
Juridisch verre van haalbaar en dus een leuke hersenscheet, maar meer niet.
Dit, dus.
pi_166381599
Die Sylvaantje toch. Voelt zich door iedereen beledigd. Zelfs door de extreem politiek correcte doch haarscherpe Sven Kockelmann.

Zelfs met de gutmensch Giel Beelen, die nota-bene in anti-racisme (sic) filmpjes heeft gespeeld, heeft ze het aan de stok. Een ware prestatie.
pi_166381662
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kwestie van kiezen. Natuurlijk kunnen we criminele allochtonen het land uitzetten, inclusief de hele familie er bij. Maar daar gaat dit topic niet over.
pi_166381722
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat het juridisch niet haalbaar is klopt. Megumi stelde echter dat Wilders met 'minder Marokkanen' bedoelde dat ze vernietigd zouden moeten worden en dat klopt niet.
pi_166381803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Kwestie van kiezen. Natuurlijk kunnen we criminele allochtonen het land uitzetten, inclusief de hele familie er bij. Maar daar gaat dit topic niet over.
Nee, dat kan niet.
Dit, dus.
pi_166381820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.
Ja hoor. Kwestie van politieke keuzes.
Evenals grenscontroles; hoge hekken, grenswachten met honden en de bevoegdheid om te schieten. Het kan allemaal.
pi_166381852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja hoor. Kwestie van politieke keuzes.
Evenals grenscontroles; hoge hekken, grenswachten met honden en de bevoegdheid om te schieten. Het kan allemaal.
Wat moet het leven fijn zijn als je zo simpel bent. ;(
Dit, dus.
pi_166381906
De obsessie voor racisme ben ik spuugzat. Nederland is niet racistisch. Het feit dat wij haar niet allang dit land hebben uitgegooid toont de grenzeloze en doorgeschoten tolerantie van Nederland aan. Sylvana zou eens een reisje in Hongarije of Servië moeten maken, en het lef moeten hebben om ze daar voor racist uit te maken.

Voor mensen die zich als Europeaan gedragen maakt een kleurtje niet uit. Als een gekleurd persoon last heeft van wat cultuur-marxisten "racisme" noemen, dan komt dat niet door de huidskleur maar door het gedrag. Sylvana Simons is geen Nederlander. Niet omdat ze een kleurtje heeft, maar omdat ze zich tegen de Nederlanders af zet.
pi_166382633
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De obsessie voor racisme ben ik spuugzat. Nederland is niet racistisch. Het feit dat wij haar niet allang dit land hebben uitgegooid toont de grenzeloze en doorgeschoten tolerantie van Nederland aan. Sylvana zou eens een reisje in Hongarije of Servië moeten maken, en het lef moeten hebben om ze daar voor racist uit te maken.

Voor mensen die zich als Europeaan gedragen maakt een kleurtje niet uit. Als een gekleurd persoon last heeft van wat cultuur-marxisten "racisme" noemen, dan komt dat niet door de huidskleur maar door het gedrag. Sylvana Simons is geen Nederlander. Niet omdat ze een kleurtje heeft, maar omdat ze zich tegen de Nederlanders af zet.
De racisme-kaart is een dwangmiddel. Het maakt niet uit of er daadwerkelijk sprake is van racisme of niet, zodra er racisme geroepen wordt buigt men want als je de racisme-kaart in twijfel trekt ben je een racist.

Men is zo bang om voor racist uitgemaakt te worden dat men er alles aan doet om maar niet voor racist uitgemaakt te worden.
pi_166382721
Ik kan niet wachten tot Sylvaantje en Jan Roos in de Tweede Kamer zitten en elkaar daar treffen.

De labiele racisme-roepster heeft Jan Roos al geband op Twitter, omdat ze geen argumenten meer had voor een nromale discussie. In de Tweede Kamer kan dit echter niet dus dat wordt feest.

Prognose: Ze loopt jankend de plenaire zaal uit.
pi_166382772
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die reacties zijn precies waar ze op uit is. Ze heeft zichzelf de rol van slachtoffer aangemeten en vanuit die rol beschuldigd ze hele groepen mensen en zodra iemand haar daar dan op aan spreekt draagt ze dat aan als bewijs voor haar slachtofferschap.
Kan me niets schelen. Heb er totaal geen last van. Als zij zich zo wilt positioneren moet ze dat helemaal zelf weten, betekent niet dat ik er in mee hoef te gaan. Ik ken dr nog als die TMF dj waarbij een kleine probeer leuk met zijn kleine piemeltje zat te spelen.

Nee maar serieus.. Als het zo is zoals jij stelt, waarom dan die drang om daar in mee te gaan? Dat is toch echt iets waar al die haters helemaal zelf voor kiezen. Dat is niet iets wat zij afdwingt ofzo. Vrije keuze.

Bovendien, ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit iemand echt gehaat heb. Dat kost energie, en als ik iemand niet mag / het niet met diegene eens ben / er geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren valt, laat diegene dan gewoon links liggen. Haat kost energie en dat is ze (of wie dan ook) me niet waard.

Dus die haat is toch echt iets wat bepaalde mensen zelf doen. En niet iets wat zij per se afdwingt, alsof je daar zelf geen keuze meer in hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_166382844
quote:

[..]

Beide een pot nat. Ze prediken alleen maar negatieve emoties en gedachten.
pi_166382865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Kan me niets schelen. Heb er totaal geen last van.
Ik wel. Ze beledigt aan de lopende band het Nederlandse volk. Op televisie zei ze dat ze het verzet tegen de afschaffing van Zwarte Piet begrijpt want Nederlanders vinden het moeilijk te accepteren dat ze het al die tijd verkeerd hadden..

Dit vind ik al reden genoeg om naar het land uit te zetten, maar goed Nederland is soft en blijkbaar mag je hier mensen beledigen zolang de te beledigen subjecten blank zijn.
pi_166382893
quote:

[..]

Mark zegt oprotten. Dus wegsturen. Ook wel enigszins fout. Want dat is jouw problemen naar een ander wegschuiven, Maar denk ik niet zo abnormaal in de politiek. Minder Marokkanen is wat anders denk ik als je ergens wat minder van wilt zal je dat echt moeten vernietigen.
Nee hoor, je kunt die Marokkanen gewoon je land uitzetten. 'Vernietigen' is nergens voor nodig en dat woord gebruik je om onderbuikgevoelens te triggeren.
pi_166383596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wel. Ze beledigt aan de lopende band het Nederlandse volk. Op televisie zei ze dat ze het verzet tegen de afschaffing van Zwarte Piet begrijpt want Nederlanders vinden het moeilijk te accepteren dat ze het al die tijd verkeerd hadden..

Dit vind ik al reden genoeg om naar het land uit te zetten, maar goed Nederland is soft en blijkbaar mag je hier mensen beledigen zolang de te beledigen subjecten blank zijn.
Ja, in Nederland mag je mensen inderdaad (tot op zekere hoogte) beledigen, om wat voor een reden dan ook. Dus Silvana mag dat ook. En ik zou het niet anders willen hebben.

Jammer dat jij je butt-hurt voelt en daarom haar haar recht op vrijheid van meningsuiting in dit land wilt ontzeggen 'door haar het land uit te zetten'.

Zie je daar nou zelf de hypocrisie echt niet van in? Al dat gezeik over onze superieure Nederlandse / westerse waarden, maar als iemand daar ook maar een beetje van af wijkt of enigszins kritiek op heeft (of er gewoon een andere mening op na houdt) dan is het opeens allemaal onacceptabel.

Van mij mag iedereen zijn/haar idiote mening gewoon verkondigen. Iets met Voltaire en zulks.

Dat jij hier last van hebt is toch echt alleen maar jouw probleem.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 03-11-2016 00:26:04 ]
pi_166383750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, in Nederland mag je mensen inderdaad (tot op zekere hoogte) beledigen, om wat voor een reden dan ook. Dus Silvana mag dat ook. En ik zou het niet anders willen hebben.

Jammer dat jij je butt-hurt voelt en daarom haar haar recht op vrijheid van meningsuiting in dit land wilt ontzeggen 'door haar het land uit te zetten'.

Zie je daar nou zelf de hypocrisie echt niet van in? Al dat gezeik over onze superieure Nederlandse / westerse waarden, maar als iemand daar ook maar een beetje van af wijkt of enigszins kritiek op heeft (of er gewoon een andere mening op na houdt) dan is het opeens allemaal onacceptabel.

Van mij mag iedereen zijn/haar idiote mening gewoon verkondigen. Iets met Voltaire en zulks.

Dat jij hier last van hebt is toch echt alleen maar jouw probleem.
Zij mag haar mening gerust uiten.
Maar iemand die zich tegen de Nederlandse samenleving hoort hier niet thuis.
pi_166383817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zij mag haar mening gerust uiten.
Maar iemand die zich tegen de Nederlandse samenleving hoort hier niet thuis.
Jup, ze heeft kritiek op bepaalde kwesties, dus ze verzet zich tegen de Nederlandse samenleving.

Ik heb ook genoeg kritiek op bepaalde zaken. Jij volgens mij ook.

Maar puur en alleen omdat je het niet met haar eens bent, is zij plotseling degene die hier niet thuis hoort. Jammer.

Je bent vast een hele aardige kerel, en ik zou me denk ik prima vermaken als we samen een paar biertjes zouden zuipen. Maar ik vind je mening compleet idioot.

Zie je hoe dat werkt? Hoe je er een totaal andere mening / visie op na kan houden, zonder je daarbij meteen als een hatelijke klootzak te gedragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 november 2016 @ 00:38:24 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166383842
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch..
Het spijt me dat ik dat niet herkende. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.