Ik deed al mijn bestquote:
Nee ik wist niet wat een dedictated fietspad.wasquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Juist
[..]
Had ik verteld waar ik nu werk dan?
1 zonder trambaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wist niet wat een dedictated fietspad.was
Trambanen hebben een aantrekkingskracht op mijn fietswielenquote:
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspadenquote:
Klopt achter het Olympische stadion langs.. Maar ik heb een anderequote:Op dinsdag 1 november 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspaden
Omwegen haat ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspaden
wat heb je dan gepostquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
post ik eens wat op vleesboek, gaan ze mij bellen of het wel goed gaat
Wat heb ik gemist? Loopt de school weer te kutten?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
Fijn fietsen tussen het groen is beterquote:
Achter het Slotervaart ziekenhuis langsquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt achter het Olympische stadion langs.. Maar ik heb een andere
Doe eens een linkjequote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
Het is hier overal groen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn fietsen tussen het groen is beter
Juistquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Achter het Slotervaart ziekenhuis langs
Hier niet dat is niet anders, kut bakfietsen en scootersquote:
Was druk in het donker terug met hoop onverlicht fietser en veel velle verlichte scooters op een fietspad vol met mooie herfst bladerenquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet dat is niet anders, kut bakfietsen en scooters
Zat je nog even te appen tussendoor of op fokquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was druk in het donker terug met hoop onverlicht fietser en veel velle verlichte scooters op een fietspad vol met mooie herfst bladeren
Nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat je nog even te appen tussendoor of op fok
Ik ook nietquote:
Hahahaha ik snap het hoor maar klinkt alsof je iemand beltquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bel ook regelmatig omdat fietsers ook vaak muziek op hebben
Dan zijn ze waarschijnlijk te gaar omdat te weinig gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van de fiets zijn leeg ja, echt lek niet, even pompen en ze zijn wel weer 2 weken hard.
Dat kan, heb die fiets keer gevonden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk te gaar omdat te weinig gebruikt
Heb je karma al gegoegeldquote:
Waar komt karma dan vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moesten eigenlijk reputatiepunten zijn![]()
FB / Reputatiepunten en meer op FOK! #2
Dat je het maar snapt danquote:
Met spuug buisjesquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en naast mn buro staat een voetbaltafelspel
Coolquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en naast mn buro staat een voetbaltafelspel
Ik zou ook klagen btw.quote:
Zomaar ik heb niet geklikt op die ytquote:
jammer, Aap zei dit moet je zien mamquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zomaar ik heb niet geklikt op die yt
Morgen misschienquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jammer, Aap zei dit moet je zien mam
Ik ben schijt verkouden en niet zo ok. Slachtofferrolquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben schijt verkouden en niet zo ok. Slachtofferrol
quote:
slachtofferquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die morgen werkt ....
Ik niet neequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
Filteren wat goed is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb opeens geen tijd meer voor al die series
Karma puntquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
Secrets and Lies (TV Series 2015ÃĒÂÂ ) - IMDb
![]()
alleen nu wachten op het tweede seizoen, ik haat dat
fuck me, get realquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
Daar ben je vlot achter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
Wat ik tot nu toe gelezen heb valt het je niet tegen en heb je er zin in.quote:
Is moeilijk te zeggen zo na 1 dag ...Waar het is wel een uitdagingquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gelezen heb valt het je niet tegen en heb je er zin in.
Je eigen tafelvoetbal naast je bureau.........quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen zo na 1 dag ...Waar het is wel een uitdaging
Denk je van mij ? Ik zou verdrinken in m'n eigen urinequote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
Kelere... NWS / Bewoner verpleeghuis mag drie keer per dag naar de wc. ik moet wel 20x per dag piesen
Ik zie dat jij ook precies een uur hebt tussen de middag om Aap te verzorgen, had ik vroeger ook en dan met 3 stuks die ik toen ze nog jong waren te voet ophaalde, te eten gaf, en weer te voet terugbracht.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
6.45 wekker
Aap wakker maken
7.00 kip, honden, kat eten geven
7.10 kopje koffie
7.15 Aap ontbijt maken
7.20 kopje koffie
7.25 Aap schooltas inpakken
7.30 kleren geven aan Aap
7.35 kopje koffie
7.40 Aap sommeren, sokken, schoenen, jas aan, voorbereiden op ochtend, welke vakken, welke juffen/ meesters, wie is er thuis met de lunch, heb ik alles, weet ik alles, komt het goed, zwaai baai!
7.45 koffie, agenda, telefoon, mail doornemen
8.00 honden uitlaten
8.30 douchen
9.00 werken
12.00 thuis voor lunch Aap
12.30 Aap uitleggen wat de middag brengt
12.45 Aap uitzwaaien
13.00 werken
16.00 naar huis voor Aap
16.30 huiswerk maken met Aap
18.30 eten
19.30 huiswerk maken met Aap
20 tot 21 chillen
21.00 Aap naar bed brengen
21.30 mail checken, forum checken
22.00 honden uitlaten
22.30 chillen
Ja makkelijk is het nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
6.45 wekker
Aap wakker maken
7.10 kopje koffie
7.15 Aap ontbijt maken
7.20 kopje koffie
7.35 kopje koffie
7.40 Aap sommeren, sokken, schoenen, jas aan, voorbereiden op ochtend, welke vakken, welke juffen/ meesters, wie is er thuis met de lunch, heb ik alles, weet ik alles, komt het goed, zwaai baai!
8.00 honden uitlaten
8.30 douchen
9.00 werken
12.45 Aap uitzwaaien
13.00 werken
16.00 naar huis voor Aap
18.30 eten
20 tot 21 chillen
22.00 honden uitlaten
22.30 chillen
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk je van mij ? Ik zou verdrinken in m'n eigen urine
kelere.........quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
6.45 wekker
Aap wakker maken
7.10 kopje koffie
7.15 Aap ontbijt maken
7.20 kopje koffie
7.35 kopje koffie
8.00 honden uitlaten
8.30 douchen
9.00 werken
12.45 Aap uitzwaaien
13.00 werken
16.00 naar huis voor Aap
18.30 eten
20 tot 21 chillen
22.00 honden uitlaten
22.30 chillen
Maar jij was huisman dus maar je hoefde tenminste niet ook nog eens te werken...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook precies een uur hebt tussen de middag om Aap te verzorgen, had ik vroeger ook en dan met 3 stuks die ik toen ze nog jong waren te voet ophaalde, te eten gaf, en weer te voet terugbracht.
Dat scheelde inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere.........
[..]
Maar jij was huisman dus maar je hoefde tenminste niet ook nog eens te werken...
quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:29 schreef sacha het volgende:
en voor het gemak heb ik de bereiding van de lunch, het avondeten, de boodschappen en het huishouden even achterwege gelaten
Dat is een ondergeschoven kindje.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:29 schreef sacha het volgende:
en voor het gemak heb ik de bereiding van de lunch, het avondeten, de boodschappen en het huishouden even achterwege gelaten
Anders de postbode welquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een ondergeschoven kindje.
soms weet ik niet eens hoe ik het gered heb ''vroeger'', huishouden ging tussendoor en in het weekend, boodschappen altijd in het weekend.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:29 schreef sacha het volgende:
Het kan verkeren.quote:
half uurquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook precies een uur hebt tussen de middag om Aap te verzorgen, had ik vroeger ook en dan met 3 stuks die ik toen ze nog jong waren te voet ophaalde, te eten gaf, en weer te voet terugbracht.
+1quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
lekker om dat te kunnen zeggen Sjoefquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
Vermoeiend, maar wel de moeite waardquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
+1
Na bijna drie weken vrij![]()
Hoe was je eerste werkdag?
De moeite waard klinkt positief uit jouw mondquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar wel de moeite waard
Ja dat weet ik.. en Dees ook vaak (of op dinsdag) maar ja na vakantie heb je die dagen soms nodig..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
lekker om dat te kunnen zeggen Sjoef
ik ben morgen vrij
ik ben bijna weer aan vakantie toequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.. en Dees ook vaak (of op dinsdag) maar ja na vakantie heb je die dagen soms nodig..
Woensdag werk ik altijd, maar ik denk dat ik na morgen weer vakantie nodig hebquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.. en Dees ook vaak (of op dinsdag) maar ja na vakantie heb je die dagen soms nodig..
Ik zeg maar even nietsquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben bijna weer aan vakantie toe
Nee, ik weet het, ik heb zat vakantiesquote:
Ja man, volgens je lijstje zou je nu aan het chillen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:52 schreef sacha het volgende:
*honden uitlaten nu*
stond dat al op het lijstje?
Ja dosering is een beetje verwarrend met andere ... Er zit ook nog een slaapmutsje bij...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Per tablet:
Melatonine 0,3 mg
effe kijken hoeveel de mijnese zijn
ja dat zag ik, moet je er een borrel bij drinken ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dosering is een beetje verwarrend met andere ... Er zit ook nog een slaapmutsje bij...
Nee dat hoeft dan juist niet ... Misschien werkt dat wel beter ...quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zag ik, moet je er een borrel bij drinken ofzo?
maar wat betekent dat slaapmutsje dan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat hoeft dan juist niet ... Misschien werkt dat wel beter ...
Ik ook als die Griek thuis isquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
overigens is mijn lijstje een ideale situatie, als de Aap thuis zit gooi ik mijn hele rooster om
Nah ik niet écht hoor, als ik een wegtrekker krijg is er geen redden meer aanquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
Deze ken ik en ga niet klikken, want ik wil nog slapen
Ja eh dat bepaal ik zelf wel hoorquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
eigenlijk mag je een uur ofzo van te voren geen TV meer kijken of computer enzo gebruiken....
veels te grote vingers voor foonquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zie het...
je was een beetje traag
Rood licht wel?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat ''blauw'' licht?
als het blauw licht is niet geloof ik...
ze zeggen van niet...quote:
dat was een mooi programmaquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat ''blauw'' licht?
als het blauw licht is niet geloof ik...
Dan ben jij nog wel even wakker... Maar je hebt toch geen ritmequote:Op dinsdag 1 november 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zeggen van niet...
https://www.gezondheidsne(...)t-slaap-en-maakt-dik
maar je mag ook niet eten voordat je gaat slapen, ik heb net een hele bak yoghurt met muesli
en aardbeien op
mew...quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben jij nog wel even wakker... Maar je hebt toch ritme
Koesen stond er niet op dacht ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:35 schreef sacha het volgende:
wat is de tijd én wat zegt mijn lijstje?
ik ga morgen de hele dag slapenquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:36 schreef sacha het volgende:
morgen overigens werken![]()
#rooster omgegooid
Ik moet binnenkort weer nieuwe kopen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaen ik heb er nog eentje in voorraad
Net op tijd thuis.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
Hier is de avond reeds weer begonnen.. Gelukkig net vooor de regen thuis
Maar Aap is te oud hiervoor volgens het gebruikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist, dat laatstequote:Op woensdag 2 november 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
Of mag ie aan de deur de jonge kindjes aanhoren en snoep uitdelen?
Baardaap zei ooit tegen me, toen ie 12 was begon de ellende, en vanaf zijn 16e wist ie het zeker.quote:
ja, en hij bleef hangen in de kroegquote:Op woensdag 2 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het.. Liep de postbode ook langs de huizen ?
Die zit toch in de kelder?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het.. Liep de postbode ook langs de huizen ?
Voor de grap eens het nachtslot er op gooien...quote:Op woensdag 2 november 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en hij bleef hangen in de kroeg
Krijg je daar een buurt whatsApp van ?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en hij bleef hangen in de kroeg
dan gaan de ruiten er aanquote:Op woensdag 2 november 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de grap eens het nachtslot er op gooien...
Heeft ie geen sleutels van het postkantoor? Ik heb sinds gisteren al een sleutel van mijn kantoor .. Ja waarom weet ik ook nog niet , maar ok en nog een van mn kluisquote:
zoiets jaquote:Op woensdag 2 november 2016 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is nu een garage-loods geworden?
met pakket app, begin & start app, app app, duurt niet lang meer, heb nog nooit zo'n achterlijk bedrijf meegemaaktquote:
Die bedrijfsauto zal ook wel niet meer bestaan ?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
met pakket app, begin & start app, app app, duurt niet lang meer, heb nog nooit zo'n achterlijk bedrijf meegemaakt
gelukkig wel, tegenwoordig elektrischquote:Op woensdag 2 november 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bedrijfsauto zal ook wel niet meer bestaan ?
goed zo, succes sjoef, fijn voor jequote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb mn bammetjes al klaar voor morgen..
Ja dat scheelt weer tijd, want ik wil op tijd beginnen ... om voor donker weer thuis te zijn..quote:Op woensdag 2 november 2016 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, succes sjoef, fijn voor je
Een paal voor de loods!! toe maarquote:Op woensdag 2 november 2016 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig wel, tegenwoordig elektrisch
Gaat je over tijdje niet meer lukken.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat scheelt weer tijd, want ik wil op tijd beginnen ... om voor donker weer thuis te zijn..
het wordt weer lente hoor!quote:Op woensdag 2 november 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat je over tijdje niet meer lukken.
Harder trappen dan.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was vandaag wel een stuk frisser dan gisteren..
Ik heb een capuchon en ook een muts in mn rugzakjequote:Op woensdag 2 november 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw is een muts de komende tijd wel aan te raden in jouw geval.
nopequote:Op woensdag 2 november 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch wel op de openbare weg mag ik hopen..
Ha ha haquote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb mn bammetjes al klaar voor morgen..
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw is een muts de komende tijd wel aan te raden in jouw geval.
die muts van Piet heeft het goed bekekenquote:Op woensdag 2 november 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie weer eens hommeles thuis hebben en er vanaf willen...
Zou het?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
die muts van Piet heeft het goed bekeken
het springparadijs is verplaatst naar vriendjequote:Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het springparadijs heeft moeten wijken ?
Belachelijk .. alles voor een stomme paalquote:Op woensdag 2 november 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
het springparadijs is verplaatst naar vriendje
Het kan stuk beroerder.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
die muts van Piet heeft het goed bekeken
Je komt maar langs.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur eens een mooie foto van dr .. Dan pas kan ik zeggen van ja lekkere warme muts Piet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat is goed te doen maar ben daar pas laat meestal en vroeg wanneer ik slaap.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
Maar anders loop ik er zo naar toe hoor
Feliquote:Op donderdag 3 november 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Had ik al gezegd dat een zus oma is geworden?
Ja jouw tijden .... Stuur dan je muts maarquote:Op donderdag 3 november 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is goed te doen maar ben daar pas laat meestal en vroeg wanneer ik slaap.
Dat maakt jouw ....?quote:Op donderdag 3 november 2016 00:02 schreef Treehut362 het volgende:
Had ik al gezegd dat een zus oma is geworden?
Hee gozert, je was wat radicaal met stoppen, na zoveel misbruik kun je beter langzaam afbouwen.quote:
Ik weet het. Was dom.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee gozert, je was wat radicaal met stoppen, na zoveel misbruik kun je beter langzaam afbouwen.
Wees eens concreter. Ik heb nu zoveel gebreken en gedoe. Hoor van iedereen wat. Ben moe en high tegelijk. 2/3 valium werd gezegd door de arts. Arts belde gisteren dan m'n nitraat extreem laag is m'n vloeddruk en cholesterol extreem hoog. Heb barstende koppijn en ondanks de valium slaapgebrek. Ik stopte rigoureus omdat m'n broer hier een week zou komen werken in de vakantie.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan er aardig het padje van af raken en pas op met die valium.
Kom er later op terug. Zal hem eens PMen. Ik ga weer proberen te slapen. Laters en bedankt.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mo stookt soms wat maar heeft er wel ervaring mee.
Zelf ben ik afgekickt van paar gram coke per dag en fles rum minimaal.
Ben er weer uit. Heeft geen nut te gaan liggen. Dit is wel shit.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valium heb ik 1x gedaan 5 pillen samen met flink wat alcohol, raar spul is dat.
Waar komt jouw fascinatie met The Popgroup vandaan ?quote:
Kende het al vroeg en Mark Stewart later ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar komt jouw fascinatie met The Popgroup vandaan ?
Okquote:Op donderdag 3 november 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende het al vroeg en Mark Stewart later ook.
quote:Op donderdag 3 november 2016 05:58 schreef tong80 het volgende:
FF naar hun debuut
Lang geleden.
Ken je Basement 5 ? Met Martin Hannet
Ik kreeg valium omdat ik gespannen was na de cold turkey, net gekeken wat de oorzaak van hoge bloeddruk kan zijn. O.a. dit soort zooi. Als ik daar nu mee kap. Kan dat kwaad ?quote:Op donderdag 3 november 2016 05:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valium heb ik 1x gedaan 5 pillen samen met flink wat alcohol, raar spul is dat.
Straks eens draaien.quote:
Ben geen dokter, van zware alcohol en allerlei doping afgekickt, drink een biertje op zijn tijd en rook blowtje nu zonder probleem eik.quote:Op donderdag 3 november 2016 06:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg valium omdat ik gespannen was na de cold turkey, net gekeken wat de oorzaak van hoge bloeddruk kan zijn. O.a. dit soort zooi. Als ik daar nu mee kap. Kan dat kwaad ?
Ik begin daar niet meer aan lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2016 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben geen dokter, van zware alcohol en allerlei doping afgekickt, drink een biertje op zijn tijd en rook blowtje nu zonder probleem eik.
Denk dat je te ver bent gegaan daarvoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 06:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin daar niet meer aan lijkt me.
Ja, m'n lever is al naar de klote. Ik kan niet éénn biertje drinken. Dan gaat er een krat achteraan. Ik ben mateloosquote:Op donderdag 3 november 2016 06:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk dat je te ver bent gegaan daarvoor.
Dan zit er nog maar 1 ding op.quote:Op donderdag 3 november 2016 06:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, m'n lever is al naar de klote. Ik kan niet éénn biertje drinken. Dan gaat er een krat achteraan. Ik ben mateloos
Wat vind je van Foutus ? Is dat in jouw straatje ?quote:Op donderdag 3 november 2016 06:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ineens op de fiets naar het werk is niet niks.
Foetus bedoel je? heb er wel paar platen van .quote:Op donderdag 3 november 2016 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van Foutus ? Is dat in jouw straatje ?
Daar ben ik het niet mee eens maar goed, ik ben ook een zeikerd.quote:Op donderdag 3 november 2016 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee gozert, je was wat radicaal met stoppen, na zoveel misbruik kun je beter langzaam afbouwen.
Je bent in 1x gekapt?quote:Op donderdag 3 november 2016 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens maar goed, ik ben ook een zeikerd.
Yeps, met alcohol wel....ik moest wel, ik weet hoe ik ben, heb de eerste maanden helemaal niets gedronken en toen ik het idee had dat ik er controle over had ben ik langzaamaan af en toe weer één gaan drinken, maar dan echt maar 1 of 2, beslist niet meer, met de uitzondering van wanneer ik naar een concert ga, 26e deze maand.quote:
Ik zat flink aan de rum, begon er mijn dag mee, coke en pillen er nog bij, doe nu rustig aan met wat biertjes en wat eigen balkonwiet.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, met alcohol wel....ik moest wel, ik weet hoe ik ben, heb de eerste maanden helemaal niets gedronken en toen ik het idee had dat ik er controle over had ben ik langzaamaan af en toe weer één gaan drinken, maar dan echt maar 1 of 2, beslist niet meer, met de uitzondering van wanneer ik naar een concert ga, 26e deze maand.![]()
Blowen denk ik niet eens over na, daar heb ik geen last van en doe ik dagelijks.
Rum drink ik niet meer, hoe lekker ik het ook vind, heb nog 1,5 fles staan, gebruik het ook voor in de jus.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat flink aan de rum, begon er mijn dag mee, coke en pillen er nog bij, doe nu rustig aan met wat bietjes en wat eigen balkonwiet.
Ik zit op krat bier in de week ongeveer en 2 gram wiet zoiets.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rum drink ik niet meer, hoe lekker ik het ook vind, heb nog 1,5 fles staan, gebruik het ook voor in de jus.![]()
1 tot 2 biertjes per week en een gr. hasj p dag, lijkt veel maar is het niet hoor.![]()
Ja, ja, kom er maar in met al dat commentaar.
![]()
Ik heb altijd een mengseltje op de plank liggen, als ik zin heb rook ik tussendoor een bong, ik tel ze nooit.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit op krat bier in de week ongeveer en 2 gram wiet zoiets.
Ik was in de ochtend geflambeerde pannenkoeken aan het bakken met warme chocomelk en rum erbij.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eerlijk gezegd viel stoppen met veel drinken me reuze mee, en ik dronk echt dagelijks best veel, het was echt een kwestie van keihard voor mezelf zijn, niet meedrinken als anderen naast je zitten te zuipen, dat viel niet mee, maar is me wel zonder hulp van buitenaf gelukt, dus ik weet dat (ik) het kan.![]()
Voor je het weet raak je overspannen.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een tafeltjes of kastje nodig met een bepaalde maat, nergens te vinden, denk dat ik zelf maar iets moet gaan maken van MDF of zo.
Heb ik weer iets te doen, alsof ik in nog niet genoeg te doen heb.
Ik rook niet veel wiet, prefereer hasj en bong, af en toe koop ik wel wat, maar meestal rrok ik als ik er een aangeboden krijg, afgelopen zaterdag nog.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was in de ochtend geflambeerde pannenkoeken aan het bakken met warme chocomelk en rum erbij.
Nu, nog 1x week krat bier die gedeeld wordt en met buitenoogst doe ik een jaar.
Daar moet ik inderdaad voor gaan oppassen.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor je het weet raak je overspannen.
Alles leeghalen en spuiten.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad voor gaan oppassen.![]()
Ben gewoon vrij 'actief' de laatste tijd, zit momenteel diep in het midi gebeuren, dat vind ik leuk, maar ik moet ook nog een plafond witten, en dat vind ik klote werk.
Dat is mijn enige verslaving eigenlijk, daar kan ik absoluut niet zonder, andere dingen zijn leuk maar geen zaak van leven en dood.quote:
Nee, leeghalen heb ik juist geen zin in, ik wil de boel in delen doen, en dan steeds 1 deel bedekken met plastic tegen spatten, en dan deel voor deel tot het geheel klaar is.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister de laatste tijd hoofdzakelijk nog naar mijn eigen sequenties.
Die man deed leuke dingen, niet geheel mijn stijl maar wel pionierswerk.quote:
Deze dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die man deed leuke dingen, niet geheel mijn stijl maar wel pionierswerk.
Ben zelf de hele dag aan het experimenteren met alle mogelijkheden die ik nu heb, dat is dikke pret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Gisteren nog een uurtje naar geluisterd en gekeken, is erg leerzaam....en mooi.quote:
In Londen bij Mad Prof was weer te gek, daar staat wat oude shit.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren nog een uurtje naar geluisterd en gekeken, is erg leerzaam....en mooi.
Het maakt niet uit wat je doet, met muziek bezig zijn is goed voor je, baardaap doet hele andere dingen dan ik en we luisteren naar van alles, maar zelf bezig zijn blijft toch het leukste.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen bij Mad Prof was weer te gek, daar staat wat oude shit.
Dat zijn veel kanalen, ik moet het met 4 mono en 4 stereo kanalen doen.quote:
Soms ben ik Dub DJ en verder was ik meestal met geluid en sound bezig.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je doet, met muziek bezig zijn is goed voor je, baardaap doet hele andere dingen dan ik en we luisteren naar van alles, maar zelf bezig zijn blijft toch het leukste.
Verschil tussen hem en mij is, hij heeft ambities en ik doe het puur voor de fun voor mezelf.
Geluid goed regelen valt niet mee, het lijkt makkelijk maar dat is het niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms ben ik Dub DJ en verder was ik meestal met geluid en sound bezig.
Mad Prof heb ik al boel van geleerd en Adrian Sherwood ken ik ook beetje.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geluid goed regelen valt niet mee, het lijkt makkelijk maar dat is het niet.
Komt ook veel techniek bij kijken.
Muziek is tijdloos.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mad Prof heb ik al boel van geleerd en Adrian Sherwood ken ik ook beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |