Wat jij niet begrijpt is dat die "gehele groep kopers", met de huidige lineup, door Apple veranderd wordt ten opzichte van de reeds bestaande doelgroep. De kracht van Apple was altijd dat het design in functie stond van het gebruik, niet dat het gebruik zich maar moet schikken naar het design. Die discrepantie is nieuw, en laat dat nu net het grootste pijnpunt zijn dat in dit topic wordt aangedragen.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad heel erg belangrijk voor de uitstraling van mijn bedrijf.
Maar wat je wederom mist is dat ik het over de gehele groep kopers heb. Apple is een onderneming, mocht je dat gemist hebben. Daar komt nog bij dat design een kernwaarde is bij Apple. Misschien dat je dat allemaal niet begrijpt, maar dat kan ik niet helpen.
Ofwel je reageert inhoudelijk, ofwel reageer niet. Dat op de man spelen, daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De fundering toont zich anders pijnlijk duidelijk in jouw non-reacties. Je maakt geen enkel punt, praat uitsluitend in nietszeggende vaagheden, en weigert pertinent verduidelijking of concrete antwoorden te geven. Jouw verknipte definitie van een "normaal gesprek" is er dan ook eentje die niet onder de conventionele invulling valt.
REALLY? Ga jij mij nu aanspreken op niet inhoudelijk reageren terwijl jij ELK punt dat ik maak en ELKE inhoudelijke vraag die ik je stel negeer omdat je het niet weet?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ofwel je reageert inhoudelijk, ofwel reageer niet. Dat op de man spelen, daar zit echt niemand op te wachten.
Je hebt helemaal niets concreet uitgelegd. Je blijft vervallen in vaagheden, marketing termen en subjectiviteiten als "het uiterlijk". Mijn laptop ziet er EXACT uit als een zwarte MacBook Pro, en weet wel de krachtige componenten toe te voegen. Daar gaat je argument.quote:Ik heb heel concreet uitgelegd welke keuze Apple gemaakt heeft. En veronderstellen dat jij beter weet dan Apple wat de gebruikers van Apple willen, dat is echt lachwekkend.
Dat zou dan allemaal straks uit de verkoopcijfers moeten blijken.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat jij niet begrijpt is dat die "gehele groep kopers", met de huidige lineup, door Apple veranderd wordt ten opzichte van de reeds bestaande doelgroep. De kracht van Apple was altijd dat het design in functie stond van het gebruik, niet dat het gebruik zich maar moet schikken naar het design. Die discrepantie is nieuw, en laat dat nu net het grootste pijnpunt zijn dat in dit topic wordt aangedragen.
Net zoals het feit dat Apple de prijs nu opdrijft, puur om de prijs op te drijven, waar je voorheen maar wat graag de prijspremium betaalde voor een kwaliteitspremium. De hogere prijs garandeerde voorheen hogere kwaliteit, en nu niet meer zo. Zwakke GPU's zonder enige rationele motivatie, en een keyboard dat zich meer op casuals richt dan op professionele gebruikers, zijn daar de grootste missers in.
Het zijn júist de Apple kopers die teleurgesteld zijn in de weg die Apple met deze laptops inslaat, júist omdat het afwijkt van de designfilosofie van Apple. Dit zou je begrijpen als je niet klakkeloos de hype slikt, en wat rationeler naar Apple's hardware geschiedenis kunt kijken.
quote:Op donderdag 3 november 2016 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou dan allemaal straks uit de verkoopcijfers moeten blijken.
Meest waarschijnlijk is het een kleine groep die veel lawaai maakt.
Zoek 'exact' eens op.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
REALLY? Ga jij mij nu aanspreken op niet inhoudelijk reageren terwijl jij ELK punt dat ik maak en ELKE inhoudelijke vraag die ik je stel negeer omdat je het niet weet?
[..]
Je hebt helemaal niets concreet uitgelegd. Je blijft vervallen in vaagheden, marketing termen en subjectiviteiten als "het uiterlijk". Mijn laptop ziet er EXACT uit als een zwarte MacBook Pro, en weet wel de krachtige componenten toe te voegen. Daar gaat je argument.
Blijf dat vooral herhalen. Misschien dat iemand het dan gaat geloven.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kansloos.. Echt.. Ik zou je uit willen leggen waarom, maar de kans dat je het begrijpt is minimaal, gezien je elk punt weet te missen in dit topic.
Ik gaf aan dat accuduur minder was, geen issue. Maar inhoudelijke discussie voeren is aan jou niet besteed. Je hebt geen enkel punt dat ik eerder maakte kunnen weerleggen, en geen enkele verduidelijking kunnen geven.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:05 schreef VEM2012 het volgende:
Zoek 'exact' eens op.
En je gaf nota bene zelf aan dat de accuduur een issue is.
Daar gaat jouw argument.
Ik hoef helemaal niet te weerleggen dat 'de professional' 32GB geheugen nodig heeft omdat dat ongefundeerde zwetspraat is.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik gaf aan dat accuduur minder was, geen issue. Maar inhoudelijke discussie voeren is aan jou niet besteed. Je hebt geen enkel punt dat ik eerder maakte kunnen weerleggen, en geen enkele verduidelijking kunnen geven.
En ik denk dus dat meer gebruikers het belang zien van accuduur dan van 32GB. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat accuduur minder was, geen issue. Maar inhoudelijke discussie voeren is aan jou niet besteed. Je hebt geen enkel punt dat ik eerder maakte kunnen weerleggen, en geen enkele verduidelijking kunnen geven.
Want dát was mijn punt..quote:Op donderdag 3 november 2016 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te weerleggen dat 'de professional' 32GB geheugen nodig heeft omdat dat ongefundeerde zwetspraat is.
Gefixt. Niet dat het kwartje nu zal vallen.quote:Wat niet door de dikke plaat voor jouw kop heen dringt is dat Apple heel gedegen onderzoek deed en op basis daarvan keuzes maakte.
Want die twee zijn 1-op-1 inwisselbaar. Welke "weloverwogen keuze" zit er achter het toetsenbord, meneer de Apple authoriteit? En achter de zwakke GPU, die helemaal niet energiezuiniger is dan de goedkopere én snellere NVIDIA equivalent? Is dat omdat Apple luistert naar wat de gebruiker wil? Of is dat niet toch heel misschien vanwege de relatie tussen Apple en AMD?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik denk dus dat meer gebruikers het belang zien van accuduur dan van 32GB. Zo moeilijk is het niet.
Bewijs maar even dat Apple geen gedegen onderzoek meer doet. Anders noteer ik de volgende ongefundeerde uitspraak van jouw kant.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want dát was mijn punt..
[..]
Gefixt. Niet dat het kwartje nu zal vallen.
Dit is wat jij doetquote:Op donderdag 3 november 2016 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bewijs maar even dat Apple geen gedegen onderzoek meer doet. Anders noteer ik de volgende ongefundeerde uitspraak van jouw kant.
Ja, ze moeten dan andere geheugenmodules gaan gebruiken en die verbruiken meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Want die twee zijn 1-op-1 inwisselbaar. Welke "weloverwogen keuze" zit er achter het toetsenbord, meneer de Apple authoriteit?
Compromissen. Ooit van gehoord?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je zier werkelijk niet in hoe debiel het is dat je tegelijkertijd beweert dat Apple de laptop zo dun mogelijk wil maken én dat ze de accuduur willen optimaliseren?
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het zelf ook, maar ik ben zwak. Het stoort mij als iemand die zó dom is zichzelf zó slim acht.. Het vlees is zwak, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 3 november 2016 13:26 schreef PjotterFRL het volgende:
Splackavellie, geef het alsjeblieft op. Dit heeft helemaal geen zin.
Apple's Distortion Field..
Alle laptops hebben compromissen. Dus ja, maar daarmee is helemaal niets gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Het huidige Apple barst ervan
Ik dacht, ik probeer jouw strategie even. Veel woorden gebruiken om niets te zeggen. Misschien dat we op een lijn kunnen komen als ik mezelf naar jouw niveau bijstel.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alle laptops hebben compromissen. Dus ja, maar daarmee is helemaal niets gezegd.
Bij Apple zijn het ook vast allemaal sukkels. Daarom is het ook het meest succesvolle merk.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het zelf ook, maar ik ben zwak. Het stoort mij als iemand die zó dom is zichzelf zó slim acht.. Het vlees is zwak, zullen we maar zeggen
Als jij je naar mijn niveau bij gaat stellen zou dat fijn zijn. Dat scheelt een hoop ongezellige persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik dacht, ik probeer jouw strategie even. Veel woorden gebruiken om niets te zeggen. Misschien dat we op een lijn kunnen komen als ik mezelf naar jouw niveau bijstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |