abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166389539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind dat inderdaad heel erg belangrijk voor de uitstraling van mijn bedrijf.

Maar wat je wederom mist is dat ik het over de gehele groep kopers heb. Apple is een onderneming, mocht je dat gemist hebben. Daar komt nog bij dat design een kernwaarde is bij Apple. Misschien dat je dat allemaal niet begrijpt, maar dat kan ik niet helpen.
Wat jij niet begrijpt is dat die "gehele groep kopers", met de huidige lineup, door Apple veranderd wordt ten opzichte van de reeds bestaande doelgroep. De kracht van Apple was altijd dat het design in functie stond van het gebruik, niet dat het gebruik zich maar moet schikken naar het design. Die discrepantie is nieuw, en laat dat nu net het grootste pijnpunt zijn dat in dit topic wordt aangedragen.

Net zoals het feit dat Apple de prijs nu opdrijft, puur om de prijs op te drijven, waar je voorheen maar wat graag de prijspremium betaalde voor een kwaliteitspremium. De hogere prijs garandeerde voorheen hogere kwaliteit, en nu niet meer zo. Zwakke GPU's zonder enige rationele motivatie, en een keyboard dat zich meer op casuals richt dan op professionele gebruikers, zijn daar de grootste missers in.

Het zijn júist de Apple kopers die teleurgesteld zijn in de weg die Apple met deze laptops inslaat, júist omdat het afwijkt van de designfilosofie van Apple. Dit zou je begrijpen als je niet klakkeloos de hype slikt, en wat rationeler naar Apple's hardware geschiedenis kunt kijken.
pi_166389618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De fundering toont zich anders pijnlijk duidelijk in jouw non-reacties. Je maakt geen enkel punt, praat uitsluitend in nietszeggende vaagheden, en weigert pertinent verduidelijking of concrete antwoorden te geven. Jouw verknipte definitie van een "normaal gesprek" is er dan ook eentje die niet onder de conventionele invulling valt.
Ofwel je reageert inhoudelijk, ofwel reageer niet. Dat op de man spelen, daar zit echt niemand op te wachten.

Ik heb heel concreet uitgelegd welke keuze Apple gemaakt heeft. En veronderstellen dat jij beter weet dan Apple wat de gebruikers van Apple willen, dat is echt lachwekkend.
pi_166389647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ofwel je reageert inhoudelijk, ofwel reageer niet. Dat op de man spelen, daar zit echt niemand op te wachten.
REALLY? Ga jij mij nu aanspreken op niet inhoudelijk reageren terwijl jij ELK punt dat ik maak en ELKE inhoudelijke vraag die ik je stel negeer omdat je het niet weet?
quote:
Ik heb heel concreet uitgelegd welke keuze Apple gemaakt heeft. En veronderstellen dat jij beter weet dan Apple wat de gebruikers van Apple willen, dat is echt lachwekkend.
Je hebt helemaal niets concreet uitgelegd. Je blijft vervallen in vaagheden, marketing termen en subjectiviteiten als "het uiterlijk". Mijn laptop ziet er EXACT uit als een zwarte MacBook Pro, en weet wel de krachtige componenten toe te voegen. Daar gaat je argument.
pi_166389672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

Wat jij niet begrijpt is dat die "gehele groep kopers", met de huidige lineup, door Apple veranderd wordt ten opzichte van de reeds bestaande doelgroep. De kracht van Apple was altijd dat het design in functie stond van het gebruik, niet dat het gebruik zich maar moet schikken naar het design. Die discrepantie is nieuw, en laat dat nu net het grootste pijnpunt zijn dat in dit topic wordt aangedragen.

Net zoals het feit dat Apple de prijs nu opdrijft, puur om de prijs op te drijven, waar je voorheen maar wat graag de prijspremium betaalde voor een kwaliteitspremium. De hogere prijs garandeerde voorheen hogere kwaliteit, en nu niet meer zo. Zwakke GPU's zonder enige rationele motivatie, en een keyboard dat zich meer op casuals richt dan op professionele gebruikers, zijn daar de grootste missers in.

Het zijn júist de Apple kopers die teleurgesteld zijn in de weg die Apple met deze laptops inslaat, júist omdat het afwijkt van de designfilosofie van Apple. Dit zou je begrijpen als je niet klakkeloos de hype slikt, en wat rationeler naar Apple's hardware geschiedenis kunt kijken.
Dat zou dan allemaal straks uit de verkoopcijfers moeten blijken.

Meest waarschijnlijk is het een kleine groep die veel lawaai maakt.
pi_166389692
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat zou dan allemaal straks uit de verkoopcijfers moeten blijken.

Meest waarschijnlijk is het een kleine groep die veel lawaai maakt.
:')

Kansloos.. Echt.. Ik zou je uit willen leggen waarom, maar de kans dat je het begrijpt is minimaal, gezien je elk punt weet te missen in dit topic.
pi_166389702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

REALLY? Ga jij mij nu aanspreken op niet inhoudelijk reageren terwijl jij ELK punt dat ik maak en ELKE inhoudelijke vraag die ik je stel negeer omdat je het niet weet?

[..]

Je hebt helemaal niets concreet uitgelegd. Je blijft vervallen in vaagheden, marketing termen en subjectiviteiten als "het uiterlijk". Mijn laptop ziet er EXACT uit als een zwarte MacBook Pro, en weet wel de krachtige componenten toe te voegen. Daar gaat je argument.
Zoek 'exact' eens op.

En je gaf nota bene zelf aan dat de accuduur een issue is.

Daar gaat jouw argument.
pi_166389712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:')

Kansloos.. Echt.. Ik zou je uit willen leggen waarom, maar de kans dat je het begrijpt is minimaal, gezien je elk punt weet te missen in dit topic.
Blijf dat vooral herhalen. Misschien dat iemand het dan gaat geloven.
pi_166389729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:05 schreef VEM2012 het volgende:
Zoek 'exact' eens op.

En je gaf nota bene zelf aan dat de accuduur een issue is.

Daar gaat jouw argument.
Ik gaf aan dat accuduur minder was, geen issue. Maar inhoudelijke discussie voeren is aan jou niet besteed. Je hebt geen enkel punt dat ik eerder maakte kunnen weerleggen, en geen enkele verduidelijking kunnen geven.
pi_166389822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

Ik gaf aan dat accuduur minder was, geen issue. Maar inhoudelijke discussie voeren is aan jou niet besteed. Je hebt geen enkel punt dat ik eerder maakte kunnen weerleggen, en geen enkele verduidelijking kunnen geven.
Ik hoef helemaal niet te weerleggen dat 'de professional' 32GB geheugen nodig heeft omdat dat ongefundeerde zwetspraat is.

Wat niet door de dikke plaat voor jouw kop heen dringt is dat Apple heel gedegen onderzoek doet en op basis daarvan keuzes maakt. Dat wil niet zeggen dat je nooit eens de plank misslaat, maar de kans dat Apple de plank misslaat is echt heel veel kleiner dan dat jij het op basis van geen onderzoek bij het rechte eind hebt.
pi_166389846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En ik denk dus dat meer gebruikers het belang zien van accuduur dan van 32GB. Zo moeilijk is het niet.
pi_166389852
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet te weerleggen dat 'de professional' 32GB geheugen nodig heeft omdat dat ongefundeerde zwetspraat is.
Want dát was mijn punt.. :')
quote:
Wat niet door de dikke plaat voor jouw kop heen dringt is dat Apple heel gedegen onderzoek deed en op basis daarvan keuzes maakte.
Gefixt. Niet dat het kwartje nu zal vallen.
pi_166389868
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En ik denk dus dat meer gebruikers het belang zien van accuduur dan van 32GB. Zo moeilijk is het niet.
Want die twee zijn 1-op-1 inwisselbaar. Welke "weloverwogen keuze" zit er achter het toetsenbord, meneer de Apple authoriteit? En achter de zwakke GPU, die helemaal niet energiezuiniger is dan de goedkopere én snellere NVIDIA equivalent? Is dat omdat Apple luistert naar wat de gebruiker wil? Of is dat niet toch heel misschien vanwege de relatie tussen Apple en AMD?

De keuze voor GPU heeft niets, maar dan ook absoluut niets, te maken met de feedback vanuit gebruikers of de beste gebruikerservaring willen binnen, en alles met het wederzijds spekken van de zakken bij Apple en AMD.
pi_166389913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Want dát was mijn punt.. :')

[..]

Gefixt. Niet dat het kwartje nu zal vallen.
Bewijs maar even dat Apple geen gedegen onderzoek meer doet. Anders noteer ik de volgende ongefundeerde uitspraak van jouw kant.
pi_166389954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bewijs maar even dat Apple geen gedegen onderzoek meer doet. Anders noteer ik de volgende ongefundeerde uitspraak van jouw kant.
Dit is wat jij doet
pi_166390011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

Want die twee zijn 1-op-1 inwisselbaar. Welke "weloverwogen keuze" zit er achter het toetsenbord, meneer de Apple authoriteit?
Ja, ze moeten dan andere geheugenmodules gaan gebruiken en die verbruiken meer.

Toetsenbord zorgt ervoor dat ze weer iets van de dikte af kunnen schaven.

Ik begrijp dat niet iedereen ervan gecharmeerd is, al vind ik het zelf prima werken, maar gewenning treedt snel genoeg op.

Als ze bij de volgende generatie terug gaan naar het oude toetsenbord heb jij gelijk. Voorlopig schat ik het anders in.
pi_166390047
Je zier werkelijk niet in hoe debiel het is dat je tegelijkertijd beweert dat Apple de laptop zo dun mogelijk wil maken én dat ze de accuduur willen optimaliseren?
pi_166390092
Splackavellie, geef het alsjeblieft op. Dit heeft helemaal geen zin.

Apple's Distortion Field..
pi_166390121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je zier werkelijk niet in hoe debiel het is dat je tegelijkertijd beweert dat Apple de laptop zo dun mogelijk wil maken én dat ze de accuduur willen optimaliseren?
Compromissen. Ooit van gehoord?
pi_166390126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:26 schreef PjotterFRL het volgende:
Splackavellie, geef het alsjeblieft op. Dit heeft helemaal geen zin.

Apple's Distortion Field..
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het zelf ook, maar ik ben zwak. Het stoort mij als iemand die zó dom is zichzelf zó slim acht.. Het vlees is zwak, zullen we maar zeggen :')
pi_166390136
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Compromissen. Ooit van gehoord?
Ja. Het huidige Apple barst ervan :)
pi_166390172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Het huidige Apple barst ervan :)
Alle laptops hebben compromissen. Dus ja, maar daarmee is helemaal niets gezegd.
pi_166390204
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alle laptops hebben compromissen. Dus ja, maar daarmee is helemaal niets gezegd.
Ik dacht, ik probeer jouw strategie even. Veel woorden gebruiken om niets te zeggen. Misschien dat we op een lijn kunnen komen als ik mezelf naar jouw niveau bijstel.
pi_166390211
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het zelf ook, maar ik ben zwak. Het stoort mij als iemand die zó dom is zichzelf zó slim acht.. Het vlees is zwak, zullen we maar zeggen :')
Bij Apple zijn het ook vast allemaal sukkels. Daarom is het ook het meest succesvolle merk.

Als jij met al jouw slimheid morgen een concurrent begint ben jij vast over een paar jaar drie keer zo groot. Succes ermee.
pi_166390231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:

Ik dacht, ik probeer jouw strategie even. Veel woorden gebruiken om niets te zeggen. Misschien dat we op een lijn kunnen komen als ik mezelf naar jouw niveau bijstel.
Als jij je naar mijn niveau bij gaat stellen zou dat fijn zijn. Dat scheelt een hoop ongezellige persoonlijke aanvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')