Waarom stelt de Amerikaanse AIVD dan dat 82% en 97% van alle moslimterreur uitgevoerd wordt op moslims, de afgelopen vijf jaar? Volgens mij zijn dan juist moslims de grootste groep slachtoffers.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen vermoorden om een andere opvatting is anders best 'tegenwoordig'. Vraag naar in Parijs, Brussel, Nice.. New York..
De nazi's van vroegah zijn alleen vervangen door de moslims van nu die het niet zo hebben alles wat anders is dan moslim.
Als het gaat om handen schudden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar het punt was dat mensen zich wel vaker ergens niet prettig bij voelen maar toch moeten.. of ze nou willen of niet..
Ik heb tot nu nog geen goede onderbouwing met bronnen van die vermeende discriminatie gehoord.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen die de discriminatie van moslims gedogen zichzelf nog heel hard tegen gaan komen. Ik zal voor mijn geloof blijven opkomen, niets kan dat veranderen.
Dat subtiele bedreigen deed men in het verleden ook, weerhield mensen niet om voor hun burgerrechten op te komen.
Moslims op moslims omdat ze niet de juiste stroming aanhouden. Want er is natuurlijk maar een islam. Of zoiets... Die gasten zien elkaar onderling ook als kuffar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom stelt de Amerikaanse AIVD dan dat 82% en 97% van alle moslimterreur uitgevoerd wordt op moslims, de afgelopen vijf jaar? Volgens mij zijn dan juist moslims de grootste groep slachtoffers.
http://www.globalresearch(...)s-government/5516565
Geeft alleen maar aan dat er geen vredige stroming is, zoals velen ons willen doen geloven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moslims op moslims omdat ze niet de juiste stroming aanhouden. Want er is natuurlijk maar een islam. Of zoiets... Die gasten zien elkaar onderling ook als kuffar.
Maar je kent je geloof helemaal niet... je leeft enkel in je eigen wereldje en bent ervan overtuigd dat hoe jij denkt de enige werkelijkheid is, omdat je te weinig kennis hebt opgedaan om dat te kunnen overzien..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen die de discriminatie van moslims gedogen zichzelf nog heel hard tegen gaan komen. Ik zal voor mijn geloof blijven opkomen, niets kan dat veranderen.
Dat subtiele bedreigen deed men in het verleden ook, weerhield mensen niet om voor hun burgerrechten op te komen.
Exact.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat er geen vredige stroming is, zoals velen ons willen doen geloven.
Het is de schuld van FOK.. daar ben ik dat geworden...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?
Wat moslima's doen (los van of jouw uitspraak niet klopt), staat los van wat Islam voorschrijft. Zo schrijft Islam zoveel dingen voor, die niet ieder moslim naleeft. Persoonlijke groei speelt daar een grote rol bij.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is jouw interpretatie. In Nederland dragen de meeste moslima's geen hoofddoek bijvoorbeeld.
Dan is jouw redenatie dat de nazi's van nu 'de moslims' zijn nogal een kromme.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moslims op moslims omdat ze niet de juiste stroming aanhouden. Want er is natuurlijk maar een islam. Of zoiets... Die gasten zien elkaar onderling ook als kuffar.
Nee, alle moslims zijn eng. Zo wil dat Turkse bakkertje op de hoek mij het liefst onthoofden met een kromzwaard, denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat er geen vredige stroming is, zoals velen ons willen doen geloven.
Nee als het gaat om dat andere deel van die post..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het gaat om handen schudden?Klinkt als een fijne samenleving.
Meteen de kans aangrijpen om van 1 bericht, de helft van de discussie te maken. Gelegenheidsprofiteur.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de helft van de discussie verkeerd aan het interpreteren. Er is namelijk niemand die dit oppert.
Het heeft wel mythische proporties: het Turkse bakkertje, geloof ik. Het symbool voor de islamitische onschuld.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, alle moslims zijn eng. Zo wil dat Turkse bakkertje op de hoek mij het liefst onthoofden met een kromzwaard, denk ik.
Groenteboer. Ik doe gek.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het heeft wel mythische proporties: het Turkse bakkertje, geloof ik. Het symbool voor de islamitische onschuld.
Ja, zo werkt het niet. Als jij een speciale jongen wil zijn met je doldwaze begroeting, dan mag iemand anders vrouwen de hand weigeren. Zit vrij weinig moeten aan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee als het gaat om dat andere deel van die post..
Nee, veel witmensen zonder migrantenafkomst hier op FOK! die dat ook gebruiken als symbool voor de aperte islamistische onschuld. De hele wereldgeschiedenis valt er bij weg.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Groenteboer. Ik doe gek.
Ondernemer.
Burgerarrest als voorbeeld voor ongewenst fysiek contact wat een uitzondering is op artikel 11.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Meteen de kans aangrijpen om van 1 bericht, de helft van de discussie te maken. Gelegenheidsprofiteur.![]()
Waar had diegene het dan over? Burgerarrest om wat?
Ze doen het nu eenmaal bijzonder goed in de tertiaire sector, hé. Bakkers, slagers en groenteboertjes.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, veel witmensen hier op FOK! die dat ook gebruiken als symbool voor de aperte islamistische onschuld. De hele wereldgeschiedenis valt er bij weg.
Ja zo werkt het dus wel... Zoek maar ff op...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het niet. Als jij een speciale jongen wil zijn met je doldwaze begroeting, dan mag iemand anders vrouwen de hand weigeren. Zit vrij weinig moeten aan.
Dat is dan ook een bijzonder krakkemikkige vergelijking met een fysieke begroeting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Burgerarrest als voorbeeld voor ongewenst fysiek contact wat een uitzondering is op artikel 11.
Religies zijn gewelddadig van oorsprong. Maakt niet zoveel uit welke je pakt van de grote stromingen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, alle moslims zijn eng. Zo wil dat Turkse bakkertje op de hoek mij het liefst onthoofden met een kromzwaard, denk ik.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Religies zijn gewelddadig van oorsprong. Maakt niet zoveel uit welke je pakt van de grote stromingen.
Het is iig een betere opmerking dan menen dat diegene mensen wil laten oppakken voor het moslim zijn, zoals sommige hier lazen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan ook een bijzonder krakkemikkige vergelijking met een fysieke begroeting.
Het hele topic gaat over krakkemikkige vergelijkingen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan ook een bijzonder krakkemikkige vergelijking met een fysieke begroeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |