Gewoon de reguliere regels handhaven lijkt me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vóór deze openbaring. Maar inderdaad; hij is recentelijk wel wat 'weggeweest'.
[..]
Daarom juist, je hoeft dit gedrag toch niet te faciliteren?
Laat Imca Marina er buiten. Wil je ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prachtig ook dat zo iemand alle ruimte krijgt en men hem vooral niet een beetje tegen zichzelf in bescherming neemt. Als iemand hier roept 'ik heb een hand pillen die ik nú neem' worden de instanties ingelicht en de topics en het account preventief gesloten. Maar als iemand toegeeft een alcoholprobleem te hebben, en hij vervolgens 's avonds half FOK! overstruint om vervelend te doen dan moet het allemaal maar kunnen, want iedereen is zo welkom. Neem zo iemand dan ff in bescherming en gooi 'm eraf tot de volgende morgen. Of - ik noem maar wat geks - ga eens in gesprek als zo iemand zó'n pareltje van FOK! is...
Zo te zien niet al te best en er staat weer eens een streepje door zijn naam.quote:
Jammer, ik hoop ook dat hij snel opgenomen kan worden. Hoe kun je eigenlijk zien of iemand een ban heeft?quote:Op maandag 21 november 2016 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien niet al te best en er staat weer eens een streepje door zijn naam.![]()
Hoop dat ie snel kan worden opgenomen in de kliniek.
klik op dequote:Op maandag 21 november 2016 17:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop ook dat hij snel opgenomen kan worden. Hoe kun je eigenlijk zien of iemand een ban heeft?
Aha, weer wat geleerd. Dankjewel.quote:Op maandag 21 november 2016 17:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
klik op de [ afbeelding ] rechts boven z'n post; een doorgestreepte username betekent een ban.
Daar is hij hard mee bezig maar ik heb t idee dat de huisarts geen acute noodzaak voor opname ziet.quote:Op maandag 21 november 2016 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Tong, zoek aub professionele hulp.
Ik heb ook niet het idee dat hij heel doortastend is, behalve op FOK!quote:Op maandag 21 november 2016 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar is hij hard mee bezig maar ik heb t idee dat de huisarts geen acute noodzaak voor opname ziet.Hij heeft ook al 2 wk voor niks zitten wachten omdat zijn aanmelding niet doorgekomen is.
Dat is heel lastig als het over jezelf gaat.quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat hij heel doortastend is, behalve op FOK!
Nah, twee of drie weken een cold turkey volhouden getuigd wel van karakter. Hij claimde twee flessen wijn per dag te drinken. Meestal is het veel meer dan mensen zeggen. Hij was echt weken ziek, dat ben je niet van anderhalve liter wijn per dag.quote:Op maandag 21 november 2016 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat hij heel doortastend is, behalve op FOK!
quote:Op maandag 21 november 2016 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is heel lastig als het over jezelf gaat.
vandaag intake las ik.quote:Op maandag 21 november 2016 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Tong, zoek aub professionele hulp.
Om half 12.quote:Op donderdag 24 november 2016 07:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh kijk aan, hopelijk gaan ze hem helpen.
Als ik het zo zie van de laatste dagen hoop ik van wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 07:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh kijk aan, hopelijk gaan ze hem helpen.
Go Tong!quote:Op donderdag 24 november 2016 08:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half 12.
Neef rijd me naar Tiel.
Goeiemorgen.
Komt goedquote:Op donderdag 24 november 2016 08:15 schreef Fogel het volgende:
Zie het topic nu pas voor het eerst.
Succes en sterkete Tong
Succes Tong!quote:Op donderdag 24 november 2016 08:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half 12.
Neef rijd me naar Tiel.
Goeiemorgen.
Dit!quote:Op donderdag 24 november 2016 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik het zo zie van de laatste dagen hoop ik van wel.
650.000 posts op FOK! en ze komen met dit!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |