Ben nu aan het lullen met m'n hulp in de huishouding.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:54 schreef praadje het volgende:
Fijne dag vandaag Tong, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Praat het lekker van je af met je hulp en met Hans.
Dan moet je niet tussendoor op je pc kijken maar hem/haar aandacht geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nu aan het lullen met m'n hulp in de huishouding.
Vrouwelijk?quote:Op woensdag 16 november 2016 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nu aan het lullen met m'n hulp in de huishouding.
Ik heb net een uur met haar zitten praten.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:04 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dan moet je niet tussendoor op je pc kijken maar hem/haar aandacht geven.
Mea culpa.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net een uur met haar zitten praten.
Volgens mij plast ze zittend. Maar dat wil natuurlijk niks meer zeggen tegenwoordig.quote:
En? Al iets gehoord?quote:Op woensdag 16 november 2016 08:01 schreef tong80 het volgende:
Ik word vandaan gebeld of het bericht van de huisarts is doorgekomen. Dan is het afwachten tot de intake. Die bepaalt wat voor een traject het wordt.
Gelukkig gaat het een stuk beter. Gisteren een grote terugval.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Al iets gehoord?
Heb je een iets betere dag vandaag?
Probeer het niet te bagatelliseren bij je intake, je kan ook je voorkeur uitspreken, succesquote:Op woensdag 16 november 2016 08:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word vandaan gebeld of het bericht van de huisarts is doorgekomen. Dan is het afwachten tot de intake. Die bepaalt wat voor een traject het wordt. Gisteren een vreselijke kutdag. Kon m'n verhaal gelukkig kwijt. Ben naar bed gegaan er later een uurtje uit. Vannacht redelijk geslapen.
Hopen dat het tijdelijk was. Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet het, speel open kaart. Dat heb ik inmiddels wel geleerd.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Probeer het niet te bagatelliseren bij je intake, je kan ook je voorkeur uitspreken, succes
Zo te zien heeft hij weer een terugval.quote:
Hopelijk overwint ie ook die.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij weer een terugval.
Ja ik vrees het ook. Hopelijk zien de instellingen nu ool de noodzaak voor opname.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit vooral.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook. Hopelijk zien de instellingen nu ool de noodzaak voor opname.
Blijf vooral nabellen naar de instantie (1x per week ofzo).quote:Op donderdag 17 november 2016 22:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik vrees het ook. Hopelijk zien de instellingen nu ool de noodzaak voor opname.
Prachtig ook dat zo iemand alle ruimte krijgt en men hem vooral niet een beetje tegen zichzelf in bescherming neemt. Als iemand hier roept 'ik heb een hand pillen die ik nú neem' worden de instanties ingelicht en de topics en het account preventief gesloten. Maar als iemand toegeeft een alcoholprobleem te hebben, en hij vervolgens 's avonds half FOK! overstruint om vervelend te doen dan moet het allemaal maar kunnen, want iedereen is zo welkom. Neem zo iemand dan ff in bescherming en gooi 'm eraf tot de volgende morgen. Of - ik noem maar wat geks - ga eens in gesprek als zo iemand zó'n pareltje van FOK! is...quote:Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is toch wel een aantal keren weggeweest vanwege zijn gedrag?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prachtig ook dat zo iemand alle ruimte krijgt en men hem vooral niet een beetje tegen zichzelf in bescherming neemt. Als iemand hier roept 'ik heb een hand pillen die ik nú neem' worden de instanties ingelicht en de topics en het account preventief gesloten. Maar als iemand toegeeft een alcoholprobleem te hebben, en hij vervolgens 's avonds half FOK! overstruint om vervelend te doen dan moet het allemaal maar kunnen, want iedereen is zo welkom. Neem zo iemand dan ff in bescherming en gooi 'm eraf tot de volgende morgen. Of - ik noem maar wat geks - ga eens in gesprek als zo iemand zó'n pareltje van FOK! is...
Het is hier ook geen verslavingskliniek hè.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prachtig ook dat zo iemand alle ruimte krijgt en men hem vooral niet een beetje tegen zichzelf in bescherming neemt. Als iemand hier roept 'ik heb een hand pillen die ik nú neem' worden de instanties ingelicht en de topics en het account preventief gesloten. Maar als iemand toegeeft een alcoholprobleem te hebben, en hij vervolgens 's avonds half FOK! overstruint om vervelend te doen dan moet het allemaal maar kunnen, want iedereen is zo welkom. Neem zo iemand dan ff in bescherming en gooi 'm eraf tot de volgende morgen. Of - ik noem maar wat geks - ga eens in gesprek als zo iemand zó'n pareltje van FOK! is...
Volgens mij was dat vóór deze openbaring. Maar inderdaad; hij is recentelijk wel wat 'weggeweest'.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is toch wel een aantal keren weggeweest vanwege zijn gedrag?
Daarom juist, je hoeft dit gedrag toch niet te faciliteren?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is hier ook geen verslavingskliniek hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |