Ik speel Dva/Pharah maar rond de 1700 doen mensen echt wazige dingenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met welke hero speel je zelf?
Met een goeie healer,Sombra Symettra D.V.A of Thorjbjorn kan ik veel werk verzetten voor mijn team.
Heb hetzelfde geneuzel. Net nog een pot verloren omdat een aantal mongolen aan het pushen waren op de spawn in hollywood en een pharah die doodleuk over ze heen vliegt en de objective paktquote:Op maandag 2 januari 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee hoe je met solo queue een beetje upranked? Ben inmiddels al 350 punten verloren door retard plays en leavers. Queuen met een maat gaat niet die is 3100 (max 1000 verschil om samen te spelen) en ik wordt er behoorlijk gek van, elke keer die mongolen die 1 voor 1 de side willen pakken etc.
Kan je niet vinden ouwe reus, wat is je nickname met de # erachter?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:45 schreef skittelman het volgende:
[..]
Heb hetzelfde geneuzel. Net nog een pot verloren omdat een aantal mongolen aan het pushen waren op de spawn in hollywood en een pharah die doodleuk over ze heen vliegt en de objective pakt
wil best samen met jou een avondje ranked doen poepz0r (mijn un:Mxmayne1)
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
PC natuurlijk. Console peasants.
Hij zit op PS4, net als ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan je niet vinden ouwe reus, wat is je nickname met de # erachter?
quote:
Wat is daar kapot aan dan?quote:
Ik merk dat hij met name Reaper niet altijd goed pakt.quote:
Alles. Personages die niet goed registeren, personages hooken die je niet kan zien, locatie-manipulatie.quote:
quote:Firstly, the hook victim will now move in to the position directly in front of Roadhog, rather than just a straight line towards him. There is a cap on how far 'to the side' you can be pulled, so you can't just hook someone, spin 180, and dump someone off a cliff. This part (along with some other bug fixes) should generally make the hook feel more consistent as to where the victims get pulled.
Secondly, the line-of-sight check to see if a hook should connect or not is now checked from Roadhog's position, instead of the hook's position. This basically means the hook can't connect to targets that Roadhog himself can't see.
Lastly, there is a new persistent line-of-sight check back to Roadhog once the hook has landed. If this check fails, the hook breaks off and returns to Roadhog. This means if you get hooked and move out of LOS quickly (either you dashed, were falling, were pushed, etc), the hook will now break early and not pull the target.
Overall these changes will likely make Roadhog a bit weaker, but we'll evaluate his performance once we get people playing him and make adjustments as necessary.
Scheelt iets in de tijd die ervoor nodig is.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wel Diablo sprays van Heroes in Diablo outfits maar dan geen Skins?
Kan nog komen dus hoop het wel ze zien er vet uit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Scheelt iets in de tijd die ervoor nodig is.
Oké. Ik heb heel veel Roadhog gespeeld maar speel de laatste tijd veel Lucio. Ik dacht dat de grootste problemen na de vorige fix van de hook wel opgelost waren. Zal wel niet dus.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alles. Personages die niet goed registeren, personages hooken die je niet kan zien, locatie-manipulatie.
Dit worden de fixes in PTR:
[..]
Frustrerend inderdaad. De populariteit van het spel zorgt er ook voor dat veel trolls hierop afkomen. Hopelijk dat ze vanaf seizoen 4 het rating-systeem meer aanpassen, waarbij persoonlijke statistieken tijdens de match meer invloed hebben hoeveel punten je wint/verliest na een match.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:42 schreef Omega het volgende:
Ik heb een cursed account. Ik dacht het al langer maar vandaag onderstrepen de feiten dat wel.
Speelde nog even verder op het account van mijn dochter. 7W-1D-1L rank 2723
Daarna op mijn eigen account, na 9 nederlagen op rij, die first win of the day maar gelaten. Rank 1812
Ook voor het eerst als eerste een wedstrijd verlaten. Gibraltar aanval. Ik als Lucio. We krijgen met moeite de payload onder dat viaduct. Ik ga dood, kijk even naar mijn medespelers, zie een Soldier uit de linker uitgang rechtstreeks naar de afgrond te rennen, en te springen. Ik respawn vol verbazing, staat een reaper daar gewoon tegen een muur te schieten. Toen was de maat wel even vol. PS4 uitgezet.
Dit was wel de meest extreme maar het was vandaag echt erg. En de teams waar wij tegen speelden konden het wel.
Ik ben zeker geen wereldster in dit spel, maar enige dat ik vraag is dat spelers proberen te doen wat hun taak is. Gezien het mij nu weer erg frustreerd, denk ik dat ik voorlopig maar niet meer ga spelen.
Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Frustrerend inderdaad. De populariteit van het spel zorgt er ook voor dat veel trolls hierop afkomen. Hopelijk dat ze vanaf seizoen 4 het rating-systeem meer aanpassen, waarbij persoonlijke statistieken tijdens de match meer invloed hebben hoeveel punten je wint/verliest na een match.
En misschien zoals andere games de optie toevoegen dat je in-game kan zien hoe hele team presteert, ipv alleen je eigen stats. Merk toch dat ik vaak speel met spelers zonder zelfreflectie.
Als ze dat op die manier veranderen is Symettra gezien denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.
Ben het met je eens dat persoonlijke stats niet het belangrijkste is. Zoals je bedoelt ruimte vrijmaken voor jouw eigen team, maar ook een hele belangrijke kill op bijv. Mercy van de tegenstander kan de wedstrijd kantelen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.
Ik probeer zo veel mogelijk met een team te gaan. Maar dat lukt ook niet altijd gezien de tijd dat mensen online komen. Maar als een team probeert om de taken uit te voeren, gebruik ik bijna altijd de optie om als team verder te gaan. Zelfs als het een nederlaag was. Maar ook al een keer gehad, dat we zo een afk in eigen respawn hadden als aanvulling op het team waar ik in zat.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:38 schreef ems. het volgende:
Regel een team jongens. Ik zie al die frustraties voorbij komen die zo eenvoudig vermeden kunnen worden
Duidelijk! Ik doel alleen meer op dat je actief want mensen gaat zoeken waar je regelmatig mee samen kan spelen. Dus niet dat je elkaar toevoegt aan friends voor een one-night-stand maar meer richting open relatiequote:Op donderdag 5 januari 2017 13:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik probeer zo veel mogelijk met een team te gaan. Maar dat lukt ook niet altijd gezien de tijd dat mensen online komen. Maar als een team probeert om de taken uit te voeren, gebruik ik bijna altijd de optie om als team verder te gaan. Zelfs als het een nederlaag was. Maar ook al een keer gehad, dat we zo een afk in eigen respawn hadden als aanvulling op het team waar ik in zat.
Maar klopt, helpt wel vaak. Helaas niet altijd mogelijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:04 schreef Omega het volgende:
Voor alle duidelijkheid, goed is ook niet wat ik zoek, maar vooral mensen die proberen hun taak uit te voeren. Of ook een keer tank of healer gaan als het team er om vraagt. Zou mooi zijn als mensen goed zijn, maar ik ben al tevreden met team samenstelling en taken uitvoeren
Jammer dat jij niet op de PS4 zit lange.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik ben altijd tank of healer.
Nog Xbox One spelers hiero?
Ik speel vaak healer (Lucio, Zynyatta), maar tanks minder. Vooral Reinhardt ben ik gewoon niet zo goed in. Speel wel erg vaak D.Va, maar dat is een offtank wmb geen maintank.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik ben altijd tank of healer.
Nog Xbox One spelers hiero?
Ik had een PS4 maar heb die weggedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet op de PS4 zit lange.
Voelt goed.quote:
Als ze zwak was dan werd ze niet zoveel gespeeld denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een Ana nerf? Die is toch al zwak?
Je bedoelt de beste Support en meest gespeelde competitive hero uit de game? Ja, zwakjes welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een Ana nerf? Die is toch al zwak?
Op de console is het moeilijker richten hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt de beste Support en meest gespeelde competitive hero uit de game? Ja, zwakjes wel
Console is dan ook totaal niet waar naar gekeken wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de console is het moeilijker richten hè.
Op de console is Torbjorn ook nog viable.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de console is het moeilijker richten hè.
Laat ze die Ana nerf niet doortrekken naar de console dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Console is dan ook totaal niet waar naar gekeken wordt
Op pc ookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de console is Torbjorn ook nog viable.
Dan moet je niet bij mij wezenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ze die Ana nerf niet doortrekken naar de console dan.
Een Sound Barrier is niets meer dan een schild, afhankelijk van afstand en duur kan D.Va dat kapot maken, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vriendin deed net een sound barrier op het moment van een tegenstanders Nerf this maar ging toch dood kan dat?
Mijn vraag is hoort een sound barrier dat niet te blokken?
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een Sound Barrier is niets meer dan een schild, afhankelijk van afstand en duur kan D.Va dat kapot maken, ja.
Ja. Maar dan moet je niet midden in de explosie staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?
Daar komt het stukje afstand bij kijken. Geen idee of Squishies genoeg health hebben ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?
Nouja niet viable... minder viable. Op de PC is hij echt te makkelijk gecounterd en niet echt mobiel.quote:
Klopt, hij is zeker niet toptier. Maar op sommige maps kan je mooi Sym + Torb, de meeste teamgevechten win je wel met 150 HP meerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja niet viable... minder viable. Op de PC is hij echt te makkelijk gecounterd en niet echt mobiel.
Zarya kreeg daar overduidelijk een berg lood in d'r kop (zie ook rode crosshair) maar ik dacht dat ze altijd nog wel net op tijd kon shielden, zoals je zegt over Mei en Reaper. Misschien gewoon niet getriggered? Ik zie wel wat blauwe waasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:03 schreef Necrodeath het volgende:
Hebben jullie die nieuwe hook op de PTR al gezien? Vrij waardeloos nu als je target net een hoekje om loopt, want ookal krijg je een hitmarker, de hook trekt je target niet naar je toe.
Dit zal veel frustratie wegnemen.
De andere kant is dat de hook je target dichterbij trekt lijkt het wel, met als gevolg dat Mei/Reaper ook instant kills zijn (vaak nu niet het geval, ik kan bijna altijd wel Iceblock/Wraith Form doen omdat ik net niet dood ben), maar zelfs Zarya ook (400hp).
Kans natuurlijk dat door rng veel pellets headshots waren, maar het blijft enorm veel damage.
Ana main spotted.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef Questular het volgende:
Ik vind ana prima zoals ze nu is, jammer dat ze een nerf krijgt.
Nee nog niet. Vind die patches echt veel te lang duren. Komt er ook nog een sym nerf aan trouwens? Dat zij 3 tanks kan killen is echt niet normaalquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:53 schreef Najieto het volgende:
Is die patch voor roadhog hook fix al geweest? Zo ja, geen idee wat ze gedaan hebben want de hook is buggy as fuck want hij gaat dwars door randen van muren heen.
ik heb als rhein weinig problemen met symmetra, melee--shield--melee-shield en final blow. Op die manier stacked haar damage niet en is ze binnen 3 sec dood. Ze is eigenlijk alleen vervelend als de rest van je team vroeg in de game dood gaat zodat ze haar ult snel heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Nee nog niet. Vind die patches echt veel te lang duren. Komt er ook nog een sym nerf aan trouwens? Dat zij 3 tanks kan killen is echt niet normaal
Lijkt ook wel dat hoe hoger mijn rank in comp is, hoe meer bagger ik in mijn teams krijg. *rage quit*
Ja ik soloque veel en heb niet bepaald geluk met mijn team. Vaak ook veel Hanzo/Widow trolls. Niks mis mee als ze het goed doen, alleen is dat vaak niet het geval.quote:Op maandag 23 januari 2017 08:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb als rhein weinig problemen met symmetra, melee--shield--melee-shield en final blow. Op die manier stacked haar damage niet en is ze binnen 3 sec dood. Ze is eigenlijk alleen vervelend als de rest van je team vroeg in de game dood gaat zodat ze haar ult snel heeft
Dat lijkt me toepasselijk voor elke characterquote:Op maandag 23 januari 2017 16:57 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Vaak ook veel Hanzo/Widow trolls. Niks mis mee als ze het goed doen, alleen is dat vaak niet het geval.
Pffff hoor deze opschepperquote:Op maandag 23 januari 2017 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me toepasselijk voor elke character
Bij mij gaat het de laatste tijd toevallig trouwens vaak prima met de snipers. Veel goede widows en hanzos. En zelf ben ik ook een tamelijk degelijke hanzo, al zeg ik het zelf
Door een bug kan Symettra nu haar Shield generator soms wel en soms niet in de spawn point van je team zetten dat is vooral bij een map als Hanamura uitstekend natuurlijk gezien objectief B er maar een paar meter vandaan is.quote:Op maandag 23 januari 2017 08:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb als rhein weinig problemen met symmetra, melee--shield--melee-shield en final blow. Op die manier stacked haar damage niet en is ze binnen 3 sec dood. Ze is eigenlijk alleen vervelend als de rest van je team vroeg in de game dood gaat zodat ze haar ult snel heeft
Dat zal dan zijn waarom ik soms die Shield Generator niet kan vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door een bug kan Symettra nu haar Shield generator soms wel en soms niet in de spawn point van je team zetten dat is vooral bij een map als Hanamura uitstekend natuurlijk gezien objectief B er maar een paar meter vandaan is.
Geinig, compleet unbalanced natuurlijk, maar leuk voor wat het is.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:34 schreef So_Surreal het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe mode?
Eerst niet, paar keer opgestart zonder dat hij de nieuwe versie had, en de vierde of vijfde keer gaf hij aan dat er een nieuwe versie was. Zodra ik uit het spel ging, begon de update met downloaden.quote:
ik vraag me nog steeds af hoe dat punten systeem werkt. Als je over de tegenstander heen walst in volskaya (een simpele 2-0 zonder leavers) krijg ik er 19 bij (silver kills en gold ob. time) met Rein. Potje er na nipt 3-2 verloren in nepal, 44 in de minquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef Najieto het volgende:
Nieuwe tactiek om uit silver hel te komen. Mercy mainen.Het voelt dan heerlijk als je na een winning streak ineens 70 punten erbij krijgt
Het spel bepaalt ook hoeveel % kans elk team heeft om te winnen aan het begin en dat gaat mee in de berekening. In de simpele 2-0 overwinning had je waarschijnlijk ook 90% kans om te winnenquote:Op maandag 30 januari 2017 09:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af hoe dat punten systeem werkt. Als je over de tegenstander heen walst in volskaya (een simpele 2-0 zonder leavers) krijg ik er 19 bij (silver kills en gold ob. time) met Rein. Potje er na nipt 3-2 verloren in nepal, 44 in de min
Ik ook. Maar ik ben bijzonder slecht in wiskundige kansberekeningen dus ik ga me daar niet in verdiepenquote:Op maandag 30 januari 2017 09:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af hoe dat punten systeem werkt. Als je over de tegenstander heen walst in volskaya (een simpele 2-0 zonder leavers) krijg ik er 19 bij (silver kills en gold ob. time) met Rein. Potje er na nipt 3-2 verloren in nepal, 44 in de min
Hoeveel punten moet je hebben om uit zilver te komen? Ik heb 2700 ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef Najieto het volgende:
Nieuwe tactiek om uit silver hel te komen. Mercy mainen.Het voelt dan heerlijk als je na een winning streak ineens 70 punten erbij krijgt
Ik bedoel 70 SR. Niet die punten die krijgt na afloop waar je als je er 3000 van hebt gold weapons mee kan kopen. Ik heb het in mijn laatste post ge-edit zodat het duidelijker is.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je hebben om uit zilver te komen? Ik heb 2700 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |