Console is dan ook totaal niet waar naar gekeken wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de console is het moeilijker richten hè.
Op de console is Torbjorn ook nog viable.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de console is het moeilijker richten hè.
Laat ze die Ana nerf niet doortrekken naar de console dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Console is dan ook totaal niet waar naar gekeken wordt
Op pc ookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de console is Torbjorn ook nog viable.
Dan moet je niet bij mij wezenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ze die Ana nerf niet doortrekken naar de console dan.
Een Sound Barrier is niets meer dan een schild, afhankelijk van afstand en duur kan D.Va dat kapot maken, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vriendin deed net een sound barrier op het moment van een tegenstanders Nerf this maar ging toch dood kan dat?
Mijn vraag is hoort een sound barrier dat niet te blokken?
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een Sound Barrier is niets meer dan een schild, afhankelijk van afstand en duur kan D.Va dat kapot maken, ja.
Ja. Maar dan moet je niet midden in de explosie staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?
Daar komt het stukje afstand bij kijken. Geen idee of Squishies genoeg health hebben ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je de sound barrier op het moment doet als D.v.a explodeerd kan je daarmee je team redden toch?
Nouja niet viable... minder viable. Op de PC is hij echt te makkelijk gecounterd en niet echt mobiel.quote:
Klopt, hij is zeker niet toptier. Maar op sommige maps kan je mooi Sym + Torb, de meeste teamgevechten win je wel met 150 HP meerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja niet viable... minder viable. Op de PC is hij echt te makkelijk gecounterd en niet echt mobiel.
Zarya kreeg daar overduidelijk een berg lood in d'r kop (zie ook rode crosshair) maar ik dacht dat ze altijd nog wel net op tijd kon shielden, zoals je zegt over Mei en Reaper. Misschien gewoon niet getriggered? Ik zie wel wat blauwe waasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:03 schreef Necrodeath het volgende:
Hebben jullie die nieuwe hook op de PTR al gezien? Vrij waardeloos nu als je target net een hoekje om loopt, want ookal krijg je een hitmarker, de hook trekt je target niet naar je toe.
Dit zal veel frustratie wegnemen.
De andere kant is dat de hook je target dichterbij trekt lijkt het wel, met als gevolg dat Mei/Reaper ook instant kills zijn (vaak nu niet het geval, ik kan bijna altijd wel Iceblock/Wraith Form doen omdat ik net niet dood ben), maar zelfs Zarya ook (400hp).
Kans natuurlijk dat door rng veel pellets headshots waren, maar het blijft enorm veel damage.
Ana main spotted.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef Questular het volgende:
Ik vind ana prima zoals ze nu is, jammer dat ze een nerf krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |