abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:10:28 #226
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167884502
20k damage en 3k healing als soldier 76 geen mvp :'(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:28:39 #227
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_167885003
Alleen maar de nieuwe map gespeeld vandaag. Ik vind 'm echt briljant.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:31:56 #228
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167885069
ik nog niet ben wel zo blij dat roadhog eindelijk gefixed is
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_167894016
Ik heb een cursed account. Ik dacht het al langer maar vandaag onderstrepen de feiten dat wel.
Speelde nog even verder op het account van mijn dochter. 7W-1D-1L rank 2723
Daarna op mijn eigen account, na 9 nederlagen op rij, die first win of the day maar gelaten. Rank 1812
Ook voor het eerst als eerste een wedstrijd verlaten. Gibraltar aanval. Ik als Lucio. We krijgen met moeite de payload onder dat viaduct. Ik ga dood, kijk even naar mijn medespelers, zie een Soldier uit de linker uitgang rechtstreeks naar de afgrond te rennen, en te springen. Ik respawn vol verbazing, staat een reaper daar gewoon tegen een muur te schieten. Toen was de maat wel even vol. PS4 uitgezet.
Dit was wel de meest extreme maar het was vandaag echt erg. En de teams waar wij tegen speelden konden het wel.

Ik ben zeker geen wereldster in dit spel, maar enige dat ik vraag is dat spelers proberen te doen wat hun taak is. Gezien het mij nu weer erg frustreerd, denk ik dat ik voorlopig maar niet meer ga spelen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:03:35 #230
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_167899396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:42 schreef Omega het volgende:
Ik heb een cursed account. Ik dacht het al langer maar vandaag onderstrepen de feiten dat wel.
Speelde nog even verder op het account van mijn dochter. 7W-1D-1L rank 2723
Daarna op mijn eigen account, na 9 nederlagen op rij, die first win of the day maar gelaten. Rank 1812
Ook voor het eerst als eerste een wedstrijd verlaten. Gibraltar aanval. Ik als Lucio. We krijgen met moeite de payload onder dat viaduct. Ik ga dood, kijk even naar mijn medespelers, zie een Soldier uit de linker uitgang rechtstreeks naar de afgrond te rennen, en te springen. Ik respawn vol verbazing, staat een reaper daar gewoon tegen een muur te schieten. Toen was de maat wel even vol. PS4 uitgezet.
Dit was wel de meest extreme maar het was vandaag echt erg. En de teams waar wij tegen speelden konden het wel.

Ik ben zeker geen wereldster in dit spel, maar enige dat ik vraag is dat spelers proberen te doen wat hun taak is. Gezien het mij nu weer erg frustreerd, denk ik dat ik voorlopig maar niet meer ga spelen.
Frustrerend inderdaad. De populariteit van het spel zorgt er ook voor dat veel trolls hierop afkomen. Hopelijk dat ze vanaf seizoen 4 het rating-systeem meer aanpassen, waarbij persoonlijke statistieken tijdens de match meer invloed hebben hoeveel punten je wint/verliest na een match.

En misschien zoals andere games de optie toevoegen dat je in-game kan zien hoe hele team presteert, ipv alleen je eigen stats. Merk toch dat ik vaak speel met spelers zonder zelfreflectie.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_167899919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:03 schreef iPat het volgende:

[..]

Frustrerend inderdaad. De populariteit van het spel zorgt er ook voor dat veel trolls hierop afkomen. Hopelijk dat ze vanaf seizoen 4 het rating-systeem meer aanpassen, waarbij persoonlijke statistieken tijdens de match meer invloed hebben hoeveel punten je wint/verliest na een match.

En misschien zoals andere games de optie toevoegen dat je in-game kan zien hoe hele team presteert, ipv alleen je eigen stats. Merk toch dat ik vaak speel met spelers zonder zelfreflectie.
Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 januari 2017 @ 13:33:47 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167900282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.
Als ze dat op die manier veranderen is Symettra gezien denk ik.

Tenminste mijn tactiek sinds de update is zo snel mogelijk die ultra vol krijgen en dat Shield neer planten ergens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167900444
Regel een team jongens. Ik zie al die frustraties voorbij komen die zo eenvoudig vermeden kunnen worden :P
Conscience do cost.
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:49:29 #234
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_167900838
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Enige nadeel vind ik van persoonlijke stats, dat het soms belangrijk is wat je doet terwijl het geen stats oplevert. Ik wil soms in bv King's row nog wel eens met D.Va of Reaper aan de andere kant komen, in mijn eentje het gebied "pakken". Dan komen soms 4 van de tegen partij naar dat gebied en ben ik kansloos, maar zorgt er vaak wel voor dat mijn team opschuift en voorbij die poort is. Maar ik ben het met je eens, dat er iets moet gebeuren. Helaas zal dat altijd iets scheefs laten zien.
Ben het met je eens dat persoonlijke stats niet het belangrijkste is. Zoals je bedoelt ruimte vrijmaken voor jouw eigen team, maar ook een hele belangrijke kill op bijv. Mercy van de tegenstander kan de wedstrijd kantelen.

Maar het zegt wel iets als je bijv. 3 gold hebt, betekent dat je toch wel iets hebt gedaan. Dat hoort naar mijn mening mee te wegen in het puntensysteem. Maar dan zal je waarschijnlijk spelers krijgen die alleen op schilden schieten puur voor alleen damage done. Maar misschien een idee dat ze de statistieken zoals eliminations, healing, obj. time etc dermate kunnen omschalen in punten per speler aan het einde van de wedstrijd, en dat de beste speler meer punten krijgt/minder punten verliest tov. de andere spelers.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_167900855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:38 schreef ems. het volgende:
Regel een team jongens. Ik zie al die frustraties voorbij komen die zo eenvoudig vermeden kunnen worden :P
Ik probeer zo veel mogelijk met een team te gaan. Maar dat lukt ook niet altijd gezien de tijd dat mensen online komen. Maar als een team probeert om de taken uit te voeren, gebruik ik bijna altijd de optie om als team verder te gaan. Zelfs als het een nederlaag was. Maar ook al een keer gehad, dat we zo een afk in eigen respawn hadden als aanvulling op het team waar ik in zat.
Maar klopt, helpt wel vaak. Helaas niet altijd mogelijk.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 januari 2017 @ 13:52:36 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167900924
Mijn team heeft ook al vorm al kan mijn beste vriend er niks van en kunnen mijn zwager en vriendin niet tegelijkertijd spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167901046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:50 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik probeer zo veel mogelijk met een team te gaan. Maar dat lukt ook niet altijd gezien de tijd dat mensen online komen. Maar als een team probeert om de taken uit te voeren, gebruik ik bijna altijd de optie om als team verder te gaan. Zelfs als het een nederlaag was. Maar ook al een keer gehad, dat we zo een afk in eigen respawn hadden als aanvulling op het team waar ik in zat.
Maar klopt, helpt wel vaak. Helaas niet altijd mogelijk.
Duidelijk! Ik doel alleen meer op dat je actief want mensen gaat zoeken waar je regelmatig mee samen kan spelen. Dus niet dat je elkaar toevoegt aan friends voor een one-night-stand maar meer richting open relatie :P Er zullen vast wel fora (reddit) zijn waar je zoiets kan regelen.

Maar ik heb ook makkelijk praten. Ik game eigenlijk al 15 jaar lang met dezelfde vrienden. Sommigen zijn inderdaad ook niet zo goed maar het maakt mij eigenlijk ook helemaal niet meer uit om (rating) te verliezen.
Conscience do cost.
pi_167901173
Voor alle duidelijkheid, goed is ook niet wat ik zoek, maar vooral mensen die proberen hun taak uit te voeren. Of ook een keer tank of healer gaan als het team er om vraagt. Zou mooi zijn als mensen goed zijn, maar ik ben al tevreden met team samenstelling en taken uitvoeren :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_167901249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:04 schreef Omega het volgende:
Voor alle duidelijkheid, goed is ook niet wat ik zoek, maar vooral mensen die proberen hun taak uit te voeren. Of ook een keer tank of healer gaan als het team er om vraagt. Zou mooi zijn als mensen goed zijn, maar ik ben al tevreden met team samenstelling en taken uitvoeren :)
_O- Ik ben altijd tank of healer.

Nog Xbox One spelers hiero?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 januari 2017 @ 14:10:12 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167901256
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O- Ik ben altijd tank of healer.

Nog Xbox One spelers hiero?
Jammer dat jij niet op de PS4 zit lange.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167901344
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O- Ik ben altijd tank of healer.

Nog Xbox One spelers hiero?
Ik speel vaak healer (Lucio, Zynyatta), maar tanks minder. Vooral Reinhardt ben ik gewoon niet zo goed in. Speel wel erg vaak D.Va, maar dat is een offtank wmb geen maintank.
Zarya is ook leuk, maar ligt vooral aan de rest van het team. Als enige tank is Zarya niet zo goed IMO.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_167901959
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jammer dat jij niet op de PS4 zit lange.
Ik had een PS4 maar heb die weggedaan. ;(

Daarnaast zuig ik best hard in dit spel. Op Zenyata. Die gaat wel heel aardig. En D.Va gaat me ook aardig af.
  Redactie Games donderdag 5 januari 2017 @ 23:57:50 #243
181272 crew  Noppie2000
pi_167916019
Ana nerf :9~
D.Va nerf :9~
pi_167916777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Ana nerf :9~
D.Va nerf :9~
Voelt goed.
Sombra ook een kleine buff erbij. Hoop dat de nieuwe patch niet lang op zich laat wachten :)
Doe eens niet.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:09:58 #245
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_167920539
ik kom er zojuist achter hoe belangrijk een goede reinhardt is, 5wins achter elkaar. Tutorials kijken op YT werpt ook zijn vruchten af.

Maar het beste werkt nog altijd een team waar mensen doen wat er gevraagd wordt en ult's combineren. De spirit dragon die 4 man killed die door mijn hammer strike zijn gevloerd voelde heerlijk.
Lege virente, virent cuncta
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 januari 2017 @ 11:13:31 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167920625
Waarom een Ana nerf? Die is toch al zwak?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:33:40 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_167921094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een Ana nerf? Die is toch al zwak?
Als ze zwak was dan werd ze niet zoveel gespeeld denk ik :P.
pi_167921144
Ana was zelfs na de ult nerf nog belachelijk sterk :P

Maar ik denk dat ze met deze nerf wel op niveau komt.
Conscience do cost.
  Redactie Games vrijdag 6 januari 2017 @ 11:36:30 #249
181272 crew  Noppie2000
pi_167921146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom een Ana nerf? Die is toch al zwak?
Je bedoelt de beste Support en meest gespeelde competitive hero uit de game? Ja, zwakjes wel :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 januari 2017 @ 11:37:09 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167921154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:36 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt de beste Support en meest gespeelde competitive hero uit de game? Ja, zwakjes wel :D
Op de console is het moeilijker richten hè.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')