Niet zo beledigd johquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef ArtistA het volgende:
We wonnen wel door die res. Jeetje wat een domme reacties, dacht dat fokkers dit spelletje wel doorhadden. Ik ren namelijk niet 'weg', maar naar dekking, zodat ik daarna weer kan healen. Denken is ook moeilijk he.
Ana is echt een briljant ontworpen hero. Heb er pas 8 uurtjes in of zo, maar ik ga haar nog vaak spelen weet ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:23 schreef Questular het volgende:
Ana nu mn meest gespeelde character. Ana![]()
/dagboek
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet zo beledigd johHet viel me gewoon op.
Wil je dan een goed gedaan, toppertje!? Bij deze
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.
Ik was gewoon erg verbaasd door jullie reacties en had geen gebash verwacht op zo'n filmpje... Misschien heb ik het spelletje wat vaker gespeeld dan sommigen hier.
Deze discussie kunnen we tot in de eindigheid doortrekken. Ik zal me excuseren als ik insinueerde jullie dom te vinden, dat had inderdaad niet gehoeven.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?
Het is toch ook zeker geen gebash? De res was mooi, maar daarna gaat Bastion dood en zien we nog 2 anderen met kritieke health. Dat mag toch opgemerkt worden?
Maar goed
Iemand hier al met Symmetra gespeeld? Werkt ze tof? Is ze viable?.
Tofste hero die er is, maar ik speel dan ook altijd stealth classes of iets vergelijkbaars in gamesquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Minder sterk als gehoopt. Voornamelijk goed om de health packs onder controle te houden. Haar SMG kan ook dikke damage doen, maar het hacken duurt lang en moet line of sight hebben. De PTR lijkt haar nu wel een stuk beter te maken (ze kan daar nu door schilden heen hacken).quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.
Zeg dat wel -.-. Met een hoop valt gewoon niet te spelen. Mja ff doorbijten. Placements voltooien en dan hopen op een winstreak om die mongolen achter je te latenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:02 schreef iPat het volgende:
Wat een waardeloze matchmaking zeg...vorig seizoen nog diamond rank, nu na 7 placement matches pas 1 gewonnen.
Is dat 'stay with group' nog niet live?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:07 schreef Najieto het volgende:
[..]
Zeg dat wel -.-. Met een hoop valt gewoon niet te spelen. Mja ff doorbijten. Placements voltooien en dan hopen op een winstreak om die mongolen achter je te laten
Geen idee. Ik speel solo want ik heb niemand om mee te samen te spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat 'stay with group' nog niet live?
Daar is die functie juist voor, zie deze post. Geen wondermiddel maar lijkt me best handig, in het verleden deed ik dat al wel eens maar dan moest je handmatig die lui terug gaan zoeken waar je mee gespeeld had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:30 schreef Najieto het volgende:
[..]
Geen idee. Ik speel solo want ik heb niemand om mee te samen te spelen.
Sick. Welke map?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:44 schreef iPat het volgende:
Had een krankzinnige match waarbij ik met D.Va uiteindelijk op 75-7 ben geeindigd, en met 44.000 damage done
Nepal. Ging over de volle 5 rondes, en ik denk dat de hele match bij elkaar misschien bijna een uur duurde. Heb de R2 knop ook bijna niet losgelatenquote:
Een uur? Gaat me wat te ver. Ja, je persoonlijke prestaties dragen bij aan de winst of verlies van sr.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:15 schreef iPat het volgende:
[..]
Nepal. Ging over de volle 5 rondes, en ik denk dat de hele match bij elkaar misschien bijna een uur duurde. Heb de R2 knop ook bijna niet losgelaten
Ik merk trouwens bij dit seizoen dat er groot verschil is tussen het aantal punten wat je verliest of wint. Zouden ze ook kijken naar individuele stats wat bepaalt hoeveel erbij/eraf gaat? Zo verloor ik een match kansloos, maar had ik wel 4x goud. Ging maar 10 CP af.
Group up!quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Najieto het volgende:
Het nieuwe seizoen is echt niet te spelen. Potje na potjes alleen maar trolls in ranked die de meest achterlijke picks hebben. Proberen we minuten lang een point te cappen, lukt niet. Na de switch heeft het andere team gewonnen binnen een minuut. Ga lekker trollen in quick ofzo -.-
Roadhog heeft net zijn monster Skin gehad met Halloween.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Met miljoenen mensen die de game spelen, kun je heus wel links en rechts een oproepje plaatsen om eens met iemand samen te spelenFOK!, Reddit, Blizzard Overwatchforum en ga maar door.
Anders wordt het inderdaad doorbijten en er het beste van maken
EDIT: Ik ben er trouwens achtergekomen dat naast een Santa Claus Winston ik in het winterevent ook een Roadhog skin wil met een Candy Cane als hook
Wellicht. Sommige personages hebben back-to-back skins gekregen bij Summer en Halloween, dus het sluit niets uit. Maar het past gewoon zo perfect dat het me grappig leekquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Roadhog heeft net zijn monster Skin gehad met Halloween.
Is het nu niet de beurt aan personages die nog nooit een extra Skin hebben gekregen bij events zo als inderdaad Winston en Sombra bijvoorbeeld.
Overwatch is gelukkig niet zo als Streetfighter en Mortaliteit Kombat waar ze 100 skins voor een Ryu of Scorpion verzinnen terwijl anderen niks krijgen.
Ik merk dat dit seizoen de troll-gehalte behoorlijk is toegenomen. Waarschijnlijk te maken met het feit dat QP nu ook de hero-limit heeft, waardoor het voor de trolls ook niet meer uitmaakt of ze nou QP of Competitive doen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Najieto het volgende:
Het nieuwe seizoen is echt niet te spelen. Potje na potjes alleen maar trolls in ranked die de meest achterlijke picks hebben. Proberen we minuten lang een point te cappen, lukt niet. Na de switch heeft het andere team gewonnen binnen een minuut. Ga lekker trollen in quick ofzo -.-
Wat waren je ranks van de vorige twee seasons?quote:Op zondag 11 december 2016 17:16 schreef Questular het volgende:
Dus ik speel mn placements games, win er 7 haal continu gold medals in healing en een hoop votes, nergens meer deaths dan kills. Sommige potjes zelfs 15-2 en 14-3 tegen gold en hoger spelers, spelers complimenteren me zelfs met hoe ik Ana speel en mn rank is silver? Achterlijker kan het niet worden.
Heel veel meer mensen moeten dit echt in gaan zien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:15 schreef ArtistA het volgende:
Ik vind ranked wel verbeterd juist. Ben er ook achtergekomen dat ik zelf vaak de oorzaak was van een hoop frustratie.
Season 1 heb ik niet gespeeld en season 2 had ik gold na de placements maar heb ik verder niet ranked gespeeld omdat ik eerst beter wilde worden. En ik kan ook oprecht zeggen dat ik nu, vooral in de support rol, zo veel beter ben dan tijdens de placements in season 2 dat ik er echt niks van snap dat ik nu zo laag geranked wordt. Ik vraag me af welke data ze gebruiken tijdens je rank bepalen als je in season 2 niks heb gespeeld behalve in quickplay.quote:Op zondag 11 december 2016 17:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat waren je ranks van de vorige twee seasons?
Edits: sowieso niet naar golds kijken trouwens, zegt niet erg veel over je performance over het algemeen.
Ze gebruiken naast je huidige performance ook je rank uit season 1 en 2 als basis en een klein beetje QP. In season 3 hebben ze het systeem iets verandert, zodat iedereen in principe lager geplaatst wordt dan de vorige seizoenen, omdat veel mensen onterecht te hoog zaten en daarna enkel zakten. Nu hebben meer mensen meer kans om daadwerkelijk te klimmen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Season 1 heb ik niet gespeeld en season 2 had ik gold na de placements maar heb ik verder niet ranked gespeeld omdat ik eerst beter wilde worden. En ik kan ook oprecht zeggen dat ik nu, vooral in de support rol, zo veel beter ben dan tijdens de placements in season 2 dat ik er echt niks van snap dat ik nu zo laag geranked wordt. Ik vraag me af welke data ze gebruiken tijdens je rank bepalen als je in season 2 niks heb gespeeld behalve in quickplay.
Die Bastion zal wel een Zarya bubble hebben gekregenquote:Op zondag 11 december 2016 20:38 schreef Omega het volgende:
Ik had eerste 2 seizoenen gold waarbij vorig jaar uiteindelijk 2400 het hogst was. Ik won in placement 6 van de 10 en kreeg toch een bronze ranking 1340. Meerdere keren potg gehad en ook stond ik meer dan de helft van de 10 matches bij te kiezen vier spelers.
Op mijn dochters account, die vorig jaar 2520 als hoogste had. Zelf ook een 4 keer gespeeld op haar placement battles. Ze wint er 4 van de 10, en krijgt ranking 2080.
Die ranking was echt bizar. Inmiddels ben ik opgeklommen tot ruim 2100 als season best.
Verder toch een paar keer een gekke situatie mee gemaakt in het spel.
Een D.Va ult die naast een bastion ontploft die blijft leven.
In de Kill Cam dat mijn tegenstander van 4 health naar 2 gaat toen ik hem raakte terwijl hij geen healing kreeg.
Dat ik in mijn mech ben (zelfs in de killcam duidelijk) maar toch door 1 slag van Reinhardt direct dood ben alsof ik er niet n zat.
Verder wel meer twijfelachtige zaken. En die zullen vast ook in mijn voordeel zijn gebeurd. Maar dat zijn toch vreemde momenten alsof er glitches in het spel zitten.
Verder blijft het een leuk spel, probeer ook wat relaxer te blijven, maar toch al regelmatig zonder healers gespeeld. Want als ik 2-3 keer heb switch naar een healer, dan heb ik er op een gegeven moment ook geen zin meer in
Nee die zijn wel zichtbaar hoor. Was gewoon vreemd.quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Die Bastion zal wel een Zarya bubble hebben gekregenDaarmee kan je de ult van D.Va overleven en vaak gaat die zo snel dat je 'm niet doorhebt.
Volgens mij maak ik nog altijd zelf uit of ik klaag of nietquote:Op zondag 11 december 2016 20:58 schreef ems. het volgende:
Stop met klagen op randoms en regel een teamAls de bovenstaande mensen nou al even samen gaan spelen dan heb je in ieder geval een kans op enige coördinatie.
Matchmaking is langzaam beter aan het worden maar het blijft relatief random. Je kan erover klagen maar je bent altijd in meer of mindere mate afhankelijk van je team. Daarom; regel wat mensen om mee te spelen. Ook al is het casual. Scheelt een hoop frustratie.
Of speel gewoon geen ranked. Dat scheelt je alvast de extra ergernis die rating met zich mee kan brengen etc
Niet als hij echt op het allerlaatste nippertje wordt aangebracht.quote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee die zijn wel zichtbaar hoor. Was gewoon vreemd.
Ik ben niet gefrustreerd over solo ranked, ik vind het prima om met 5 vreemden een potje te gamen met af en toe dat vervelende potje waar niemand tanked etc. Wat ik wel frustrerend vind is het feit dat ik 10 ruk solo placement matches heb gespeeld in season 2, vervolgens 60/70 levels in quickplay heb gespeeld om mn Ana rank waardig te maken en vervolgens word ik in zilver geplaatst. Ik weet dat ze de ranks hebben aangepast maar dit vind ik toch net iets te laag. Van 10 slechte ranked potjes midden gold naar hoog zilver in season 3.quote:Op zondag 11 december 2016 20:58 schreef ems. het volgende:
Stop met klagen op randoms en regel een teamAls de bovenstaande mensen nou al even samen gaan spelen dan heb je in ieder geval een kans op enige coördinatie.
Matchmaking is langzaam beter aan het worden maar het blijft relatief random. Je kan erover klagen maar je bent altijd in meer of mindere mate afhankelijk van je team. Daarom; regel wat mensen om mee te spelen. Ook al is het casual. Scheelt een hoop frustratie.
Of speel gewoon geen ranked. Dat scheelt je alvast de extra ergernis die rating met zich mee kan brengen etc
Haha, ja die van Ana heb ik ook lang gebruikt. Misschien maar gewoon terugzettennquote:Op zondag 11 december 2016 18:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heel veel meer mensen moeten dit echt in gaan zien.
Dit spel, en heel veel andere spellen, zijn echt veel leuker wanneer je de frustratie achter je laat.
Om wat voor reden die frustratie er ook is.
Dat is ook precies waarom ik met Lucio de "Why are you so angry?" en met Ana de "Children, behave" voicelines gebruik.
Waarom heb jij Nick Carter als UIquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Ben opgeklommen van zilver naar plat, maar sinds ik de 2500 over ben gegaan ben ik alleen maar meer mongolen tegen gekomen. Al die attack Torbs, ik kan ze niet meer tellen.
Een muzikaal genie en de mooiste man op aarde. Wat een domme vraag eigenlijk van jou,quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waarom heb jij Nick Carter als UI
Iemand moet ze stellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een muzikaal genie en de mooiste man op aarde. Wat een domme vraag eigenlijk van jou,
Er zijn alleen domme antwoorden haha ja tog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een muzikaal genie en de mooiste man op aarde. Wat een domme vraag eigenlijk van jou,
En domme spelling.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er zijn alleen domme antwoorden haha ja tog?
En dan is het extra frustrerend als je een gigantisch goede start hebt en je point A op de eerste push pakt, en je vervolgens een leaver hebt.quote:Op zondag 18 december 2016 00:40 schreef iPat het volgende:
Had vorig seizoen een rank van 3014, maar dit seizoen wil het maar niet vlotten. Bungel tussen 2700 en 2800, maar matchmaking is gewoon rampzalig. Potjes worden moeizaam gewonnen, maar potjes verliezen gebeurt in een flits.
Het is vooral degenen die denken dat dit Call of Duty is en alleen offense heroes kiezen. Zat zojuist weer in een potje waar ik de enige healer was en de rest bestond uit Soldier, Reaper, Sombra, Genji, Pharah en Tracer. En met nog 30 seconden te gaan switchen ze ineens allemaal naar tanks omdat ze ineens achterkomend dat het dan misschien beter gaat....quote:Op zondag 18 december 2016 07:28 schreef Hitomi het volgende:
[..]
En dan is het extra frustrerend als je een gigantisch goede start hebt en je point A op de eerste push pakt, en je vervolgens een leaver hebt.
Uitleg van zijn maatje: hij had een hud bug en het spel laat hem er niet meer in.
Ik: wat voor hud bug dan???
Hij: ja gewoon alles weg, Health, ult status, etc.
Ik: je bedoelt dat hij door alt+z te toetsen zijn ui heeft verborgen.. Dat is geen bug.
Loss omdat we de payload niet verder dan de eerste choke konden krijgen met 5 man.. Zucht.
Klopt, Ana en Lucio zijn heel sterk. De vraag is alleen hoe goed iemand is met een van die twee. Ana is waarschijnlijk de moeilijkste hero momenteel en nu Lucio's heal is generfd, is ook hij een stuk moeilijker geworden. Mercy is gewoon de makkelijkste healer en efficient ook. Daarom zou ik met haar klimmen itt een van de andere healers.quote:
Knap, team van 7?quote:Op zondag 18 december 2016 16:46 schreef iPat het volgende:
[..]
Het is vooral degenen die denken dat dit Call of Duty is en alleen offense heroes kiezen. Zat zojuist weer in een potje waar ik de enige healer was en de rest bestond uit Soldier, Reaper, Sombra, Genji, Pharah en Tracer. En met nog 30 seconden te gaan switchen ze ineens allemaal naar tanks omdat ze ineens achterkomend dat het dan misschien beter gaat....
Ja, jammer dat ik toen al 3 potjes had verloren, en eindelijk dacht te winnenquote:
Daarom na de 2e löss altijd stoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:48 schreef iPat het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik toen al 3 potjes had verloren, en eindelijk dacht te winnen
Of van team switchen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:12 schreef Najieto het volgende:
[..]
Daarom na de 2e löss altijd stoppen.
Dat vind ik zo fijn aan mercy spelen met een team. Je ziet wat iedereen fout doet en kunt ze daarop wijzen. Als je met een beetje fatsoenlijke lui speelt, zullen ze ook naar je luisteren en switchen. Of ze zijn koppig en gewoon niet zo goed, dan switch ik zelf altijd van mercy af. Je moet toch een punt overbrengenquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:26 schreef iPat het volgende:
Jeezus, competitive 2-0 voor, niks aan het handje zou je zeggen. Direct een leaver van ons team, en uiteindelijk 2-3 verloren.
Weer zo'n dag dat je gewoon niks mag winnen.
Anderzijds ben je (relatief) machteloos om er wat aan te doen. Ik speel graag mercy (2e wat betreft playtime) maar soms word ik emotioneel als ik bedenk wat voor work ik had kunnen doen als soldier/hanzo/pharah in plaats van mensen healen die niet rakenquote:Op maandag 2 januari 2017 13:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat vind ik zo fijn aan mercy spelen met een team. Je ziet wat iedereen fout doet en kunt ze daarop wijzen.
Blijven spelen en goed genoeg worden om de game te kunnen carryen. Competente mensen toevoegen aan friends en samen klimmen.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee hoe je met solo queue een beetje upranked? Ben inmiddels al 350 punten verloren door retard plays en leavers. Queuen met een maat gaat niet die is 3100 (max 1000 verschil om samen te spelen) en ik wordt er behoorlijk gek van, elke keer die mongolen die 1 voor 1 de side willen pakken etc.
Het punt is dat je het team niet kunt carryen. Daarvoor is het verschil te groot tussen de heros (opzich goed gedaan van Blizz). Je hebt nu eenmaal die supporter, defenser etc nodig. Ik kan er wel 30 killen (wat mijn average is nu) maar dan nog heb ik een reinhardt achter mij nodig die de payload pushed (bij wijze van).quote:Op maandag 2 januari 2017 17:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijven spelen en goed genoeg worden om de game te kunnen carryen. Competente mensen toevoegen aan friends en samen klimmen.
Mwa amper. Net ook weer pakken 4 mensen een support tjaquote:Op maandag 2 januari 2017 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door slim te spelen kan je wel degelijk het verschil tussen winst of verlies maken hoor. Gaat daarbij niet eens om het aantal kills.
4 is misschien teveel; maar een Ana + Lucio + Symmetra + 3 tanks of 2 tanks + 1 DPS is zeker iets voor te zeggen hoor. Sterker nog, dat is best sterk.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa amper. Net ook weer pakken 4 mensen een support tja
Met welke hero speel je zelf?quote:Op maandag 2 januari 2017 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa amper. Net ook weer pakken 4 mensen een support tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |