Mwa. Ana was al tijden onderdeel van het superteam. In tournaments was ana/lucio bijna standaard als support.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Nano boost zorgt niet langer voor een toename in bewegingssnelheid
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.
Precies, ze willen de meta veranderen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa. Ana was al tijden onderdeel van het superteam. In tournaments was ana/lucio bijna standaard als support.
Ik denk dat ze uiteindelijk toch om het hoogste niveau heen buffen/nerfen, en dat is maar goed ook
Ik vind het helemaal geen rare nerf, zodra er een nanoboosted Reinhardt achter je aan zit is er gewoon simpelweg geen ontkomen aan - zelfs niet met een Lucio speedboost. Als jouw Ana hem niet sleepdart, dan is het vaak gewoon dagdag zwaaien naar je team..quote:Op woensdag 16 november 2016 10:10 schreef Questular het volgende:
Ana:
Nano boost zorgt niet langer voor een toename in bewegingssnelheid
Dit vind ik persoonlijk echt een hele vreemde nerf. Dit maakt haar Ultimate nu juist geweldig, en overpowered vind ik het helemaal niet vergeleken met de ults van andere heroes.
Mwah. Je hoort wat eerder waar er een enemy loopt. Maar of het echt super veel meerwaarde heeft tegenover bv counterstrike waar het vaak cruciaal is dat je weet waar iemand loopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:09 schreef Questular het volgende:
Heeft het voor een game zoals Overwatch een meerwaarde als je met een 7.1 headset gamed ipv een stereo headset?
Game sense is zeer behulpzaam in OW. Op een gegeven moment herken je zelfs voetstappen en weet je wanneer iemand zich opstelt om te ulten. Maar ik speel zelfs zonder headset, dus met vergroot je je game sense alleen maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:09 schreef Questular het volgende:
Heeft het voor een game zoals Overwatch een meerwaarde als je met een 7.1 headset gamed ipv een stereo headset?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil hem van het Weekend proberen maar zie nergens een download verschijnen bij Battle.net
Ohquote:
Iedereen sterft weer na de resquote:Op maandag 21 november 2016 22:31 schreef ArtistA het volgende:
Mn eerste 5 man res
Kreeg eerder vandaag ook nog die skin. Verwendagje voor die dame
Niet zo beledigd johquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef ArtistA het volgende:
We wonnen wel door die res. Jeetje wat een domme reacties, dacht dat fokkers dit spelletje wel doorhadden. Ik ren namelijk niet 'weg', maar naar dekking, zodat ik daarna weer kan healen. Denken is ook moeilijk he.
Ana is echt een briljant ontworpen hero. Heb er pas 8 uurtjes in of zo, maar ik ga haar nog vaak spelen weet ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:23 schreef Questular het volgende:
Ana nu mn meest gespeelde character. Ana![]()
/dagboek
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet zo beledigd johHet viel me gewoon op.
Wil je dan een goed gedaan, toppertje!? Bij deze
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet zo kinderlijk te gedragen, schieten we niks mee op.
Ik was gewoon erg verbaasd door jullie reacties en had geen gebash verwacht op zo'n filmpje... Misschien heb ik het spelletje wat vaker gespeeld dan sommigen hier.
Deze discussie kunnen we tot in de eindigheid doortrekken. Ik zal me excuseren als ik insinueerde jullie dom te vinden, dat had inderdaad niet gehoeven.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij noemt ons dom, vind je dat niet kinderlijk?
Het is toch ook zeker geen gebash? De res was mooi, maar daarna gaat Bastion dood en zien we nog 2 anderen met kritieke health. Dat mag toch opgemerkt worden?
Maar goed
Iemand hier al met Symmetra gespeeld? Werkt ze tof? Is ze viable?.
Tofste hero die er is, maar ik speel dan ook altijd stealth classes of iets vergelijkbaars in gamesquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Minder sterk als gehoopt. Voornamelijk goed om de health packs onder controle te houden. Haar SMG kan ook dikke damage doen, maar het hacken duurt lang en moet line of sight hebben. De PTR lijkt haar nu wel een stuk beter te maken (ze kan daar nu door schilden heen hacken).quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sombra? Ik heb altijd al een hekel gehad aan stealth classes in elke game die ik heb gespeeld dus ik vind dr niet heel veel aan
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:03 schreef Questular het volgende:
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan hacken/schieten als je onzichtbaar bent.
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat zou OP zijn. Die vertraging van Stealthen / uit Stealth gaan mag wel korter.
Zeg dat wel -.-. Met een hoop valt gewoon niet te spelen. Mja ff doorbijten. Placements voltooien en dan hopen op een winstreak om die mongolen achter je te latenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:02 schreef iPat het volgende:
Wat een waardeloze matchmaking zeg...vorig seizoen nog diamond rank, nu na 7 placement matches pas 1 gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |