Ik probeer het dan altijd nog een keer...quote:Op donderdag 3 november 2016 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga meestal hard zuipen vlak voordat alles misgaat.
Serveerder, host/gastheer of andere baantjes in het trant daarvan. Stage is binnenkort over en pas in februari ga ik weer terug naar school dus ik zoek een bijbaantje.quote:
Mannen verslijten...oh man.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste 2 weken genoeg mannen versleten en 1 daarvan heeft me OOK nog eens gemasseerd... en t is niet weg
Maar je mag je toch wel aanbieden hoor
Feyenoord moest vanavond, ik gok dat het 0-1 staat.quote:
Vind Weigl wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
Julian Weigl is knapper dan Rusnak.
WATquote:Op donderdag 3 november 2016 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
Julian Weigl is knapper dan Rusnak.
Kieskeurig jijquote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WAT
Nou vooruitVind Weigl ook wel leuk ja.
Hahaha, wat vind je leuk dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele verfijnde smaak
Hmm weet ik niet precies, kan van alles zijnquote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hahaha, wat vind je leuk dan?
Ik heb een zwak voor blond haar
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet precies, kan van alles zijn
Als vind ik een bepaald schattigheidsgehalte wel leuk vaak
Dudok Rotterdam?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef G-Pier het volgende:
Railcatering, Pannenkoekenboot en Dudok nu ook gehad.
Hele lekkere taarten, vooral wanneer je OV-Miles hebt en op je verjaardag een gratis punt mag uitkiezen.quote:
Ik heb er nog nooit taart gehad. Bijzonder ja?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:00 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hele lekkere taarten, vooral wanneer je OV-Miles hebt en op je verjaardag een gratis punt mag uitkiezen.
volgens mij val jij op zachte jongensquote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet precies, kan van alles zijn
Als vind ik een bepaald schattigheidsgehalte wel leuk vaak
Ja!quote:Op donderdag 3 november 2016 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij val jij op zachte jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |