Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 2 november 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Oké, assistentprofessor beledigd. Nice going. Fuck the french. Alles gaat fout. Kutweek. Huilen. Morgen gesprek met baas baas van onderzoeksgroep. Alles is kut nu.
nog niet in de planningquote:Op donderdag 3 november 2016 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie gaat er vandaag huiliehuilie doen?
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:quote:Op donderdag 3 november 2016 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik? IK MAG!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou, ik heb de laatste 2 weken genoeg mannen versleten en 1 daarvan heeft me OOK nog eens gemasseerd... en t is niet wegquote:Op donderdag 3 november 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Je moet eigenlijk gewoon een beetje gemasseerd en gefapt worden in een jacuzzi dus, terwijl er rustgevende muziek op staat en zo.
Na zoveel mannen voel ik me niet speciaal.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste 2 weken genoeg mannen versleten en 1 daarvan heeft me OOK nog eens gemasseerd... en t is niet weg
Maar je mag je toch wel aanbieden hoor
lolquote:Beste student,
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2017 is bekend. Het is vastgesteld op nul procent.
Daar hou jij gelukkig wel van.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het negatief moeten zijn, dus ik voel me alsnog genaaid.
Heb gezegd dat ik het frustrerend vind dat hij vaak afwezig is, en dan vooral deze week heel erg terwijl alles fout ging. Hij gaat intensiever begeleiden gaf hij aan. Dus, niet hopen.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoe is je date met de begeleider gegaan?
Naar wat precies?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:30 schreef G-Pier het volgende:
Heel de avond ben ik aan het solliciteren.
Gewoon zuipen wanneer er iets misgaat. Zou ik ook vaker moeten doen.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik het frustrerend vind dat hij vaak afwezig is, en dan vooral deze week heel erg terwijl alles fout ging. Hij gaat intensiever begeleiden gaf hij aan. Dus, niet hopen.
Anyway, kan wel mijn werk van afgelopen maand weggooien. Contaminatie met bacteriën.Had gisteren echt een halve mental breakdown daardoor. Dat, en ik was dronken. Geweldige combi.
Ik ga meestal hard zuipen vlak voordat alles misgaat.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gewoon zuipen wanneer er iets misgaat. Zou ik ook vaker moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |