Dit stukje kan wel uit de openingspost.quote:Ieder team heeft een eigen topic
o Team Mystic
o Team Instinct
o Team Valor
Het deel van Utrecht waar ik woon is echt totaal vergeeld. Ik weet zo 6 lvl 10 gele die in de afgelopen 3 weken niet langer dan een dag een andere kleur hebben gehad, als het al gebeurd is.quote:Die blijven wel overheersen hoor, ik zie zo 2 level 10 blauwe gyms vanaf hier en kwam er net nog 3 tegen tijdens m'n tochtje.
Ik wil nog steeds remote view voor gyms, ik wil weten met wie mijn Nidoqueen allemaal in een gym zit en wat mijn Poli allemaal ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik woon praktisch bovenop een sloot.
[..]
Het deel van Utrecht waar ik woon is echt totaal vergeeld. Ik weet zo 6 lvl 10 gele die in de afgelopen 3 weken niet langer dan een dag een andere kleur hebben gehad, als het al gebeurd is.
Ook errug matig dan ja. ik maal er niet zoveel om in dit geval, ik heb er een met Poison Jab -quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel je pijn.
Eindelijk een venusaur. Razor leaf en sludge bomb... En ik zoek geen verdedigers, ik wil kunnen aanvallen.
Krijg je ook dubbele candy voor evoluties?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Vergeet niet op tijd je troeppokemon te transferen voordat Halloween voorbij is, nu is het nog dubbele candy.
Nee gek genoeg niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg je ook dubbele candy voor evoluties?
Ik ga pas normaal doen als het begint te regenenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:51 schreef Murmeli het volgende:
Op dratinijacht geweest in Utrecht, na mn werk. 2 stuks gevangen, 1 op de sightings en vlak bij huis ook nog 1 op de sightings.
Heb nu 81 Candies dus hoop er morgen nog te vinden
Ook nog ponyta uit ei, daar kan ik rapidash van maken. En genoeg Doduo Candies voor een evo.
Nu charmander als buddy. Daar moet ik nog flink wat candy van.
Morgen nog ff op oddishjacht op Kijkduinen dan ga ik weer normaal doen hoor
Dat zie je toch niet aan hoeveel je zit en hoeveel je nog nodig hebt tijdens het battlen???quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen met vechten zodra je binnen bent. Als je nog maar 300 prestige hoeft, stop je na de eerste pokemon.
Ik doe dit uit m'n hoofd, nattekat komt dadelijk met de precieze aantallen, met een goeie foon kan je de 90 halen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel evolves kan je doen met lucky egg? Iemand een idee?
Ik hoorde 100 omdat ze de tijd verkort zouden hebben die een evolve kost. Ik doe het rustig aan. Ik krijg er straks twee dus ik heb geen haast.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel evolves kan je doen met lucky egg? Iemand een idee?
Oh ja, goeie ,zou dat bijna vergeten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Vergeet niet op tijd je troeppokemon te transferen voordat Halloween voorbij is, nu is het nog dubbele candy.
Welnee, 80 haal je makkelijk. Met 3-4 nieuwe pokemons haalde ik dat zelfs met een minuut over.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)olves_per_lucky_egg/
Volgens heel wat mensen in dit topic is rond de 80 wel het gemiddelde met de verkorte evolutie animatie, ales alles heel goed gaat kan je een eind in de 90 komen.
90?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik doe dit uit m'n hoofd, nattekat komt dadelijk met de precieze aantallen, met een goeie foon kan je de 90 halen.
Weet je van tevoren toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet aan hoeveel je zit en hoeveel je nog nodig hebt tijdens het battlen???
Daar ook al?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:28 schreef DaMart het volgende:
Het is hier wel erg geel geworden.... meerdere level 10-gyms tegengekomen in die verkeerde kleur. Heb wel een level8-gym van geel een level omlaag gekregen en er zo een Snorlax uitgeknikkerd, maar ik zag het niet zitten om te proberen die gym helemaal over te nemen.
Even op FPM kijken.....quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:35 schreef DaMart het volgende:
Zijn de nesten weer aangepast toevallig? Ik zie nu voor het derde uur op rij een Diglett op de sightings, die heb ik hier nog niet eerder gezien...
Ik ook niet. Mijn foon blijft soms hangen en geen enkel touchscreen reageert echt lekker bij mijquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90?Wat doe ik dan verkeerd, ik haalde de 70 nog niet eens.
Meowth gescoredquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
Wat een baasdie heeft wel Meowth gescored die avond
Ik heb net even op Google Maps gekeken en afstanden gemeten... toen ik een paar uur geleden de eerste Diglett zag verschijnen op de sightings, ben ik heen en weer gefietst en de punten waar hij verdween en verscheen liggen dus 200 meter uiteen. Het punt halverwege die punten ligt ook bijna 200 meter bij mijn huis vandaan, waar ik de Diglett net ook zag... dat betekent dat ik 1 richting kan uitsluiten waar hij kan zitten en dat ik nu dus ook wel een idee heb waar ik kan gaan zoeken als hij weer verschijntquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even op FPM kijken.....
O....
Even op mijn eigen server kijken...
O.....
Triest gedoe
Ik nog maar 680.000 xp tot level 33quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nog maar 680.000 xp tot level 33Denk dat ik volgend jaar level 34 wel haal
Tering!quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nog maar 680.000 xp tot level 33Denk dat ik volgend jaar level 34 wel haal
Helaas zitten er altijd nog wel wat botters bij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:35 schreef SiGNe het volgende:
Hier zit 't constant vol lvl 10 rode gyms en in al die gyms zie je 2 namen steeds voorbij komen, lvl 32 en 33.
Zijn bots nog mogelijk? ze levelen ook behoorlijk snel terwijl ze toch behoorlijk wat XP nodig hebben op dat level.
Ja. Emulators doen het ook nog.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:35 schreef SiGNe het volgende:
Hier zit 't constant vol lvl 10 rode gyms en in al die gyms zie je 2 namen steeds voorbij komen, lvl 32 en 33.
Zijn bots nog mogelijk? ze levelen ook behoorlijk snel terwijl ze toch behoorlijk wat XP nodig hebben op dat level.
Woon je in Utrecht? Dan zijn het mijn gymsquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:35 schreef SiGNe het volgende:
Oh trouwens: Sinds de gym update gaat levelen nog sneller. Gewoon al je pidgeotto's en raticates bewaren tot je ze hebt gebruikt als gymvoer, met zes van die dingen krijg je 1000 prestige per verslagen pokemon zolang ze minder cp hebben dan de defendersquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:35 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig heb ik na het fixen van die pokedex-IV-bug nu ook een lading hoge IV Pidgeots/Raticates, ik speel op zo'n manier dat ik nooit te weinig revives/potions heb dus blijf ze maar gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh trouwens: Sinds de gym update gaat levelen nog sneller. Gewoon al je pidgeotto's en raticates bewaren tot je ze hebt gebruikt als gymvoer, met zes van die dingen krijg je 1000 prestige per verslagen pokemon zolang ze minder cp hebben dan de defenders
Daar vang ik te veel voor. Ik gooi af en toe wat extra evoluties weg, hou er meestal een stuk of 200 van die rommelpokemon op voorraad voor het levelen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik na het fixen van die pokedex-IV-bug nu ook een lading hoge IV Pidgeots/Raticates, ik speel op zo'n manier dat ik nooit te weinig revives/potions heb dus blijf ze maar gebruiken.
Zeist..quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht? Dan zijn het mijn gyms
Sinds die update is het makkelijker geworden om een gym te levelen, hoeft een ander er alleen nog pokemon in te zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh trouwens: Sinds de gym update gaat levelen nog sneller. Gewoon al je pidgeotto's en raticates bewaren tot je ze hebt gebruikt als gymvoer, met zes van die dingen krijg je 1000 prestige per verslagen pokemon zolang ze minder cp hebben dan de defenders
Ik level ook vaak een gym op en binnen een kwartier komt er wel een pokemon bij, heel veel spelers lijken echt geen zin te hebben om te levelen maar als ze ergens een plekje vrij zien slaan ze toe. Doe ik ook als ik op doortocht ben, zie ik een gym met een vrije plek, das een blije verrassing en dan stop ik er zo snel mogelijk iets in.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeist..
[..]
Sinds die update is het makkelijker geworden om een gym te levelen, hoeft een ander er alleen nog pokemon in te zetten.
Maar daardoor zie je dus ook alleen maar lvl 10 rode gyms hier.
Ik zag vandaag toevallig een van die 2 level 32-33 spelers een gym overnemen, in z'n eentje (op de kaart, niet in het echt) maar die gym was meteen al 10.000 en had nog 3 vrije plekken over.
Ik denk dat dat een beetje de techniek is, overnemen en dan ruimte maken voor anderen zodat die niks meer hoeven te doen.
In elk geval is 't me nooit gelukt om een gym langer dan een halve dag vast te houden
Timing is allesquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik in m'n eentje een gym overnam en naar level 3 levelde, was de eerste speler die daar verandering in bracht iemand van team geel die mij er na ruim een uur weer uit gooide
Dit ja is me ook opgevallen jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Timing is allesIk level vooral als ik weet dat er veel mensen met weinig tijd langskomen. In spitsuur enzo. Dan stopt niemand om hem plat te leggen maar stoppen teamgenoten hem wel vol omdat ze er toch langs komen.
Was zaterdagmiddag op steenworp afstand van een winkelcentrumquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Timing is allesIk level vooral als ik weet dat er veel mensen met weinig tijd langskomen. In spitsuur enzo. Dan stopt niemand om hem plat te leggen maar stoppen teamgenoten hem wel vol omdat ze er toch langs komen.
Geef maar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:19 schreef firecow het volgende:
Bah net weer een 10km ei uitgekomen... Weer meuk waar ik geen ene flikker aan heb. Een Kabuto... Jeeeej
Dat met die Raticates gyms uplevellen werkt goed: Met een bende CP800-900 Ratten een CP1800 Vaporeon verslaan kostte meestal maar 1 dode rat als je goed dodged (maar als ie je pakte dan vloog de HP ook weg).quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die is over het algemeen gezien nog best zeldzaam geloof ik, maar niet voor jou dus?quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:19 schreef firecow het volgende:
Bah net weer een 10km ei uitgekomen... Weer meuk waar ik geen ene flikker aan heb. Een Kabuto... Jeeeej
Te laat hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:28 schreef Ruudt het volgende:
Heb net nog een 10km ei gekregen. Morgen vrij, dus ff uitbroeden voor de dubbele candy.
Veranderdtquote:Op dinsdag 1 november 2016 05:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal blij zijn als morgen die Cubone en Gastly spawns verandert/veranderd* zijn in iets leuks.
* doorhalen wat niet van toepassing is.
Dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 1 november 2016 06:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wartortle heeft 7.7 km gelopen vannachtDenk dat ik m'n tablet de hele dag nog maar ff laat draaien zo, misschien dat ik dan ook nog een Blastoise kan maken na vandaag.
Dat is het sowieso niet.quote:
Dat hoefden ook weer niet.quote:Morgen hebben we gewoon weer Pidgey's, Rattata's en Weedles.
Bellsprout en Oddish kom ik hier zelden tegen. Dus iets meer van die zou al leuk zijn.quote:En hopelijk ook weer wat andere Pokemon. Tijdens het event ben ik maar één Bellsprout, veel minder Magikarp, geen enkele Oddish en een stuk minder Poliwags tegengekomen. Terwijl die hier altijd rijkelijk aanwezig zijn.
Vandaag nog even wat 2 en 5km eieren uitbroeden. Hopelijk zit er wat leuks bij voor candy. En hopelijk krijg ik zometeen nog een 10km ei.
Ik dacht 0.30quote:Op dinsdag 1 november 2016 07:50 schreef firecow het volgende:
Zal vast al gevraagd zijn maar tot welk tijdstip duurt het nou precies vabdaag?
Ik begin nu toch te denken dat het toeval was, want sinds ik de vraag heb gesteld heb ik thuis in ieder geval geen Diglett meer op de sightings gehad. Wel jammer, want die candy kan ik ook wel goed gebruiken om de Pokedex verder te vullenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit is niks te vinden over een verandering.
Hij zou nog 40 moeten lopen, dat wordt m niet. Jiggly en Pikachu worden het vandaag dan. Jiggly moet nog 1,5km en dat Red ik in de file wel.quote:
Dat is een goeie. Wat vind je belangrijker? Candy of xp?quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:25 schreef Sheane het volgende:
Sandschrew uit m'n ei met 30 candy woo! nog even als buddy 0.75km lopen en genoeg voor de evolveAlsof ze hebben gehoord dat ik gister m'n beklag deed over het aantal candy uit m'n eieren
Edit: ik zit in dubio! Moet ik nu ± 50 evolves doen met egg en dan de candy cashen met dubbele hoeveelheden nog, of wel wachten tot ik meer evolves heb ?
Eigenlijk candy, maar de evolves zijn allemaal geen stage 2 o.i.d. waar ik dan de extra candy van nodig heb. Aan de andere kant ben ik gewoon een fan van efficientie.quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Wat vind je belangrijker? Candy of xp?
Of 's avonds rond een uur of negen nog een paar gyms bezoeken en proberen daar wat achter te laten. Meeste mensen zijn dan thuis en vooral de jongere spelers zie je tot de ochtend niet... handig als je 21 uur wachttijd om te claimen vroeg in de ochtend is afgelopen, grote kans dat je die gym(s) dan nog hebtquote:Op dinsdag 1 november 2016 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Porygon!quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4,97 voor mijn ei. Wat wordt het?
Helaas was het een Venonat. Wel can really battle with the best. Best quality is its HP, Attack is great too, Defence is great too.quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Porygon!
Omdat ik hoop dat die ook uit mijn ei gaat komen.
Vergeet dat maar. Die zijn net zo zeldzaam als Snorlax.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:04 schreef turance het volgende:
Mensen die een Chansey hebben, waar hebben jullie die gevangen? Altijd dicht bij/in een ziekenhuis?
Ik moet van de non-evolutions/10-km eitjes alleen nog een Chansey, maar heb nog nooit ergens een gevonden of op de map gezien.
Ik woon in Groningen en heb al een tig aantal rondjes om het Martini ziekenhuis en UMCG gelopen...
Er zat er eentje in mijn eerste helloween ei wave. Direct genoeg voor een evolutiequote:Op dinsdag 1 november 2016 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin nu toch te denken dat het toeval was, want sinds ik de vraag heb gesteld heb ik thuis in ieder geval geen Diglett meer op de sightings gehad. Wel jammer, want die candy kan ik ook wel goed gebruiken om de Pokedex verder te vullen.
1x in de omgeving Roden (drenthe) eentje gezien op een industrieterrein. Na 30 Ultraballs (met Razz) en 25 Great Balls rende die weg. Daarna nooit meer eentje gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:04 schreef turance het volgende:
Mensen die een Chansey hebben, waar hebben jullie die gevangen? Altijd dicht bij/in een ziekenhuis?
Ik moet van de non-evolutions/10-km eitjes alleen nog een Chansey, maar heb nog nooit ergens een gevonden of op de map gezien.
Ik woon in Groningen en heb al een tig aantal rondjes om het Martini ziekenhuis en UMCG gelopen...
Mijne uit een 10km ei gekregen. Verder nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:04 schreef turance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |