Zekers wel. Er wordt momenteel een nieuwe actiegroep opgericht naast de kneuzen van het vuurwerk- en zwarte pietenverbod die een suiker tax willen gaan opleggen aan kerstproducten die refereren aan de Kerstman. Dat zal ze leren! Want mensen die ergens plezier aan willen beleven, dat willen we niet meer in onze samenleving!quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat komt omdat de kerstman een stomme dikkerd is die voor coca cola werkt
dat kan echt niemand wat schelen
Ja, allebei.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Het vooringenomen onderzoek van shepherd of het fundamentsloze broddelwerkje van de kinderombudsman?
Echt denken dat andere mensen je plezier afpakken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zekers wel. Er wordt momenteel een nieuwe actiegroep opgericht naast de kneuzen van het vuurwerk- en zwarte pietenverbod die een suiker tax willen gaan opleggen aan kerstproducten die refereren aan de Kerstman. Dat zal ze leren! Want mensen die ergens plezier aan willen beleven, dat willen we niet meer in onze samenleving!
Ons zoals in mijn familie, mijn partner en ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie is ons?
Overigens bedoel ik niet een draai aan het hele verhaal van de Sint en de Zwarte Piet, maar een kleine twist aan het verhaal voor TV, zoals door de regenboog varen, of in een pot verf vallen.
Hoewel dat eigenlijk ook belachelijk is, natuurlijk. Want de mensen die tegen het hele feest zijn, willen het gewoon niet vieren, zelfs niet met gekleurde pieten, in de wetenschap dat er ook zwarten zijn en de gekleurde piet van oorsprong ook zwart is.
Tja, dat wil ik eigenlijk wel weten van de klaagnegers: Willen ze wel Sinterklaas vieren met gekleurde pieten?
Daarom kijken wij hier naar de Belg, elk jaar hetzelfde... Heerlijk ontspannen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:55 schreef Gia het volgende:
En wat vertel je de kinderen die de spandoeken en teksten van KOZP kunnen lezen?
"Dat zijn hele stoute mensen die bang zijn dat ze in de zak van Zwarte Piet moeten en dan in Spanje moeten gaan werken in de speelgoedfabriek van Sinterklaas."
Opgelost, lekker laten staan en verder negeren.
Gaan ze rellen, dan is dat het ultieme bewijs dat het hele stoute mensen zijn.
Dat die andere mensen lekker ergens anders gaan staan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt denken dat andere mensen je plezier afpakken.
Alsof die mensen iets van jouw plezier af kunnen pakken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat die andere mensen lekker ergens anders gaan staan.
Te zielig mensen op een feestje die geen feestje willen, maakt ook niet uit over welk feest je het hebt. Mensen die zitten te klagen op een verjaardagsfeest, mensen die zeuren over hun vechtscheiding op een bruiloft of anti pieten tijdens de intocht. Allemaal vervelende lui...
Ja, dat geklaag en gedram.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof die mensen iets van jouw plezier af kunnen pakken.
We willen een vsje vieren maar als mensen erop tegen zijn hebben we geen zin meer.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat geklaag en gedram.
Beetje gaan protesteren tussen kinderen van 2-6 jaar, is toch te zielig voor woorden.
Wees er maar trots op dat zo`n 16% procent het verpesten voor zo`n 84 %, chapeau hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We willen een vsje vieren maar als mensen erop tegen zijn hebben we geen zin meer.
Je kunt je nogal altijd troosten met het feit dat het ooit in hun progressieve gezicht gaat opblazen. Een mooi praktijkvoorbeeldje daarvan zijn referenda, daar was progressief Nederland een grote voorstander van tot het op 6 april keihard backfirede met het Oekraïne-Referendum. Nu tuimelen ze allemaal over elkaar heen om te verklaren dat je het maken van beleid toch echt wel met overlaten aan hen die er 'verstand van hebben'.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat zo`n 16% procent het verpesten voor zo`n 84 %, chapeau hoor!
Hoofdletterfout. En als je geen hele zin maakt, hoeft het ook niet met een hoofdletter te beginnen.quote:
Knap hoor! Ieder zo zijn talentenquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoofdletterfout. En als je geen hele zin maakt, hoeft het ook niet met een hoofdletter te beginnnen.
Nou... Dan kom ik volgende week ook even met een 'onderzoekje' over zwarte piet. Dan presenteer ik het als volslagen waarheid en ben ik er met een vooringenomenheid in gegaan en stel ik mijn vragen aan 3 kleuterschooljongetjes en -meisjes uit de kop van NH.quote:
Gewoon langs een zwaar christelijke blanke school gaan, kijken wat voor antwoorden je dan krijgt, ik kan het wel raden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou... Dan kom ik volgende week ook even met een 'onderzoekje' over zwarte piet. Dan presenteer ik het als volslagen waarheid en ben ik er met een vooringenomenheid in gegaan en stel ik mijn vragen aan 3 kleuterschooljongetjes en -meisjes uit de kop van NH.
lekker belangrijk manquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoofdletterfout. En als je geen hele zin maakt, hoeft het ook niet met een hoofdletter te beginnen.
Niet echt hè.quote:
voor mij sowieso niet maar dat zegt ook eigenlijk maar bar weinigquote:
quote:
Moest lachen, en ik heb dit nog wel met hoofdletter getypt.quote:
Lekker man, ME ertussen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar gaan we al: de ergste tegenstanders willen tijdens de intocht op het plein waar Sint eindigt gaan demonstreren en extreem rechts gaat dat sowieso doen.
Kinderfeest
Met daarbij het verschil dat de anti-Piet activisten geen boodschap hebben aan de plek die de gemeente hen mogelijk zou toewijzen en al een plek claimen die ze zelf willen. De NVU heeft zich daarover nog niet uitgelaten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar gaan we al: de ergste tegenstanders willen tijdens de intocht op het plein waar Sint eindigt gaan demonstreren en extreem rechts gaat dat sowieso doen.
Kinderfeest
Wat zeg je nou? Pa en Ma komen met de kinderen naar de intocht ... en als er gereld wordt, gemept en getrapt. stenen vliegen, dan gaan Pa en Ma meerellen en zij winnen de strijd en de kinderen staan er middenin ?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef sp3c het volgende:
kindertjens in het westland zijn wel wat gewend, laat de papa's (en mama's) het zelf maar oplossen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |