Max verdiende die 5 seconde, maar penalty point slaat nergens op.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Max zoekt duidelijk zijn grenzen op. Terechte straf. Beetje oneerlijk dat hij dan niet meteen word teruggeroepen.
Jammer dat Ham zomaar mag afsnijden. Wint daar de wedstrijd terwijl hij oneerlijk bezig is.
Vet deed imo niet zoveel fout tegen Ric, wat zal Fer balen zeg na zon goede race.
probleem is dat ze inconsequent zijn dus ik kan nog wel begrijpen dat Max er voor bleef, verder was het meen ik de eerste keer dat hij de baan afsneed en daar wordt meestal niet voor gestraft.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Max zoekt duidelijk zijn grenzen op. Terechte straf. Beetje oneerlijk dat hij dan niet meteen word teruggeroepen.
Jammer dat Ham zomaar mag afsnijden. Wint daar de wedstrijd terwijl hij oneerlijk bezig is.
Vet deed imo niet zoveel fout tegen Ric, wat zal Fer balen zeg na zon goede race.
Ja dat lukte bijna.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wel mooi momentje dat Max Ros wilde inhalen.
pp wellicht omdat hij de regels/team orders aan zijn laars lapt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Max verdiende die 5 seconde, maar penalty point slaat nergens op.
Hamilton krijgt geen penalty voor de first lap is idd raar.
Nee, Vettel moved under breaking, en brak daar mee de "Max Rule" wat dus niet meer mag, terecht dat hij een straf kreeg want dat hebben ze net met elkaar besloten.
Vandaag was Max bijna op pace sneller dan Rosberg, als zijn aanval was gelukt, hij kwam een klein beetje te kort. De RB's komen elke race dichterbij, jammer alleen dat de voorsprong te groot was.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die kut mercedessen zijn net te snel helaas
Opdonderen met die straffen, het is race.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
pp wellicht omdat hij de regels/team orders aan zijn laars lapt.
Het liefst zou ik zien dat de raceleiding Ham vertelde de derde plek op te zoeken achter max en ros. Maarja waar leg je dan de grens? 5 sec is weinig als straf over zon hele race.
Jammerlijke regel dan mbt dat remmen. Ik zag een mooie verdedigende actie zonder gevaar.
Jaja wel terecht maar jammer.
Al had ie iets langzamer gefinisht had Max alsnog derde geweestquote:Op maandag 31 oktober 2016 07:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De altijd lachende Richiardo is 3e nu.
Ik mag die gozer wel en rijden kan ie ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Al had ie iets langzamer gefinisht had Max alsnog derde geweest
Het is 4 nu.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:36 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand de Topic titel even veranderen haha
Nee dan gaan ze dadelijk een Ascari doen ... :-( ( Monaco 1955 )quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
En zo'n grasveld moet niet kunnen, minimaal een vijver erin.
waarschijnlijk niet omdat het zelden tot nooit voorkomt, maar het zal wel een beetje geholpen hebben om hem die 10 seconden te gevenquote:Op maandag 31 oktober 2016 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er eigenlijk een regel die iets zegt over fatsoenlijk taalgebruik bij communicatie over de boordradio? Het meest beschamende van deze race vond ik namelijk het gescheld en getier van Vettel en zijn dreigement om na de race iemand te gaan slaan.
Jammer wel dat ie het niet deed met zijn grote bek.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er eigenlijk een regel die iets zegt over fatsoenlijk taalgebruik bij communicatie over de boordradio? Het meest beschamende van deze race vond ik namelijk het gescheld en getier van Vettel en zijn dreigement om na de race iemand te gaan slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |