Tsja, nogal voorspelbaar helaasquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Ham niet under investigation what the fuck
Tsja hij lag al voor, verremmingen gebeuren wel vaker.. Snap het welquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Ja, maar won daar wel ruimte mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Ben ik de enige die vind dat HAM geen straf hoeft te krijgen. HAM was al voor ROS en MAX.
Ja en door de SC had ie ook geen voordeel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja hij lag al voor, verremmingen gebeuren wel vaker.. Snap het wel
Hij pakt meterslange voorsprong daarmee, niet echt eerlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Ben ik de enige die vind dat HAM geen straf hoeft te krijgen. HAM was al voor ROS en MAX.
failing to lose a position, moet gewoon bestraft wordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Straf is overbodig jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Niet als hij op de baan was gebleven,quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Hij had knel gezeten samen met rosberg als hij wel geremd had.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Bovendien is rijden over gras ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Prima dat niemand een straf krijgt, aan het begin gebeurt er altijd wel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Hij won er afstand meequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Tsja, Sky is dit seizoen vaak erg kritisch op Maxquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Sky ook wel hypocriet, Hamilton duwt altijd iedereen van de baan maar als Max het doet is het ineens niet goed.
Leuk dat jij altijd 2 minuten later met een antwoord komt nadat de rest allang heeft geantwoordquote:
Nee hoor. Iemand eraf beuken is al heel lang gewoon toegestaan.quote:
waarschijnlijk een of meerdere Britten bij de stewards....quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Als de Duitse betrouwbaarheid het vandaag laat afweten misschien.quote:
VirtualSafety car. Is dan "goedkoper" kwa tijd om te pitten omdat de rest niet plankgas mag. Dus meteen banden eronder die langer mee gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat Riciardo in ronde 1 de pits in? hij stond 4e of zo en nu 14e? Wat is de logica daarachter?
*disclaimer*
Ik heb 0 verstand van F1 hé
gras is groen hè.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Sky ook wel hypocriet, Hamilton duwt altijd iedereen van de baan maar als Max het doet is het ineens niet goed.
Sky zegt dat zijn strategie in duigen viel met de slechte start en nu heeft hij een semi-gratis pitstop gedaan onder de VSC. Ric zal nu nog maar 1x hoeven stoppen, de rest nog 2x.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat Riciardo in ronde 1 de pits in? hij stond 4e of zo en nu 14e? Wat is de logica daarachter?
*disclaimer*
Ik kijk ook gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk dat jij altijd 2 minuten later met een antwoord komt nadat de rest allang heeft geantwoord
Het was normale safetycarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
VirtualSafety car. Is dan "goedkoper" kwa tijd om te pitten. Dus meteen banden eronder die langer mee gaan.
Van de SS af gerakenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
*disclaimer*
De Duitsers liepen ook meteen om een straf te schreeuwenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, Sky is dit seizoen vaak erg kritisch op Max
Tanken ze tegenwoordig nooit meer met een pit?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Sky zegt dat zijn strategie in duigen viel met de slechte start en nu heeft hij een semi-gratis pitstop gedaan onder de VSC. Ric zal nu nog maar 1x hoeven stoppen, de rest nog 2x.
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat telt niet meer. Je moet naar het moment kijken
Dat heeft hier in Nederland jaren geduurd.quote:
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tanken ze tegenwoordig nooit meer met een pit?
Nope, mag niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. En de T-car is ook al ff verleden tijd...quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn concurrent rijdt in een Mercedes he hansquote:
Snellere tijd in de Q hequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Justevo het volgende:
Ik snap niet waarom ze weer die SS probeerden.. Dat lukte vorige keer ook niet en nu weer niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. En de T-car is ook al ff verleden tijd...![]()
Dit ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Justevo het volgende:
Ik snap niet waarom ze weer die SS probeerden.. Dat lukte vorige keer ook niet en nu weer niet.
40-45 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft hier in Nederland jaren geduurd.
Wasquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Max z'n bandjes eraan, Mercedes haalt lachend een 1-2 binnen, het gemaaide gras in baan 1 is groen.
strategie is nooit een sterk punt geweestquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Justevo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
achter ricciardo terug, das gewoon kut dus.
Klopt, bij voetballen laat de scheids soms ondanks een overtreding ook doorspelen. Die kijkt naar het geheel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat telt niet meer. Je moet naar het moment kijken
Maar wel achter RIC terug de baan op..quote:
Zou moeten ja. Maar no way in hell. RIC is topdog en wil dat ook blijven..quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo zou Max nu voorbij moeten laten eigenlijk, net als in Duitsland.
Hamilton dacht dat hij grasmaaier wasquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:23 schreef marp0 het volgende:
Godver ik schakel nu pas in, hoorde dat er iets was gebeurd bij de start?
Want dat kun je nu al zeggen met een asynchrone pitstopstrategie?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kut strategie, ze hebben gewoon 2 posities verloren
Helaas welquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees net dat Connely hier steward zou zijn? Nee toch?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kut strategie, ze hebben gewoon 2 posities verloren
Niks moet, bewust RIC op andere strategie gegooid.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou moeten ja. Maar no way in hell. RIC is topdog en wil dat ook blijven..
Dan moeten ze hem maar voorbij rijdenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel klaagt terecht, Massa is super sloom. Frustrerend om daar achter vast te zitten.
Dan moet je hem voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel klaagt terecht, Massa is super sloom. Frustrerend om daar achter vast te zitten.
Gaat makkelijk in F1 tegenwoordig he.quote:
Ja die zorgde eigenhandig voor die SC..quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch weer gepiepeld door Ricciardo helaas.
Hier welquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Live timing doet het hier al reces niet (deze https://f1.tfeed.net/live) Bij jullie wel?
Je moet inloggen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Live timing doet het hier al races niet (deze https://f1.tfeed.net/live) Bij jullie wel?
Doet het altijd hier.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Live timing doet het hier al races niet (deze https://f1.tfeed.net/live) Bij jullie wel?
Ik ben permanent ingelogd daarquote:
Eerder mag ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen dat Max Ricciardo richting het eind van de race nog voorbij kan komen. Derde plaats maximaal haalbare.
Benieuwd hoelang de eersten nog buiten blijven, als die een 1 stopper redden...quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen dat Max Ricciardo richting het eind van de race nog voorbij kan komen. Derde plaats maximaal haalbare.
Denk t ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef Justevo het volgende:
RIC zijn mediums zijn wel 11 ronden ouder dan die van VES.. Dat zal het verschil gaan maken straks.
Wat een onzinquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch weer gepiepeld door Ricciardo helaas.
Hij gaat een halve sec per lap sneller. 5 rondjes max is max er voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen dat Max Ricciardo richting het eind van de race nog voorbij kan komen
Ze gaan niet meer pitten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinRic rijdt nu op veel oudere banden en zal dus ook eerder gaan pitten. Gewoon andere strategie
RIC heeft verkeer?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij gaat een halve sec per lap sneller. 5 rondjes max is max er voorbij
Maakt nu al verschil. VES is 0.6 sneller.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef Justevo het volgende:
RIC zijn mediums zijn wel 11 ronden ouder dan die van VES.. Dat zal het verschil gaan maken straks.
Max hengelt hem binnen nuquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef Justevo het volgende:
Mediums gaan 70 ronden meequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinRic rijdt nu op veel oudere banden en zal dus ook eerder gaan pitten. Gewoon andere strategie
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Williams is de vriendin van Hamilton?
Nee hoor. Mediums kunnen tot het eind.quote:
Kan ik wel zeggen en zeg ik dus ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen, het is niet zo zeer nodig.
Verliezen ze wel tijdquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Mediums kunnen tot het eind.
Maar je hebt (zoals gewoonlijk) geen gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik wel zeggen en zeg ik dus ook
Op het eind wel ja, maar dan hopen ze denk ik te verdedigen.quote:
Kijken als redbull nu ook eens tegen ric zegt dat hij Max voorbij moet laten omdat die 0,6 sec per ronde sneller is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maakt nu al verschil. VES is 0.6 sneller.
rasistquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Serena zo trots als een aapje dat ze in die box mag zitten.
Gut, gaan we kattenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar je hebt (zoals gewoonlijk) geen gelijk.
Mattiesquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Williams is de vriendin van Hamilton?
Gaan ze niet doen (verwacht ik)quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kijken als redbull nu ook eens tegen ric zegt dat hij Max voorbij moet laten omdat die 0,6 sec per ronde sneller is.
Heeft VES ook gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:34 schreef DeeBee het volgende:
RIC heeft vies geluk 3x op rij met DRS...
Werd net gezegd dat ze verwachten dat HAM ook uit gaat rijden op de mediums. Waarom denk/weet je dat zij dat niet doen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik wel zeggen en zeg ik dus ook
Is dom, maar RIC heeft nog de voorkeur als is Max kroonprinsquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon laten vechten dan maar. 3e is toch het maximum.
Prachtig gedaan! Daar is nog nooit ingehaaldquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaaaaaa wat een inhaalactie weer
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaaaaaa wat een inhaalactie weer
RIC kreeg 2x DRS maar z'n voorganger ging naar binnen, dat was net een gelukje waarom Max hem op het rechte stuk niet al pakte.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR zou idd moeten zeggen dat Max er voorbij moet, maar ze gaan het niet doen...
Mediums kunnen 70 ronden mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
De Bulls zullen nog wel een keer gaan stoppen lijkt me
Wow?quote:
Ah, op die brommer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
RIC kreeg 2x DRS maar z'n voorganger ging naar binnen, dat was net een gelukje waarom Max hem op het rechte stuk niet al pakte.
Gevoel. Sowieso is RIC te vroeg de pits in gegaan naar mijn mening (om uit te kunnen rijden)quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd net gezegd dat ze verwachten dat HAM ook uit gaat rijden op de mediums. Waarom denk/weet je dat zij dat niet doen?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef Remzz het volgende:
Nu moet Max het wel laten zien aan zijn rondetijden
Geen probleemquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef Remzz het volgende:
Pirelli zegt dat je met medium oneindig door kan in Mexico.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gevoel. Sowieso is RIC te vroeg de pits in gegaan naar mijn mening (om uit te kunnen rijden)
Iig RIC, maar Max verwacht ik idd ook nog wel al is dat onzekerderquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
De Bulls zullen nog wel een keer gaan stoppen lijkt me
Ik ben flabbergasted, maar helemaal blijquote:
waarom is er wel driver of the day maar geen janker of the dag .... wnat dan zal vet denk alleen maar die bokaal winnen :-)quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
VET krijgt echt een jankreputatie door dit seizoen zeg
Ja, ik had het ECHT niet verwacht...quote:
Max had die ook wel regelmatig gepakt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom is er wel driver of the day maar geen janker of the dag .... wnat dan zal vet denk alleen maar die bokaal winnen :-)
Dito. Keurig en fair!quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben flabbergasted, maar helemaal blij![]()
klaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:36 schreef Remzz het volgende:
Die moet nog stoppen.quote:
Sky vond het ook lachwekkend.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
De vraag die de huidige F1 symboliseert:
"Why is a driver pushing hard!?"
Komt dan mooi overeen met wat ik dachtquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:40 schreef JopJuh het volgende:
Horner bevestigde net Max geen stops, RIC hangt er nog vanaf.
Je hebt er kijk op.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt dan mooi overeen met wat ik dacht
Dit gaat zo door tot het einde.quote:
iedereen was afschuwelijk MAD ja. GENOTquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:42 schreef tralalala het volgende:
Zo even op Max stemmen, alles om Redditvolk mad te maken
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:42 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:42 schreef tralalala het volgende:
Ok, ok, DOTD-link pleasequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Af en toe wel leedvermaak om daar even op te kijken ja.
Dat men uberhaupt zoveel waarde hecht aan dat hele DOTDquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iedereen was afschuwelijk MAD ja. GENOT
het is maar waar je blij van wordtquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:42 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |