Tsja, nogal voorspelbaar helaasquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Ham niet under investigation what the fuck
Tsja hij lag al voor, verremmingen gebeuren wel vaker.. Snap het welquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Ja, maar won daar wel ruimte mee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Ben ik de enige die vind dat HAM geen straf hoeft te krijgen. HAM was al voor ROS en MAX.
Ja en door de SC had ie ook geen voordeel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja hij lag al voor, verremmingen gebeuren wel vaker.. Snap het wel
Hij pakt meterslange voorsprong daarmee, niet echt eerlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Ben ik de enige die vind dat HAM geen straf hoeft te krijgen. HAM was al voor ROS en MAX.
failing to lose a position, moet gewoon bestraft wordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Straf is overbodig jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Niet als hij op de baan was gebleven,quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Hij had knel gezeten samen met rosberg als hij wel geremd had.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Bovendien is rijden over gras ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Prima dat niemand een straf krijgt, aan het begin gebeurt er altijd wel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Hij won er afstand meequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Tsja, Sky is dit seizoen vaak erg kritisch op Maxquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Sky ook wel hypocriet, Hamilton duwt altijd iedereen van de baan maar als Max het doet is het ineens niet goed.
Leuk dat jij altijd 2 minuten later met een antwoord komt nadat de rest allang heeft geantwoordquote:
Nee hoor. Iemand eraf beuken is al heel lang gewoon toegestaan.quote:
waarschijnlijk een of meerdere Britten bij de stewards....quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:14 schreef Beach het volgende:
Als de Duitse betrouwbaarheid het vandaag laat afweten misschien.quote:
VirtualSafety car. Is dan "goedkoper" kwa tijd om te pitten omdat de rest niet plankgas mag. Dus meteen banden eronder die langer mee gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat Riciardo in ronde 1 de pits in? hij stond 4e of zo en nu 14e? Wat is de logica daarachter?
*disclaimer*
Ik heb 0 verstand van F1 hé
gras is groen hè.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Sky ook wel hypocriet, Hamilton duwt altijd iedereen van de baan maar als Max het doet is het ineens niet goed.
Sky zegt dat zijn strategie in duigen viel met de slechte start en nu heeft hij een semi-gratis pitstop gedaan onder de VSC. Ric zal nu nog maar 1x hoeven stoppen, de rest nog 2x.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat Riciardo in ronde 1 de pits in? hij stond 4e of zo en nu 14e? Wat is de logica daarachter?
*disclaimer*
Ik kijk ook gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk dat jij altijd 2 minuten later met een antwoord komt nadat de rest allang heeft geantwoord
Het was normale safetycarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
VirtualSafety car. Is dan "goedkoper" kwa tijd om te pitten. Dus meteen banden eronder die langer mee gaan.
Van de SS af gerakenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
*disclaimer*
De Duitsers liepen ook meteen om een straf te schreeuwenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, Sky is dit seizoen vaak erg kritisch op Max
Tanken ze tegenwoordig nooit meer met een pit?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Sky zegt dat zijn strategie in duigen viel met de slechte start en nu heeft hij een semi-gratis pitstop gedaan onder de VSC. Ric zal nu nog maar 1x hoeven stoppen, de rest nog 2x.
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat telt niet meer. Je moet naar het moment kijken
Dat heeft hier in Nederland jaren geduurd.quote:
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tanken ze tegenwoordig nooit meer met een pit?
Nope, mag niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. En de T-car is ook al ff verleden tijd...quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn concurrent rijdt in een Mercedes he hansquote:
Snellere tijd in de Q hequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Justevo het volgende:
Ik snap niet waarom ze weer die SS probeerden.. Dat lukte vorige keer ook niet en nu weer niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. En de T-car is ook al ff verleden tijd...![]()
Dit ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:20 schreef Justevo het volgende:
Ik snap niet waarom ze weer die SS probeerden.. Dat lukte vorige keer ook niet en nu weer niet.
40-45 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft hier in Nederland jaren geduurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |